Cihlav’da merkezdeki dleita caddesini kapatmışlar, yol yıllardır oraya batıyor.

YeFu

Global Mod
Global Mod
Jihlavsk yer altı çöküyor mu? Ya da artık kullanılmayan stedovka Brtnická brno’nun altındaki mahzenler? Bu soruları cevaplamak için beş gün.


Şehir Parkı yakınındaki işlek kavşakta yaya geçidinin ilk çıkış hattında olduğu yerlerde yol tekrar tekrar alçalmaktadır. Bu yıl son kez bahar ve kış zirvesinde. Ama son altı yedi yılda tekrar tekrar oldu. Yargıç bu nedenle şehirdeki yolu kesmeye, iğneyi bulup çıkarmaya karar verdi. Ancak şehir merkezinde zaten yoğun bir trafik sıkışıklığı olan cadde tamamen kapatılmadan bu mümkün değil.


Belediye Başkanı Petr Ryka, onarımın ne kadar süreceğini bilmiyoruz, ancak önemli bir şey değilse on gün içinde bitireceğimizi biliyorum, dedi.


Oradaki düdenin, bu yerlere inşa edilmiş eski Brtnick Brny’nin mahzeni veya bir tür kanalizasyon olacağına dair bir teorim var. Belediyenin ulaşım departmanından Karel Trojan, bir metre derinliği ortaya çıkarmadan önce kesin bir şey bileceğimizi varsayarsak, dedi.


Pazartesi günü işçiler, altında yirmi santimetreden sonra şaşırtıcı bir şekilde bir kil zeminin göründüğü ilk asfalt tabakasını ortaya çıkardılar. Alışılmadık ama tüm caddedeki asfalt tabakasının bu kadar zayıf olması mümkün. Ancak yoldaki çatlaklar ve çukurlarla ilgili sorunun yalnızca bu şehirde görüldüğünü söyledi Trojan.


Brtnick kapısı, 1579’da bu şehirde kanıtlanabilir bir tarihi kale haline geldi. 1828 ve 1845’te kademeli olarak yıkıldı. Şu anda beş tarihi şehir kapısından sadece Matka Bo kapısı kaldı.


Değişiklikler sekiz toplu taşıma hattını da etkiledi



Znojemsk caddesi artık tüm trafik için geçilemez. Birkaç küçük sokak dışında, Masaryk Meydanı’na pratik olarak yalnızca Kov Caddesi’nden erişilebilir. Şehir içi ulaşım acil duraklarda kapanışa yakın durur ve bunun yerine kavşaktan geçer.


Aylardır bu soruna hazırlanıyoruz. Jihlava Şehri Ulaşım Şirketi’nden Radim Rovner, değişikliklerin şehrin toplu taşıma sisteminin sekiz hattını da etkilediğini söyledi.


Şu an için şehir içi ulaşım hatları yoğun olmayan saatlerde minimum trafikle yönetiliyor. En erken iki dakika içinde. Rovner, gün içinde çok az trafik olduğunu kaydetti. Troleybüsler için ikame taşımacılığı çoğunlukla otobüs taşımacılığı ile gerçekleştirilir.


Su temini kavşağında su işlerinin yapıldığı Hradebn – Dvokova – Ikova – Beneova’nın yakındaki kavşağına yönelik mevcut trafik kısıtlaması nedeniyle durum karmaşıktır. Bu çalışmalar için 24. arvanjeden başlayarak bu kavşakta şehir içi toplu taşıma haricinde Hradebn’den iková’ya dönmeyecek trafik ışığı olacak.


O zamanlar Znojemsk Caddesi’ndeki onarım çalışmalarının devam edeceğini hayal edemiyorum. Ama bunu tatillerde yapmak zorundayız, o yüzden gidelim, dedi Belediye Başkanı Ryka.