Brod çevre yolundaki fren lambalarından biri yalnızca yayalar için olacak

YeFu

Global Mod
Global Mod
Sözde trafik ışığı olacak. Havlkobrod belediye başkanı Libor Honzrek, yayalara yönelik patika üzerinde yer alacak ve yalnızca yayalar için boşaltılacak. Çevre yolunun Masaryková Caddesi ile kavşağında ışıklı sinyalizasyon üzerinde olacak.


Trafik ışığı isteğe bağlı olarak yayalar için kırmızı, araçlar için yeşil sürekli yanacak şekilde olacaktır. Birinin karşıdan karşıya geçmek istemesi durumunda baskı hafifleyecek ve büyük kavşakta aptallar kırmızı ışıkta durduğunda bu yayanın da renkleri değişecek.


Na Vin Caddesi ile baypasın kavşağında trafik ışıklı yeni bir yaya geçidi bulunmalıdır. Honzrek’e göre öncelikle buralara ihtiyaç var. Burada insanlar çevre yolunun arkasındaki aile evlerinin isimlerine ve motor mağazalarına gidiyorlar. Belediye başkanı Honzrek, buranın, bölge sakinlerinin çevre yolunun arkasında Vina’yı paylaşmak zorunda oldukları garm’a giden ana erişim yollarından biri olacağını açıkladı.


Çizgileri ve ışıkları severim



Halk için bu, Havlkobrod’un kuzeydoğu çevre yolunu geçerken daha fazla hoş olmayan duraklamalar ve gecikmeler anlamına gelecektir. İki kilometresinde trafik ışıkları olacak.


Köln’den seyahat ederken ilk durak, araçların sola dönerek bypass’a döneceği Masarykov caddesindeki kavşak olacak. Tüm bu kiovatka yakın zamanda yeni bir form kazandı. Bana göre şeritler, adalar ve ışıklar birbirinin yerine geçecek.


Köln’den bypass ve Opan’a geçişe öncelik verilecek. Kentin belediye başkanı Zbynk Stejskal, böyle bir rejimde yeni trafik ışıklarının da kurulacağını açıkladı. Libor Honzrek’in de belirttiği gibi, Köln’den bypass’a esas olarak iki akım çıkacak.


Bunu sadece çeyrek metre daha uzun, ışıklı sinyallerle yayalar için bir yaya geçidi takip edecek. Tepenin 300 metre aşağısında ise Chotboská Caddesi ile olan kavşak ışıklarla donatılacak.


Trafik ışıklarının açık olması şarttır. Honzrek, beklenen trafik yoğunluğu nedeniyle Chotboe’dan geçmek veya yoldan sola dönmek mümkün olmayacağını açıklıyor.


Bu kavşağa sinyalizasyon kurulumu çok kolay oldu. Ancak güneydoğu çevre yolunun aralık ayı ortasında açılmasından önce trafik ışıklarının açılıp açılmayacağı henüz belli değil.


Ancak Brod Belediye Başkanı Stejskal’ın da belirttiği gibi, bu kavşaktaki trafik ışıkları yalnızca sürecek. Ve yeni bir köprü üzerine kuzeydoğu çevre yolu yapıldığında bu kavşak düz olmayacak. Ayrıca günlük kuzeydoğu bypass güzergahında da trafik olmayacak. Burada trafik ışıklarına gerek kalmayacak, çıkarılabilir olacak” dedi. Karayolları ve Yollar Müdürlüğü çevreyolunun tamamını yaklaşık 7-10 yıllık bir sürede yapmayı hedefliyor.


Büyüyen bir site



Kuzeydoğu çevre yolundaki dört trafik ışığı Kyjovská Caddesi ile kesişme noktasında olacaktır. Bütün bu bölge son yıllarda oldukça büyümüş, sanayi bölgesi olarak işlev görüyor. Köpek, birçok şirketin işçilerinin ve çalışanlarının yürüyüşünü ve yürüyüşünü atlıyor.


Bu ışıklı sinyalizasyonun kurulumu henüz başlamadı. Ve bunun, baypasın güneydoğu bölümünün Aralık ayında açılmasından önce gerçekleşip gerçekleşmeyeceği kesin değil. Trafik ışıkları kış aylarında takılacak. Honzrek, “Bunu kasım ve aralık aylarında yapabilmemiz mümkün ama yılbaşından sonra da olabilir, emin değilim” yanıtını verdi. Trafik ışıklarının trafiği daha fazla yavaşlattığı ve çevre yolunda trafiği durdurduğu yönündeki eleştirileri zaten biliyoruz. Ne yazık ki başka yolu yok. Brod belediye başkanı, trafik ışıkları olmasaydı ara sokaklardan dolaşmanın veya ara sokaklardan çıkmanın mümkün olmayacağını belirtti.


Dahası, Havlkova Brod’un kuzeydoğu çevre yolunun, açılışından yirmi yıl sonra bir iç yol haline geldiği açıktır. Geri kalanı, bunun tam teşekküllü bir bypass olmadığı, açılışı sırasında yüksek sesle tartışıldı. O zamanlar kendisinden sık sık kaçak olarak söz ediyordu. Brod’un o zamanki belediye başkanı ve baypasın büyük savunucusu Jaroslav Kruntord bu kelimeden hiç hoşlanmadı.


Kuzeydoğu Çevre Yolu’nun lideri geçmişte olduğu gibi bugün de Jihlava SD’nin lideri Marie Tesaov tarafından eleştirilmedi. Bu bina başından beri büyük bir ağdır. Geçmişte yaşananları ortaya koymamız gerekiyor. O zamanlar gelecekle hiç ilgilenmediğini defalarca iddia etti.


Güneydoğu kesiminin açılmasının ardından kuzeybatı yan geçidindeki trafik iki katına çıkarılabilir. SD birkaç aydır buna hazırlanıyor. Geçtiğimiz yıl ve bu yıl gürültü bariyerinin 6 yeni bölümü inşa edildi. Organizasyondan Nina Ledvinov, yeni bir yüzeyin oluşturulduğunu söyledi.