Başbakan Narendra Modi Cuma günü Joka-Taratala Metro segmentini başlattı | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: Artık resmileşti. Başbakan Narendra Modi, Joka-Taratala metro hattını ve Bengal’in ilkini işaretleyecek Vande Bharat Ekspresi Cuma gününde. Demiryollarının Bengal’e Yeni Yıl hediyesi olarak lanse edilen şehir, her ikisini de hevesle bekliyordu. Modi Cuma günü Ulusal Ganga Konseyi toplantısı için burada olacak.
“Başaracak Yaşasın 10:30’da istasyona gidin ve şehrin üçüncü metro hattı, Joka-Esplanade koridorunun Joka-Taratala bölümü ve Bengal’in ilk metro hattı da dahil olmak üzere bir dizi demiryolu projesini başlatmak için yarım saat kalın. arasında Howrah ile New Jalpaiguri (NJP) arasında Pazartesi günü ilk deneme seferini yapan Bharat Express, ”diyor Doğu Demiryolu (ER) CPRO’su Ekalabya Chakraborty.
CPRO, “Taşıtlar, metroyu resmi lansmanından sonraki bir veya iki gün içinde kullanabilecekler” dedi. Modi, Jalpaiguri istasyonu Dankuni-Chandanpur’un yeniden geliştirilmesi, Sagardighi-Malda’nın tekrarı ve diğer bazı projelerle birlikte iki büyük projeyi fiilen başlatacak dedi.
Şehrin hızlı ulaşım sisteminden sorumlu olan Metro Demiryolu ve Metro projelerini yürütmekle görevli Rail Vikas Nigam Limited (RVNL) yetkilileri şimdi sistemde D-Day için ince ayar yapıyorlar.
6 Aralık’a kadar RVNL’ye ulaşmayan otomatik ücret toplama (AFC) kapıları dışında, Joka-Esplanade Koridoru’nun (City’s Purple Line) 4 millik kesik Joka-Taratala bölümü tamamlandı. Geçtiğimiz haftalarda altı istasyona AFC kapıları kurulmuş ve testleri gerçekleştirilmiştir. Kıdemli bir RVNL yetkilisi, “İşe gidip gelenler, yeni metroyu kullanmak için jetonlarla veya akıllı kartlarla içeri girebilirler” dedi.
Cumartesi günü Chennai’deki Integral Coach Factory’den Howrah’a ulaşan yepyeni Vande Bharat tırmık Pazartesi günü ilk test sürüşüne girdi. Yarı yüksek hızlı tren, planlanan tarifeye göre Howrah istasyonundan sabah 5:55’te ayrıldı ve NJP’ye saat 13:25’te ulaştı.
“Howrah-Burdwan kiriş hattı boyunca izin verilen maksimum hız (MPS) 130 km/s idi. Bu noktanın ötesinde MPS 110 km/s idi. Şimdilik tren 130’da toplam 565 km’nin sadece yaklaşık 100 km’sini kat edecek. km/s sen, “Bhaskar çam, Doğu Demiryolu Fan Kulübü’nün (ERFC) bir üyesi söyledi. Trene optimum hızını vermek için rayların ve sinyallerin Khana kavşağının ötesine yükseltilmesi gerekecek.
Pyne, “Yine de heyecanlıyız. Vande Bharat’ı bu kadar erken beklemiyorduk. Yeni nesil lokomotif, Kalküta ve kuzeydoğuya açılan kapı Siliguri’den seyahat süresini önemli ölçüde azaltıyor” dedi. Bu Vande Bharat, Eastern Railway (ER) ve North Frontier Railway’de (NFR) yerli olarak inşa edilen ilk yarı yüksek hızlı trendir.