Delik deliğin yerini alır. Kışın ardından en kötü yol bölümleri Třebíčsk ve Jihlavsk'ta

YeFu

Global Mod
Global Mod
İdi u çanta yakında tamir edilecek, sınırlı trafik nedeniyle en az iki çantayı ısırmak zorunda kalacak. Bir yatırımcı olarak Vysoina bölgesi, hazırlık çalışmalarından önce tam bir yeniden yapılanma başlattı. Devin kken'de ana gruba katılıyorsunuz. Yol her iki yönde olduğundan modernizasyon vergiler hariç 140 milyon krondan fazlaya mal olmayacak.


Dolayısıyla projenin özü, özellikle Rudkov yönünde III/36058 ve Budiov'a bağlı II/390 olmak üzere serbest iletişimdir. Vali Yardımcısı Miroslav Houka, ayrıca Bezina göletinin yakınında, kargo trafik kontrolüne yönelik bir yerleşke olan bir açık hava alanı inşa edeceğimizi söyledi.


Bölge genelindeki 2,5 kilometrelik bölümün bu yılın kasım ayında hizmete alınmasıyla birlikte tamamı tamamlanan tünel, 2025 yılının temmuz ayında hizmete girecek.


Başka bir bölgesel yol, yani Rusya'daki Zseká ve Netn arasındaki II/354 numaralı dolambaçlı yol da Trnava yakınındaki yola benzer bir duruma ulaşıyor. Orada arabalar, hiçbir şey bilmeyen astım gişelerinin yarattığı eşitsizlik üzerinde zıplıyor. Fikirler ne zaman burada yayınlanacak?


Vali Yardımcısı Miroslav Houka, geçen yıl Zseká ve Netn arasında komşu arazi sahiplerinin görüşlerini doğrulamaya başladık, çünkü bu bölümdeki yol daha düşük metal gerekliliklerini karşılamıyor ve özellikle yön virajlarında zor olduğunu açıkladı. . Arazi oluşur oluşmaz onu bölmek gerekecek. Yeniden yapılanmayı 2026 yılına planlamak istiyoruz” dedi.


Jihlav bölgesindeki yakındaki Jamn köyünün altına düşen Rytsko köyü yakınlarındaki II/353 numaralı yol çizikler, ezikler, çatlaklar ve eski asfalt kaplama kalıntılarıyla dolu. En önemlisi, D1 yoluna bağlantıya doğru arkanızdaki kesimde dramaların arasında tıklamanız gerekiyor, burada da çok fazla yol kenarı var. Rytsko'da yolun kenarları bu nedenle hasar gördü. Ancak bu köy, bölgenin 2025 ve 2026'da inşa edeceği arzu edilen çevre yoluna çok yakında ulaşacak.


Houka, Rytsko çevre yolunun hazırlanmakta olduğunu ve inşaata her gün izin verildiğini doğruladı. Beşinci yılda inşaata başlamayı planlıyoruz. Yolun durumu takip edilerek dedikodular çerçevesinde muhafaza edilecek.


Yalnızca Kasım Mst'te karşılığını alacak



I/19 yolunun kavşağında bulunan Novy Mst na Morav'daki Brnnsk caddesinde çok sayıda çatlak ve küçük çiziklerin yanı sıra yaz ve kış sonrasında birkaç büyük göçük kaldı. Billa'nın alışveriş merkezindeki büfenin önündeki patikanın yakınında, özellikle bir metreden daha kısa bir girinti bulunuyor. Buradaki Brnnsk Caddesi yoldan sapıyor, bu sefer ilk kez Komenskho nmst yönüne doğru.


Daha sonra bu kavşaktan şehrin girişindeki Neasova ve Petrovick caddelerindeki çevreye kadar tüm bölüme küçük ve büyük bir dizi hasar dağıldı.


Karayolları ve Karayolları Dairesi Başkanlığı'nın (SD) ilk etapta iletişimi var ancak alanı az olan il için yüzey imar çalışması yok. SD na Vysoin'de konuşan Ji Vesel, bu onarımın beşinci yılda tamamen gerçekleştirilebileceğini söyledi. Gelecekte, gerektiğinde ve durumun izin verdiği ölçüde yollarda onarımların devam edeceğini de sözlerine ekledi.


Örneğin SD'ye göre, Vysoina Bölgesi'ndeki birinci sınıf en hasarlı yollar arasında, Rusya'daki Svratka üzerindeki yol ile Vysoina'nın Güney Moravya Bölgesi ile sınırı arasında beş kilometrelik bir bölüm vardı. SD na Vysoin sözcüsü, şu anda onarım için bir yüklenici seçeceğimizi söyledi.


Yaklaşık 90 milyon krona mal olması beklenen yeniden yapılanmaya bu yıl içinde başlanması ve onarılan yolu maksimum 26 hafta içinde tam hizmete sokmak istiyor.


Rusya'daki Oechov ve Osová Btka arasındaki I/37 yolunun onlarca kilometrelik karanlık bölümünde bile yol çok kötü durumda. Vesel, diğer şeylerin yanı sıra tekerlek izleri, yüzey ve derinlik korozyonu, sıklıkla kırık yol kenarları ve yolun astımlı döküntülerle işaretlendiğini açıkladı. Yaklaşık 33 milyon SD potluk bu etkinlikle bile bu sene yolculuğu tamamlayacağım.


Thebes'te Eletava civarında bir çukur var



Slavice'den gelen yol ıssız bir durumda ve II/410 Btovnky – mov na Tebsko yoluna bağlı. Amorti edilir, bazen alt yüzeyde kaba bir çizik olur. Yol kullanılıyorsa kışın kullanılmayan tali bir yoldur.


İlçenin ortasında, Bude yakınlarındaki Krasonice belediyesine bağlı II/410 yolunun bir kısmı bile yok. Yolda çatlaklar ve düzensizlikler var. Pedno yakınındaki Opatov köyünün merkezi ve Brodek yönündeki – Takt Tebsko'ya uzanan yolun ortasında – engebeler, çatlaklar, hasarlı yol kenarı ve tepede bir ton var. Eski hanın önündeki geçilmez durağın kenarında, bir kanalizasyon kanalı şehre çöktü.


Krasonice ve Eletava arasındaki II/410 yolu büyük ölçüde onarıldı; fay şu anda beş derecenin 3'ünde kayıtlı olan Jihlava bölgesinin arazisinde ve Krasonic bölgesi yalnızca en kötü beşinci sırada yer alıyor. bölgesel ulaştırma ve enerji ekonomisi departmanından Pavel Barto şunları söyledi:


Kraj Vysoina bölgesinin yeniden inşası projesi devam ediyor. Köyün mühendislik caddelerinin yeniden inşasının tamamlanması için mevcut ekeme. Barto, yolun onarımını mühendislik yollarının yeniden inşasıyla aynı anda yürütüyoruz, 2026 yılında hayata geçirilmesini öngörüyoruz dedi.


Ancak çukurlar, örneğin Tebe'den Velk Mezi'ye giden II/360 veya II/405 Teb – Jihlava gibi daha yeni ve yoğun yollarda da ortaya çıkıyor. Bu yollardaki bazı kesintiler bu yaz tamamen onarılabilir. Vysoina Bölgesi'nin onarım ve ulaşım altyapısına yatırım yaptığını belirten Barto, sürekli onarım kapsamına girmeyen diğer yollarda ise yolun sürüleceğini, yani yüzeyin asfaltla kaplanacağını ekledi. bu yıl iki milyar kron değerinde.


Yaz yılında, Dukovany yönündeki araç yollarıyla ilgili en az iki büyük inşaata başlayın – Jihlava'nın güneydoğu yan yolu, st Vchod ve Brtnice yan yolu.


Jihlava lta trp Kollrov'a söyleyecek



Bölgesel Vysoiny kasabasında Kosovsk Caddesi ve kasabanın yukarısındaki trafo istasyonu kötü durumda. Yol kenarları çöküyor, yollarda çukurlar var. Sorunlar esas olarak Jihlav'ın kalabalık Tolstho Caddesi'ndeki bisiklet şeridinde bisiklet sürmek isteyen bisikletçiler içindir. Komenská Caddesi çıkışından önce şişkin, deforme olmuş bir asfalt var, Kültür Evi durağının tepesine yakın bir yerde, bisiklet şeridinde sürekli tümsekler var.


Jihlav'ın Kollrova yerleşim yeri yakınındaki yol uzun yıllardır teknik açıdan kötü durumdaydı. Sokolovsk Caddesi'ne paralel, özellikle 118 ve 122 numaralı evler arasında tek yönlü bir caddedir. Konut tabelası ile işaretlenen yol, sadece ev sakinleri tarafından değil aynı zamanda yollarını kesen sürücüler tarafından da kullanılmaktadır. Sokolovsk Caddesi ve Kollrova'nın sonundaki trafik ışıklarından kaçınmak için oraya gidin veya bu yoldan çocuk arabasını yakındaki bisiklet deposuna götürün.


Durum trajik, özellikle de yolun her iki tarafında derinliği beş santimetreyi geçmeyen ve suyun toplandığı iki metreyi geçmeyen çöküntülerin olduğu 118 numaralı evde. Birkaç gün geçmesi durumunda yayaların sadece asfalt olan yolun ortasından yürümesi yeterli oluyor. Geçen arabalardan su sıçrama tehlikesiyle karşı karşıyalar.