Daha fazla bilgi için Jihlav’da bir göçüğü onarırken arabaların arasına tıklayın ve kırmızı ışığı bekleyin

YeFu

Global Mod
Global Mod
Kürekleri her zaman 5 dakika boyunca alın, hızla bir ağacın üzerini örtün ve onu boğun. Ve sonra aceleyle yoldan çıkın. Kaldırımda bekleyin, hiçbir araba yeşil ışıkta geçmeyecek ve trafik ışıklarında kırmızı ışıkta yanmayacak. Tekrar deliğe koştuğunu ve hızla doldurduğunu söyledi. Salı günü Jihlav’daki en yıpranmış anahtardaki göçüğün onarımı böyle görünüyordu. Oradan geçerken bu aptal da bu fikirden hoşlandı. Normal çalışma sırasında güçlü burçları onardılar.


Şehirde hiç bu kadar iyi sonuçlanmış bir şey görmemiştim. Bölgesel Yol Bakım ve Servis Departmanı’nın (KSSV) teknik yardımcısı Tom Mtl, bunun mevsimle ilgili olduğunu, çünkü yollarda bu tür arızaların ülkemizde yaygın olduğunu ve Norveç’te kışın sonuna doğru olduğunu söyledi.


Jihlav’daki Znojmo köprüsü 1952’de faaliyete geçti ve bölgesel Vysoiny şehrinin en gelişmiş ulaşım unsurlarından biri. Buradan her gün 16,5 bin araba geçiyor. Teb ve Znojmo’ya bir uğrak. Mevcut küçük geçici müdahalenin, yakın zamanda duyurulan köprünün gerekli genel onarımı ile ilgisi yoktur.


Köprünün durumuna ilişkin yakın zamanda yapılan ayrıntılı bir inceleme, en dıştaki köprü mesnetlerinin, yani üzerine köprü yapısının üst yük taşıyan kısmının yerleştirildiği metal kirişlerin durumunda hasar olduğunu ortaya çıkardı.


Mtlv’nin KSSV’den meslektaşı Radek Matjek, zamanı geldiğinde, karayolundan kaldırılacak olan köprünün yoluna yatay bir trafik işareti yerleştirileceğini ve dolambaçlı bir güzergah oluşturulacağını söyledi.


Köprüden geçiş, korkuluklarla yolun ortasıyla sınırlandırılacak ve ağırlığı 12 tonun altında olan araçlar köprüye giremeyecek. Toplu taşıma, askeri ve teknik hizmet araçları istisna olacak.


Köprünün son büyük onarımı 2001 yılında gerçekleşti. Ancak Matjek, o dönemde yalnızca köprünün yolluğunun onarıldığını söyledi. Matjek, orijinal korkuluğun orada kaldığını, yüksekliğinin çağdaş standartlara uygun olması için yalnızca bir boruyla ayarlandığını, ancak köprünün fiziksel olarak aynı kaldığını belirtti.


Artık kış ve önümüzdeki bahar aylarında köprüde detaylı teşhisler yapılacak. Daha sonra tasarımcıyla onarım yöntemini tartışacağız. Matjek, bunun uzun bir ihtimal olduğunu, onarımların 2025 veya 2026’da gerçekleşebileceğini söylüyor.