46 özel otobüs hattı seferleri durdurdu, güzergahları kısıtladı; kuzey-güney bağlantıları Kalküta’da en çok etkilendi: çalışma | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod


KOLKATA: Daha katı kirlilik kontrol standartları ve düşük ücret yapısının ikiz zorluklarını karşılayamayan özel otobüsler, yollardan hızla kayboluyor ve sayıları Kovid öncesi sürelerin neredeyse yarısına iniyor.
Bir otobüs meraklısı grubu – Kolkata bus-o-pedia – tarafından yapılan bir anket, 46 özel otobüs güzergahının durdurulduğunu veya sınırlı bir filo veya daha kısa mesafelerle çalıştığını gösteriyor.
En çok etkilenenler, 3C/2 veya 3D/1 gibi Kuzey ve Güney Kolkata’yı birbirine bağlayan bir zamanlar popüler olanlardır. Kalküta bus-o-pedia genel sekreteri Aniket Banerjee’ye göre, durdurulan diğer popüler rotalardan bazıları 43/1, 241A, 213/1, 218/1, 18A/1, 206 ve 204/1.
Son iki rota, Kalküta’nın güneyini Tuz Gölü ve kuzeyi ile birbirine bağladı. Mesafelerini kısaltan güzergahlar arasında 47/1, 235 ve 252 var. Route 235 otobüs birliği, artık Tuz Gölü’ne kadar koşmak istemediklerini ve Rajabazar’da sonlanmak istediklerini söyleyerek RTA’ya başvurdu.
Titu SahaŞehir Banliyö Otobüs Hizmetleri genel sekreteri, şehirdeki daha uzun güzergahların en çok etkilendiğini söyledi. “Pandemiye ek olarak, Binbaşı şapkası Köprünün yıkılması ve Tala köprüsünün yeniden inşası kuzey-güney güzergahında büyük zarara yol açtı” dedi. 4 tanesi ThakurapukurOtobüs Sendikası Ortak Konseyi’nden Tapan Banerjee, “Gün boyunca bir veya iki yolculuk yapın” dedi.
Otobüs sahipleri, kilometre başına işletme maliyetinin şu anda 39 Rs olduğunu iddia ediyor. Saha, “Uzun yollarda daha çok yakıta ihtiyacımız var. Akaryakıt fiyatları çok yüksekken tarife revizyonuna ihtiyacımız var. Devlet bunu garanti edemiyorsa en azından yolların yeniden düzenlenmesine izin versin. Her 10 km-20 km’de bir biz varız.” Bu hizalamaların her birinde optimum sayıda otobüsün çalışacağı bir politikaya ihtiyacımız var. Eski otobüsleri daha pahalı BSVI araçlarıyla değiştirmek için, hükümet bize sübvansiyon sağlamalı.”
İşe gidip gelenler alıcı taraftaydı ve günlük işe gidip gelmelerini yorucu buldu. “Metro şu anda en iyi kuzey-güney bağlantısı olsa da, kapsanmayan alanlar var. Haridevpur’dan Maniktala’ya seyahat etmek zorunda olan benim için, eskiden kullandığım neredeyse tüm rotalar artık Sealdah’ta bittiği için bu bir mücadele. veya Rajabazar” dedi somnath roy, bir banliyö. Tıbbi temsilcisi Soumen Bağcı “Shyambazar’da 35 dakika sonra bir otobüse binmeyi başardım, ancak sadece Kidderpore civarındaki koşu tahtasının ötesine geçebildim.”