Otomobilin yol üzerinde yerleşik kameraları olacak, sadece gündüz değil gece de otomobilin işaretlerini tanıyabilecek ve araca dik hatta arkasında bile durabilecekler. Program, geçerli bir park iznine sahip olup olmadıklarını veri tabanından kontrol edebilir ve eğer değilse ihlalin belgelerini gönderebilir.
Kitle monitörü binlerce kilometreyi bulacak. Arabanın kontrol edilen şehirden her zaman iki kez geçmesi gerekecek, beşinci tip kontrol yirmi dakika içinde iki kez başlamayacak. Toplamda 10 rota hazırlanacak. Arabaya belediye polisleri tarafından el konulacak.
Bunun için web sitemizi kullanmak istemedik çünkü o zaman hizmet ve eğitim eksikliğimiz olacaktı. Bval partileri tecrübeli, hukuk bilgisine sahipler ve bunu sınavlarda kanıtlamaları gerekiyor. Şehir polisi editörü Jan Frenc, onların yerel bilgiye de sahip olduklarını açıklayarak, bu arabanın kadınlarının bile bu eski çalışanlardan utanacağını ekledi.
Özellikle operasyonun ilk bölümünde ağırlıklı olarak istatistiksel verilerin toplanmasına odaklanılmalıdır. Yani nerede ve ne zaman kaç tane araba bulunabilir. Ulaşım konseyi üyesi David Beke’in (ODS) belirttiği gibi, yolculukları ve şehirlerin ve sokakların doluluk oranlarını görselleştireceğiz. Toplanan verilere dayanarak yeni otopark sistemi ayarlanacak ve ayarlanacak.
Gaz sızıntısı var mı?
Urit konsepte müdahale edecek ama sadece hislere dayalı bir karar vermek istemiyoruz. Bunun için öncelikle net verilere sahip olmak istiyoruz. İlk önce izleme arabasını topladı. Buna dayanarak hafta içi günleri gevşetmek mümkün mü, yoksa fiyat politikasını değiştirmemek mi gerekiyor, göreceğiz. Beke, sokaklardaki kapasitenin serbest bırakıldığı ve kapasitemizin dolduğu netleştiğinde bu genişleme için bir fırsat olacak, olasılıkları sıraladı.
Belediye bu arabayı Prag’da bu hizmeti yürüten şirketten şimdilik 17 aylığına kiralayacak. Bu arada belediye binası bir kadını işe alacak ve şirket önümüzdeki birkaç yıl için bu esasa göre seçilecek.
Bu aşamada, tüm fonksiyonları test etmek ve işe alma şeklinin bizim için doğru olup olmadığından, bu cihazdan gelen girdilerin ihtiyacımız olup olmadığından emin olmak bir pilot proje olacaktır. Meclis üyesi, piyasada bu hizmeti yürüten çok fazla şirket bulunmadığını açıkladı.
Jihlav’da yeni otopark sistemine çelişkili tepkiler geliyor. Bazı vatandaşlar kent merkezinde rahatlayarak evlerinin yakınına park edebilirken, kamuoyu ise bunu eleştiriyor. Park makinelerinin çokluğuna, park konseptinin anlaşılmamasına ve özellikle park yeri fiyatlarının yüksek olmasına kızmayın.
Belki bedava pazar günleri?
Diğer şehirlerle karşılaştırıldığında şehir merkezinde haftanın yedi günü, günün 24 saati ücretli otoparkın bulunması bana anlaşılmaz geliyor. Merhum temsilci Radek Hoek (STAN), en azından Cumartesi öğleden sonraları ve Pazar günlerinin ücretsiz olması gerektiğini savundu.
Ona göre diğer şehirlerden bölge şehrine gelen insanların farkındalığının ve tabelalarının da gelişmesi gerekiyor.
Hoek, Lejyon’un üst kısmında sakinler için yalnızca yüz park yerinin ayrıldığı ve bu alanların her zaman dolu olduğu, ancak yeni gelenler için yerlerin hala boş olduğu bir durumdan da şikayetçi olduğumu ekledi.
Kitle monitörü binlerce kilometreyi bulacak. Arabanın kontrol edilen şehirden her zaman iki kez geçmesi gerekecek, beşinci tip kontrol yirmi dakika içinde iki kez başlamayacak. Toplamda 10 rota hazırlanacak. Arabaya belediye polisleri tarafından el konulacak.
Bunun için web sitemizi kullanmak istemedik çünkü o zaman hizmet ve eğitim eksikliğimiz olacaktı. Bval partileri tecrübeli, hukuk bilgisine sahipler ve bunu sınavlarda kanıtlamaları gerekiyor. Şehir polisi editörü Jan Frenc, onların yerel bilgiye de sahip olduklarını açıklayarak, bu arabanın kadınlarının bile bu eski çalışanlardan utanacağını ekledi.
Özellikle operasyonun ilk bölümünde ağırlıklı olarak istatistiksel verilerin toplanmasına odaklanılmalıdır. Yani nerede ve ne zaman kaç tane araba bulunabilir. Ulaşım konseyi üyesi David Beke’in (ODS) belirttiği gibi, yolculukları ve şehirlerin ve sokakların doluluk oranlarını görselleştireceğiz. Toplanan verilere dayanarak yeni otopark sistemi ayarlanacak ve ayarlanacak.
Gaz sızıntısı var mı?
Urit konsepte müdahale edecek ama sadece hislere dayalı bir karar vermek istemiyoruz. Bunun için öncelikle net verilere sahip olmak istiyoruz. İlk önce izleme arabasını topladı. Buna dayanarak hafta içi günleri gevşetmek mümkün mü, yoksa fiyat politikasını değiştirmemek mi gerekiyor, göreceğiz. Beke, sokaklardaki kapasitenin serbest bırakıldığı ve kapasitemizin dolduğu netleştiğinde bu genişleme için bir fırsat olacak, olasılıkları sıraladı.
Belediye bu arabayı Prag’da bu hizmeti yürüten şirketten şimdilik 17 aylığına kiralayacak. Bu arada belediye binası bir kadını işe alacak ve şirket önümüzdeki birkaç yıl için bu esasa göre seçilecek.
Bu aşamada, tüm fonksiyonları test etmek ve işe alma şeklinin bizim için doğru olup olmadığından, bu cihazdan gelen girdilerin ihtiyacımız olup olmadığından emin olmak bir pilot proje olacaktır. Meclis üyesi, piyasada bu hizmeti yürüten çok fazla şirket bulunmadığını açıkladı.
Jihlav’da yeni otopark sistemine çelişkili tepkiler geliyor. Bazı vatandaşlar kent merkezinde rahatlayarak evlerinin yakınına park edebilirken, kamuoyu ise bunu eleştiriyor. Park makinelerinin çokluğuna, park konseptinin anlaşılmamasına ve özellikle park yeri fiyatlarının yüksek olmasına kızmayın.
Belki bedava pazar günleri?
Diğer şehirlerle karşılaştırıldığında şehir merkezinde haftanın yedi günü, günün 24 saati ücretli otoparkın bulunması bana anlaşılmaz geliyor. Merhum temsilci Radek Hoek (STAN), en azından Cumartesi öğleden sonraları ve Pazar günlerinin ücretsiz olması gerektiğini savundu.
Ona göre diğer şehirlerden bölge şehrine gelen insanların farkındalığının ve tabelalarının da gelişmesi gerekiyor.
Hoek, Lejyon’un üst kısmında sakinler için yalnızca yüz park yerinin ayrıldığı ve bu alanların her zaman dolu olduğu, ancak yeni gelenler için yerlerin hala boş olduğu bir durumdan da şikayetçi olduğumu ekledi.