Brod bypass’ı yardımcı oldu, sütunlar azaldı. ancak st kamyon hasara saygı duymuyor

YeFu

Global Mod
Global Mod
MF DNES’in editörü son günlerde Havlkv Brod’dan defalarca bahsetti. Trafiğin yoğun olduğu yerlerde ve bunların dışında, yan yol boyunca ve Masaryková Caddesi boyunca uzanan rotayı seçti. Brod’un kuzey kenarı ile Selská jizba (Highland spor mağazası) arasındaki tüm yolları karşılaştırdı.


Böyle bir araştırmanın sonucu? 38 numaralı yol boyunca kuzey yönünde seyahat edilirse, yan yol iki buçuk kilometre daha uzun olur, ancak süre neredeyse aynıdır. Ve en önemlisi, bypass’ın etrafından dolaşmak çok daha güzel hissettiriyor.


Editör, baypasın bir ucundan diğer ucuna gitmenin ne kadar sürdüğünü defalarca karşılaştırmaya çalıştı. Pes sto m yolculuğu 4,4 kilometre. Durakta günün ilk yarısını geniş, tipik, en fazla ellili kırmızı bir bulvar boyunca sürüyor. Üzerinde trafik akışı birkaç trafik ışığı tarafından kontrol ediliyor.


Buna karşılık, Brod’un kuzeyinden ve güneyinden gelen çevre yolu yedi kilometre uzunluğundadır. Kuzeyde bypass’a ned denir. İki şeritli bir yolla şehrin içinden geçiyor, bir trafik ışığı var. Albert yakınındaki döner kavşağın uzak bölümünde yetmiş ödeyin. Ancak diğer durumlarda yeni çevre yolu tamamen şehrin dışına çıkıyor, kavşaklar ekstra seviyede.


Chotbosk Caddesi’nde her kırmızıya döndüğünde



Pazartesi günü sabah saat sekizden önce trafikte, yan geçit boyunca kuzeyden güneye yolculuk sekiz dakika 50 saniye sürdü. Tüm yolculukların en uzunuydu. Ancak arıza, Pardubice’ye giden tali yolun yakınında, Albert yakınındaki döner kavşaktan bypass’a giren çok yavaş bir yük treniydi. Arkasında hızla diğer arabalardan oluşan bir sütun oluştu. Ve Selsk jižb’e yükselişte hepsi onu geçemedi.


Hiç fren yapmadan dönüp duruyordu. Boş bir yolda Brod’u dolaşmak sadece beş dakika sürdü. Normal çalışma sırasında baypastaki sürüş süresi beş dakika 15 saniye ile altı dakika arasında değişiyordu. Eleştirmenlerin şikayet ettiği kavşakların önünde bir kez bile kuyruk oluşmadı.



Havlkova Brod’un güneye giden yan yolu



Bu nedenle eleştirmenler tarafından aynı derecede kötülenen başka bir yer olduğu ortaya çıktı. Her yolculukta Kuzeydoğu çevre yolu ile Chotbosk caddesinin kavşağında kırmızı balık yakaladık. Pencere süreleri yalnızca bir frenden kabaca yirmi saniyeye kadar değişiyordu. Geçiş bir kez bile tamamen düzgün olmadı.


Sözde dinamik kadın bu anahtar üzerinde çalışıyor. Belediye başkanı Libor Honzrek, çevre yolu boyunca çok sayıda arabanın geçmesi ve Chotboe’den ya da merkezden bir sütun oluşması durumunda trafik ışığının otomatik olarak yanacağını ve çevre yolunun bir süreliğine duracağını açıkladı.


Masarykov Caddesi’nde tst yeşile dönmeye karar veriyor



Kuzeye doğru ilerleyen Dog City lk. Uzun bir aradan sonra sıra geldi. Hiçbir şey çok daha hızlı değil. En hızlı süre 5 dakika 15 saniyeydi. En uzun yolculuk yaklaşık bir buçuk dakika sürdü.


En kötü yanı, Jihlava’dan Slunce Hotel’deki büfeye içmeye gitmenizdir. Yeşil onun yönünde kırmızıya döndüğünde iki dakika kaybediyorum. Ters yönde Masarykova ve Husova caddelerinin kavşağında da benzer bir fren var. Çevre yolunda sürekli yolculuk yapmak şehirdeki yollarda durmaktan çok daha keyifli.


Tamamen ideal bir durum değil ama bir hafta sonra trafik rejimi yerleşiyor. Brod’daki trafik önemli ölçüde iyileşti. Honzrek, yalnızca Masarykov caddesinde değil, Doln, ikova ve Humpoleck caddelerindeki sütunların da neredeyse tamamen ortadan kaybolduğunu söylüyor. Honzrek, güneydoğu çevre yolunun etkisini övüyor.


Trafiğin daha iyi olması için bir trafik ışığı da yerleştirildi. Slunce Oteli yakınındaki ana kavşakta teknisyenler Humpoleck Caddesi’nin banketine yirmi saniyelik yeşil renk ekliyorlardı. Trenin çatısına birkaç saniye daha koydu ve merkezden yönü buldu.


Yılbaşından sonra Ledeská Caddesi ile kesişim noktasındaki triger kayışını da benzer şekilde ayarlamayı planlıyoruz. Honzrek, orada bile işlerin bazen bir sonraki sokağa taşınabileceğini söyledi.


Güncellenmemiş navigasyonda Kamioci kör



Ancak bu nedenle karşılaştırmalı reçeteyi kamyon şoförünün yanından tamamen kaldırmak mümkün olmadı. Köpeği Brod’a götürme emrin var. Ledesk caddesinden kuzeydoğu çevre yoluna kadar olan bölümde yolda hasar oluştu. İlk olarak bypasstan sonra transitin şehri bypass etmesi gerekiyor. Herkesin fikirlerine saygı duymadığını biliyorsun.


Güneydoğu çevre yolunda trafiğin başlamasından bu yana geçen hafta içinde elli beş kişiye şehirden geçtiği için ceza kestik. Vysoin polisi sözcüsü Dana rtkov, yüzlerce kişinin davasındaki suçları anlaşmayla çözdüğümüz bilgisini verdi.


MF DNES’in yazı işleri ofisi de çok sayıda kamyon dolusu saygısız işaretin bulunduğuna ikna olmuştu. Pazartesi günü sabah 8:45 ile sabah 9:00 arasında altı kişi Arabayla Masaryková Caddesi’ndeki Alej mağazasının önünden geçti. İkisi kişisel araba kullanıyordu, biri kadındı. Elinizde Mly Skov NVS kaldı.


Git çünkü bazı navigasyon sistemleri güncel haritalara sahip değil ve bypass sonrası rotayı bilmiyor. Navigasyon sisteminde kör olan ve tabela aramayan, sonra köpeği şehirde gezdiren aptallar, belediye başkanına kızıyorlar. Çok hızlı değişeceğini biliyorum, diye ekledi.


Bu çoğunlukla Humpolka’dan gelen kamyonlarda geçerli. Bu kuralları biraz çiğneyin. Tabelalara göre Selsk jižb’e doğru sağa dönün ve oradan bypass’ı takip edin. Köln yönünde iki buçuk kilometre yerine dokuz kilometreden fazla yol kat etmeyecekler. Bütün şehri dolaşıp en az beş dakika kaybedecekler. Güneybatı bypass’ı da yardımcı olacaktır.