Brtnice nihayet bekliyor, bir milyarlık baypas inşaatı bu yıl başlayacak

YeFu

Global Mod
Global Mod
Hazırlıktaki bir sonraki adımın itici gücü, hükümetin geçen hafta Jihlav bölgesindeki Jihlav ve Brtnice'deki yol geçişlerinin inşası için Devlet Ulaştırma Altyapı Fonu'ndan ilk 200 milyon kronu serbest bırakma kararıydı. Bunlar, Dukovany nükleer santralinin yeni birimlerinin inşası için büyük boyutlu kargoların güvenli bir şekilde taşınmasının anahtarıdır.


Bu miktarın 150 milyonunu bu yıl Jihlava'nın güneydoğu çevre yolunun giriş yoluna yatırmalıyız. Burada tedarikçiler için bir kamu sözleşmesi yaptık. Brtnice u durumunda, izin verilen izinler de dahil olmak üzere inşaat belgeleri tamamen hazırlanmıştır. Vali Vtzslav Schrek (ODS), devletten sağlanan fonların güvence altına alınmasının hızlı bir şekilde emir vermemiz için bir itici güç olduğunu belirtti.


Brtnice sakinleri uzun yıllardır kasaba çevresinde yeni bir yol arıyorlar. baypas üzerinde ekme tam anlamıyla bir imarethane gibi. Bretnica belediye başkanı Vlasta Kolmanov, şehirdeki trafiğin durumunun artık felaket olduğunu belirtti. Bypass sayesinde intikam alınıyor. Belediye Başkanı Jan Pibyl, bunun bariz faydasının kamyonların şehir merkezinden kaybolması olacağını ekledi.


2020'deki son trafik raporuna göre iş günlerinde Brtnica'dan 6.000 araba geçecek. Treninizin güzergahı tarihi mekanın önünden geçiyor. Kolmanov, hafta içi trafik yoğunluğunun yüksek olduğunu ancak hafta sonlarında da trafik yoğunluğunun yüksek olduğunu hatırlattı.


Kentte parke taşlarının bulunması, geçen arabaların gürültüsünü artırıyor. Jihlavsk Caddesi'nde ve tuğla blokların çevresinde yaşayan insanlar için durumun dayanılmaz olduğuna dikkat çekti.


İş adamı ulaşım konusunda endişeli



Temsilci Petr Tpna'ya göre, 2002 yılından bu yana Brtnice çevresinde yeni bir yol yapılmasından bahsediliyor. Bu, bir yandan ulaşım açısından kesinlikle olumlu bir gelişme anlamına gelecek. Bir bypass bekliyorduk ve artık bir bypass yaptırmamızın zamanı geldi. Öte yandan, trafiğin saptırılmasının şehir merkezindeki işletmeler üzerindeki etkisine ilişkin bazı endişeler bulunduğunu da belirtti.


Ulaştırmadan sorumlu Vali Yardımcısı Miroslav Houka'ya (KDU-SL) göre, bu yıl Brtnice çevre yoluna 50 milyon kron yatırım yapılması gerekiyor. Yılın diğer yarısında çalışmak mümkün olacaktır. İnşaatın 2027 yılında tamamlanması bekleniyor. Houka'ya göre beklenen toplam fiyat 960 milyon kron.


Vali Yardımcısı, Brtnice'nin bir madende yer aldığı göz önüne alındığında, en büyük ve en pahalı yatırımın öncelikle onun binası olacağını söyledi.


Baypasın uzunluğu 3,8 kilometre olacak şekilde tasarlandı. Şehir doğu tarafından bypass edilecek. Brtnice nehrini geçen üç yeni köprüden oluşan bir yolun inşası. Bay Bay'ın geçişinin sağlanması şartıyla Soust gürültü önleyici bir duvar olacaktır.


Brtnice, Jihlava, Teb ve Dukovany arasındaki önemli trafik yollarından birinde yer almaktadır. Ancak aşırı bileşenlerin taşınması için inşa edilmesi gereken nükleer santrale giden bu rota üzerinde sadece Brtnice ve Jihlava bypass'ları yok. Zaovice, Okke ve Slavtice'de de bypasslar var. Fazla bileşenlerin taşınması için D1 otoyolundan başlayarak iki ana güzergah verdi. Bunlardan biri Velkho Mezi'den Tebi'ye, diğeri Velk Btee'den Nmti nad Oslavou'ya akıyor.



Bu yıl Jihlava'da bypass inşaatının ikinci aşaması da var


Valiliğin Devlet Ulaştırma Altyapı Fonu'ndan 150 milyon kron aldığı Jihlava'nın güneydoğu çevre yolu inşaatının bu yıl ikinci aşamasına geçilecek.

Bu bina aynı zamanda Dukovany nükleer santralinin tamamlanması için büyük boyutlu bileşenlerin taşınmasına yönelik güzergah planlarında da yer alıyor. Bu durumda bölge yükleniciyle bir sözleşme imzaladı.

Şelalenin taçlarını Znojmo ve Teb yönünde birbirine bağlayacak olan bypassın ilk yolunun 2,4 kilometre uzunluğundaki ilk bölümü şu anda tamamlanıyor. Milyarlık tacın arkasındaki rota altı köprüden geçecek ve bu sonbaharda tamamlanacak. Hemen ardından projenin 350 milyon kronluk ikinci, birinci kısmı için çalışmalara başlanması gerekiyor. Yaklaşık 2 kilometrelik bir bölüm, bitmiş ilk yola çıkıyor ve Helenno'dan önce II/602 yolundan çıkıyor.

Jihlava'nın güneydoğu çevre yolunun ikinci yarısı hâlâ devam eden bir çalışma, ancak inşaatın da çaba gerektirmesi gerekiyor. Vysoina Valisi Vtzslav Schrek, işte bu yüzden bunda bir çatlak olduğunu söyledi.

Bu alanda iki bina ve bir kiovatka tacı planlanıyor. Değişimin en geç 2026 yılı sonuna kadar tamamlanması gerekiyor.