İki yıldır hokey oynamamasına rağmen hala bir yerlerde birileri tarafından tanınıyor. Dinle, sen hokey oyuncusu değil misin? ama şimdi Vojtch Nmec'in tamamen farklı bir cevabı var: Hayır, ben bir kayayım!
İki yıl önce kulübede erkeklerin önünde hokey oynarken başıma gelenlerden korktum.Yaklaşık sekiz yıl sonra, sekiz yaşındaki Çek Cumhuriyeti yerlisi Lpa'yı tanıdım. Pelhimov, Havlkov Brod, Tebi'nin yanı sıra Slavia, Pilsen, Mlad Boleslav ve son olarak Brno'daki Komet'te de oynadı. Şampiyonluğu bile onunla kutladı. Ancak finalde kararın biraz cesaretimi kırdığını gördüm, rahatladım, diye devam etti Alman.
İki yıl sonra, hokey ortamından tamamen uzak olduğunuz şu anda bile sözleriniz geçerli mi?
Gerçek şu ki bazen acaba nasıl olurdu diye merak ediyorum… Ama artık çok geç, özellikle de tüm yaralarımı hatırladığımda. Yaz sezonu öncesinde bir teklif aldım.
Nereden?
Technika Brno'dan ikinci ligde oynamak isteyip istemediğimi soran bir telefon aldım. Bir süreliğine davet bile ettiğimi itiraf ediyorum ama sonra reddettim. Sadece ailemin geçimini sağlamam gerekiyor. Haftada iki kez kurtarmaya gitmem gerekeceği gerçeğiyle kim birini bir yerde işe alır ki?
2022 yılı başında kariyerinizin sona erdiğini açıkladığınızda kamyon kullanmaktan bahsetmiştiniz…
…ve benim için eğlenceliydi. Buna değse bile ve ara sıra belki onu değiştirebileceğim aklıma geliyor. Henüz nasıl olduğunu bilmiyorum.
Fikir, bir gün kendi kamyon taşımacılığı şirketinizi açabilmenizdi…
Bu fikrimden vazgeçtim. Bu zor bir iş, iyi maaş ve medyanın arabalara nasıl davranacağını asla bilemezsiniz. O yüzden gücüm yettiğince bineceğim.
Bir hokey oyuncusu kadınların kamyonuna nasıl gider?
Çocukluğumdan beri arabayı süren her şeyi izledim. Vinç, traktör gibi araçları da severim… Kamyon bile beni şaşırttı çünkü çok büyük. Büyük bir şeyde ustalaşmak istiyorum. Özellikle de j gibi bir soutiv olduğunda.Sonra bir keresinde biraz biber aldım ve bunun için sana çok minnettarım.
Araba sürerken biraz sürmeye başladın. İlk seyahatinizi hatırlıyor musunuz? Gergin miydin?
Gerginlik çok büyüktü. Pilsen'den Ae'ye giden rotayı arabayla gidiyordum ve yanımda bir miktar boş plastik taşıyordum. O kadar eski bir vergim var ki, eskiden kavga ederdim. (güler) Yolculuk daha sonra yaklaşık iki buçuk saat sürdü. ama aynı zamanda onu iki kişilik olarak da aldım.
Sen de oyuna girecek misin?
Ben esas olarak oraya gidiyorum. Taşıyıcıyı değiştirdim, sizi ve hokey oyuncularını Znojmo'dan taşıyan Milan Vyrlek'in emri altındayım.
Ayrıca otobüse mi biniyorsunuz?
Hayır, Avrupa'nın her yerine çeşitli ürünler götürüyorum. Belçika'da, Hollanda'da ama aynı zamanda Hollanda veya İtalya'da da iyiyim.
Sürekli hareket ettiğiniz için aslında bir profesyonelsiniz ve en önemlisi oturuyorsunuz…
Doğru, avcı tüm hayatı boyunca hareket etmeye alışkındır ve siz sadece direksiyonu sallayın. On kilo çıplak bir çantam var.
Üstelik etrafınızda çok sayıda takım arkadaşınızın olmasına ve birbirinize güvenmeniz gerektiğine alışkınsınız…
Kariyerimin sonunda etrafımda çok fazla insan vardı ve kafamı mükemmel bir şekilde temizlemeyi başardım.
Yani evde, zihinsel olarak rahat bir şekilde içki içmenizi ve hiçbir şeye karar vermemenizi eşiniz ve çocuklarınız seviyor olmalı. Değil mi?
Eşim tam tersine kamyon kullanmaya başladığımdan beri artık huzuruma alıştığımı ve beni rahatsız ettiklerini söylüyor. (güler) Ama bence benim için o kadar da kötü değil.
Yolda sürprizler var mı?
Her gün! Direksiyonun arkasındaki insanların neler yapabileceğini kaç kez kesinlikle anlamıyorsunuz. Nasıl gittiğini biliyorsun: Her gün yanımda… başka biri var. (güler)
Peki kendinizi bir fikir olarak nasıl değerlendirirsiniz?
Güneşi sabırsızlıkla bekliyorum. Sen kendini de yakalasan bile, ben çok güçlüyüm. Bazen kamyon sürmenin ne olduğunu bilmeyen insanlarda başka fikirler düşünmeniz gerekir. Ve bu şekilde önünüze tıkılmaya karar verdiklerinde, elleriniz hemen dolu olacak.
Öte yandan Kamioci azizlerle dolu değil, pek çok insan ortak atalarından geçiyor. Arkadaşlarımın, eski takım arkadaşlarımın bu yönde bir şey söylemediğini bilmiyor musun?
Onlardan bir mektup aldım ama durumu onlara dostane bir şekilde anlatmaya çalıştım. Brno ile Prag arasındaki yolda bir insanı on dakika boyunca vurduğunuzda bu kimseyi öldürmez. Öte yandan saatte 5 kilometre gittiğimde bu, günde 50 kilometre, haftada 250 kilometre anlamına geliyor.Benim için hafta sonu ailemi ziyaret edip etmemem arasındaki fark bu. Yoksa başaramayacağım ve ertesi güne kadar beklemek zorunda kalacağım.
Ayrıca D1'de arabaların yüklenmesi için ön kapıların arızalandığına dair yeni uyarı muhtemelen sizi pek heyecanlandırmadı, değil mi?
Tabii ki buna hazır değilim. Geçmem gerekmiyor ama avcı, Litvanyalıların da yollarda araba kullandığını anlamalı.
Litvanyalılar mı? Peki bununla nasıl bir ilişkiniz var?
Aslında saatte 75 kilometre hızla gidiyorlar. Nevm pro. Ve şans eseri onlarla karşılaştığımda onları takip ediyorum ve Brno'dan Prag'a giderken bir saat kaybediyorum. Ve bizi geçmeye hevesli olan otobüsten bahsetmiyorum ama sınırlı, bu yüzden aramıza girmiyor ve bir grup insanı arkasına çekmiyor.
Söylediklerinize göre bana öyle geliyor ki en kötü şey yolda Litvanyalılarla karşılaşmak…
(güler) Hayır, maaşım az ve en kötüsü de kazaya uğramak.
Peki Avrupa'daki göçmen dalgasının yarattığı tehlike ne olacak? Gizlice nvs'ye mi girmek istediler?
Yelkenle gitmediğim için bana o kadar kolay ulaşamazlar. Ama meslektaşlarımdan sert pbh'yi duydum. Örneğin İngiltere'de inşaat şantiyelerindeki insanlar, kamyonu çalıştırmadan önce çocuklara tuzak kurarak fikri durdurmayı başardılar. Ertesi gün pencereye taş attılar. Bunu sadece kulaktan dolma bilgilerden duyuyorum, henüz benzer bir şeye rastlamadığıma sevindim.
Peki sürekli geri döneceğiniz favori bir yer buldunuz mu?
Bende var ama onları her ülkenin gidişatına ya da anılarımın nasıl olduğuna göre ayırmıyorum. Benim için hızlı yükleme ve boşaltmanın olması önemli.
Bir fark yarattı ve yakın zamana kadar orada bir kış stadyumunun olduğundan bahsediyordunuz. Yoksa yanılıyor muyum?
Aynen öyle. (güler)
İki yıl önce kulübede erkeklerin önünde hokey oynarken başıma gelenlerden korktum.Yaklaşık sekiz yıl sonra, sekiz yaşındaki Çek Cumhuriyeti yerlisi Lpa'yı tanıdım. Pelhimov, Havlkov Brod, Tebi'nin yanı sıra Slavia, Pilsen, Mlad Boleslav ve son olarak Brno'daki Komet'te de oynadı. Şampiyonluğu bile onunla kutladı. Ancak finalde kararın biraz cesaretimi kırdığını gördüm, rahatladım, diye devam etti Alman.
Alman Vojtch
|
İki yıl sonra, hokey ortamından tamamen uzak olduğunuz şu anda bile sözleriniz geçerli mi?
Gerçek şu ki bazen acaba nasıl olurdu diye merak ediyorum… Ama artık çok geç, özellikle de tüm yaralarımı hatırladığımda. Yaz sezonu öncesinde bir teklif aldım.
Nereden?
Technika Brno'dan ikinci ligde oynamak isteyip istemediğimi soran bir telefon aldım. Bir süreliğine davet bile ettiğimi itiraf ediyorum ama sonra reddettim. Sadece ailemin geçimini sağlamam gerekiyor. Haftada iki kez kurtarmaya gitmem gerekeceği gerçeğiyle kim birini bir yerde işe alır ki?
2022 yılı başında kariyerinizin sona erdiğini açıkladığınızda kamyon kullanmaktan bahsetmiştiniz…
…ve benim için eğlenceliydi. Buna değse bile ve ara sıra belki onu değiştirebileceğim aklıma geliyor. Henüz nasıl olduğunu bilmiyorum.
Fikir, bir gün kendi kamyon taşımacılığı şirketinizi açabilmenizdi…
Bu fikrimden vazgeçtim. Bu zor bir iş, iyi maaş ve medyanın arabalara nasıl davranacağını asla bilemezsiniz. O yüzden gücüm yettiğince bineceğim.
Bir hokey oyuncusu kadınların kamyonuna nasıl gider?
Çocukluğumdan beri arabayı süren her şeyi izledim. Vinç, traktör gibi araçları da severim… Kamyon bile beni şaşırttı çünkü çok büyük. Büyük bir şeyde ustalaşmak istiyorum. Özellikle de j gibi bir soutiv olduğunda.Sonra bir keresinde biraz biber aldım ve bunun için sana çok minnettarım.
Araba sürerken biraz sürmeye başladın. İlk seyahatinizi hatırlıyor musunuz? Gergin miydin?
Gerginlik çok büyüktü. Pilsen'den Ae'ye giden rotayı arabayla gidiyordum ve yanımda bir miktar boş plastik taşıyordum. O kadar eski bir vergim var ki, eskiden kavga ederdim. (güler) Yolculuk daha sonra yaklaşık iki buçuk saat sürdü. ama aynı zamanda onu iki kişilik olarak da aldım.
Sen de oyuna girecek misin?
Ben esas olarak oraya gidiyorum. Taşıyıcıyı değiştirdim, sizi ve hokey oyuncularını Znojmo'dan taşıyan Milan Vyrlek'in emri altındayım.
Ayrıca otobüse mi biniyorsunuz?
Hayır, Avrupa'nın her yerine çeşitli ürünler götürüyorum. Belçika'da, Hollanda'da ama aynı zamanda Hollanda veya İtalya'da da iyiyim.
Sürekli hareket ettiğiniz için aslında bir profesyonelsiniz ve en önemlisi oturuyorsunuz…
Doğru, avcı tüm hayatı boyunca hareket etmeye alışkındır ve siz sadece direksiyonu sallayın. On kilo çıplak bir çantam var.
Üstelik etrafınızda çok sayıda takım arkadaşınızın olmasına ve birbirinize güvenmeniz gerektiğine alışkınsınız…
Kariyerimin sonunda etrafımda çok fazla insan vardı ve kafamı mükemmel bir şekilde temizlemeyi başardım.
Yani evde, zihinsel olarak rahat bir şekilde içki içmenizi ve hiçbir şeye karar vermemenizi eşiniz ve çocuklarınız seviyor olmalı. Değil mi?
Eşim tam tersine kamyon kullanmaya başladığımdan beri artık huzuruma alıştığımı ve beni rahatsız ettiklerini söylüyor. (güler) Ama bence benim için o kadar da kötü değil.
Alman Vojtchkamyona git ve bval hokey oyuncusuLitvanyalılar en kötüsü. Temel olarak saatte 75 kilometre hızla gidiyorlar. Nevm pro. Ve şans eseri onlarla karşılaştığımda onları takip ediyorum ve Brno'dan Prag'a giderken bir saat kaybediyorum.
Yolda sürprizler var mı?
Her gün! Direksiyonun arkasındaki insanların neler yapabileceğini kaç kez kesinlikle anlamıyorsunuz. Nasıl gittiğini biliyorsun: Her gün yanımda… başka biri var. (güler)
Peki kendinizi bir fikir olarak nasıl değerlendirirsiniz?
Güneşi sabırsızlıkla bekliyorum. Sen kendini de yakalasan bile, ben çok güçlüyüm. Bazen kamyon sürmenin ne olduğunu bilmeyen insanlarda başka fikirler düşünmeniz gerekir. Ve bu şekilde önünüze tıkılmaya karar verdiklerinde, elleriniz hemen dolu olacak.
Öte yandan Kamioci azizlerle dolu değil, pek çok insan ortak atalarından geçiyor. Arkadaşlarımın, eski takım arkadaşlarımın bu yönde bir şey söylemediğini bilmiyor musun?
Onlardan bir mektup aldım ama durumu onlara dostane bir şekilde anlatmaya çalıştım. Brno ile Prag arasındaki yolda bir insanı on dakika boyunca vurduğunuzda bu kimseyi öldürmez. Öte yandan saatte 5 kilometre gittiğimde bu, günde 50 kilometre, haftada 250 kilometre anlamına geliyor.Benim için hafta sonu ailemi ziyaret edip etmemem arasındaki fark bu. Yoksa başaramayacağım ve ertesi güne kadar beklemek zorunda kalacağım.
Ayrıca D1'de arabaların yüklenmesi için ön kapıların arızalandığına dair yeni uyarı muhtemelen sizi pek heyecanlandırmadı, değil mi?
Tabii ki buna hazır değilim. Geçmem gerekmiyor ama avcı, Litvanyalıların da yollarda araba kullandığını anlamalı.
Litvanyalılar mı? Peki bununla nasıl bir ilişkiniz var?
Aslında saatte 75 kilometre hızla gidiyorlar. Nevm pro. Ve şans eseri onlarla karşılaştığımda onları takip ediyorum ve Brno'dan Prag'a giderken bir saat kaybediyorum. Ve bizi geçmeye hevesli olan otobüsten bahsetmiyorum ama sınırlı, bu yüzden aramıza girmiyor ve bir grup insanı arkasına çekmiyor.
Söylediklerinize göre bana öyle geliyor ki en kötü şey yolda Litvanyalılarla karşılaşmak…
(güler) Hayır, maaşım az ve en kötüsü de kazaya uğramak.
Peki Avrupa'daki göçmen dalgasının yarattığı tehlike ne olacak? Gizlice nvs'ye mi girmek istediler?
Yelkenle gitmediğim için bana o kadar kolay ulaşamazlar. Ama meslektaşlarımdan sert pbh'yi duydum. Örneğin İngiltere'de inşaat şantiyelerindeki insanlar, kamyonu çalıştırmadan önce çocuklara tuzak kurarak fikri durdurmayı başardılar. Ertesi gün pencereye taş attılar. Bunu sadece kulaktan dolma bilgilerden duyuyorum, henüz benzer bir şeye rastlamadığıma sevindim.
Peki sürekli geri döneceğiniz favori bir yer buldunuz mu?
Bende var ama onları her ülkenin gidişatına ya da anılarımın nasıl olduğuna göre ayırmıyorum. Benim için hızlı yükleme ve boşaltmanın olması önemli.
Bir fark yarattı ve yakın zamana kadar orada bir kış stadyumunun olduğundan bahsediyordunuz. Yoksa yanılıyor muyum?
Aynen öyle. (güler)