Cihlava Tüneli’nde yavaşlamayın, her gün aşırı hız yapacaklar

YeFu

Global Mod
Global Mod
SD Sözcüsü Ji Vesel, hız sınırı nedeniyle sürücülerin Jihlava Tüneli’nden geçerken her gün ortalama 60 suç işlediğini bildirdi.


28 Aralık itibarıyla toplam 5.690 ihlal kaydedildi; bu, tüm yıldakinden yaklaşık yüz fazla.


Tek tüplü Jihlavsk tüneli, 38. M 304 metrelik yol boyunca şehrin çevre yolunun bir parçası olup, 2004 yılında işletmeye açılmıştır ve buradan her gün çok sayıda araç geçmektedir.


Tünelde hız limiti saatte 60 kilometredir. Nisan 2019’dan itibaren otomatik olarak geçmeme izin verilmiyor. İhlaller Jihlava Sulh Hakimi tarafından bildiriliyor.


Bir ihlal tespit edersek, cezanın ödenmesi için otomatik olarak bir talep göndereceğiz. Pauln, amaçlanan hız ne olursa olsun, bu bin kron. Kim adam gibi karşı çıkarsa bedelini ödeyecek. Jihlava Ulaştırma Dairesi başkanı Lubomr Dohnal, aksi takdirde, o gecenin koşulları dikkate alındığında suçun doğru kadına gideceğini belirtti.


Geçiş izni olmayan o günler. Hepsi bir hafta içinde



SD istatistiklerinden çıkan sonuçlara göre en yakın kişiler Ervenç’te Cihlav’dı. 629 sürücü azami hız sınırını aştı. 24 saat içindeki en yüksek beşli sayısı 8 Ocak Cumartesi günü gerçekleşti. Vesel, bunlardan yalnızca 37 tanesinin bulunduğunu, aksine Aralık ayında 237 vakayla en az sayıda sürücünün çarptığını söyledi.


Sadece yaz yılının Jihlava düzenleme tünelinden tek bir suç bile işlemedikleri günlerde bu fikir geçti. Yılın son iki ayında da aynısını sürdürdüler. SD sözcüsü, bunun 27 Kasım Pazartesi, 1 Aralık Cuma ve 2 Aralık Cumartesi günü gerçekleştiğini ekledi.


İstatistikler ne kadar korkutucu görünse de, erkekler toplantısından bu yana trafik önemli ölçüde sakinleşti. Operasyonun ilk yılında radarlar günde ortalama 94 ihlal tespit etti. Buna, tünelden saatte 190 kilometre hızla geçen rekor sahibi de dahil.


Son zamanlarda bu kadar güçlü bir insana rastlamıyorsunuz. Bu nedenle Sulh Yargıcı bunu özellikle tescil bile etmiyor. Eğer faulümüz varsa yeriz. Dohnal, “Sertleşen sürücünün hızını takip etmiyoruz” dedi.


Serbest meslek sahipleri radarlara takıntılı hale geldi, onlar han



Vysoin’de de hızın benzer şekilde olduğu saniye son yıllarda hızla arttı. İlk olarak Chotbo bu uygulamaya iki yerde başladı, ardından Jihlava diğer ikisine katıldı. Şimdi Havlkova Brod yakınlarındaki iskelelerde ve Svatm Ki’de, Doubravau üzerindeki yerel yollarda veya Nové Mst na Morav’da çalışıyorum.


Kendi kendine yardıma göre sekov adamları, hızlı fikirleri yavaşlatmanın çok farklı bir yöntemidir. Krtk Ves’te radar kurulmadan önce hız sınırı günlük 200 kişi civarındaydı. Son haftalarda sistem günde beşe kadar beşlik kayıt yaptı. Bu yıl jae’de Havlkov Brod’un ulaştırma departmanı başkanı Martin Stehno, tek bir kayıt bile kaydetmediği günler olduğunu doğruladı.


Şehirde radar sistemi başlangıçta Havlkova Brod’dan Drec nad Doubravau’ya giden 34 numaralı yol üzerindeki Krtk Ves’e kurulmuştu. Bu yıl sistemin Brod ve Humpolec arasındaki iskelelere taşınmasına karar verildi. Bunun nedeni öncelikle güçlü bir izinsiz girme hayali ve Brod bölgesinin trafiği yavaşlatma talebiydi.


Ve kim radarlar hakkında ne düşünürse düşünsün, ben şahsen onları en iyi önleyici tedbir olarak görüyorum. Havlkobrod belediye meclisi sekreteri Vclav Stejskal, hem Krtk Ves hem de Svat K nam’ın faaliyetin yüzde 98 civarında olduğunu doğruladığını ekledi.