Alışveriş merkezindeki ziyaretçi sayısı, Kara Cuma hafta sonunda satışlar artıyor | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: Kara Cuma İndirimi hafta sonu boyunca olağanüstü müşteri katılımına ve hatta daha yüksek işlemlere yol açan şey intikam alışverişi değil, Covid sonrası ‘bugün için yaşama’ felsefesi, üç ayın kapanış gününde söylediler – Pazar günü günlük etkinlik.
Cuma gecesi alışveriş merkezlerindeki ayak sayısı cesaret vericiyse, Cumartesi iyiydi. Pazar, tesislerin bir önceki hafta sonuna göre %30-%40’lık bir katılım artışı ve satışlarda büyük bir sıçrama kaydetmesiyle daha da iyiydi. Şehirdeki sorulara yanıt veren beş büyük alışveriş merkezinden yalnızca biri — Akropol – bu hafta sonu ziyaretçi sayılarında bir öncekine kıyasla bir düşüş bildirdi. Bunun başlıca nedeni iki faktörün birleşimiydi: geçen hafta sonu bir yemek festivali büyük bir kalabalığın ilgisini çekmişti; ve bu yıl mağazaların sadece dörtte biri BFS’ye katıldı.
“BFS’ye katılan mağazalar çok iyi satışlar kaydetti. Acropolis Mall Genel Müdürü K Vijayan, “Bu, diğerlerine gelecekte etkinliğe katılmaları için açık bir çağrıdır” dedi.
South City, Quest ve iki City Center alışveriş merkezi, Kasım ayının hafta sonu rekor ziyaretçi sayılarını bildirerek daha iyi katılım sağladı ve kar elde etti. Genellikle festival sezonunun yüksek olduğu Kasım ayında satışlar düşüktür. Bu yıl Durga Puja ve Diwali sırasında rekor satışlar gördü.
“Pazar günü bu sezonun en yüksek ziyaretçi sayısına ulaştık. 1.500 araç kapasiteli otopark öğlen saatlerinde doldu. Bu yıl BFS, üç sezon öncesine göre en az %40 daha yüksek satışlarla 2019’u geride bıraktı. South City Mall Başkan Yardımcısı Manmohan Bagree, “Geçen haftaya kıyasla satışlarda üç kat artış kaydettik” dedi.
Müşteri sayısının genellikle sabit olduğu, seçici alıcılara sahip lüks bir alışveriş merkezi olan Quest’te, BFS hafta sonu ziyaretçi sayısında keskin bir artış gördü. “Lüks markalar çok iyi iş çıkardı. Bence insanlar bunu gerçekleştirmeye karar verdiler. Quest alışveriş merkezi Başkan Yardımcısı Sanjeev Mehra, perakendenin 15 ila 16 ay boyunca hızlı bir şekilde iyi gittiğini başka nasıl açıklayabilirsiniz?
Biri Salt Lake’te, diğeri New Town’da bulunan iki şehir merkezindeki alışveriş merkezi geçen hafta %30-40 daha fazla ziyaretçi ve %60-70 daha fazla satış gördü. “BFS aslında bir pazarlama aldatmacasıdır. Bu bir bayram mevsimi değil. Yine de insanlar alışveriş yapmak için toplu halde geldi. İki alışveriş merkezini yöneten Ambuja Neotia’nın tam zamanlı direktörü Ramesh Pandey, “Mağazaya müşteri çekebilirseniz, onları satışa dönüştürebileceğinizi söylüyor” dedi.