Dukovan'ın genişletilmesi nedeniyle devlet destekli ulaşım yapılarının sayısını artıracak

YeFu

Global Mod
Global Mod
Ve şimdiye kadar devlet dairesi, Dukovansk enerji santralinin inşası için malzeme ithalatının ana yolunu, özellikle de Tnce nad Labem'den Havlkv Brod, Jihlava ve Teb'e doğru izledi. Prv vt yeni çevre yolları inşa ediyor, yolları onarıyor ve köprüleri onarıyor. Kraje Vysoin'in dikkatli rehberliği sonrasında projenin geneline dahil edildi ve kesintiler yapıldı.


İnsan ve malzeme taşımacılığı açısından özellikle D1 karayolundan kullanabileceğiniz başka güzergahlar da mevcut. Hükümetle birlikte bir tane bulduk. Vysoina valisi Vtzslav Schrek (ODS) bakanlarla yaptığı toplantının ardından, örneğin devasa ve çok karmaşık bir inşaat olan Velkho Mezi'nin güneydoğu yan yolunun ithalat rotalarına dahil edileceğini bildirdi.


Aynı zamanda Mezi yakınlarında karayolu üzerinde kaza olması durumunda tüm şehrin yıkılacağı vahim duruma dikkat çekti. Veker sağa doğru ilerleyerek 602 pmo yolunun ortasından geçerek akıyor. Velkho Mezi'den yolculuğun saatlerce sürdüğünü belirtti. Geçmişte çalışmak için Jihlava'dan Velkho Mezi'ye gittim.


Devlet bu yıl bölgesel yollara yatırım yapıyor. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka'ya (ODS) göre bu 200 milyon kron. Jihlava çevre yolunun inşaatını finanse ediyoruz, aynı zamanda bu yaz yeniden inşa edilebilecek Brtnice çevre yolunun parasını da ödemeye hazırız, dedi.


Taşımacılık ödemeleri durumu için düşen kodlar



Stejskal Belediye Başkanı, bir hükümetin önünde başbakanla yaklaşık yarım saat süren toplantıda sözde yeni güzergahlar hakkında konuştu. Havlkv Brod için de aynı konu, kent sakinlerinin derinden etkileneceğini açıkladı.


Toplantının sonucunu Stejskal, Havlkovo Başbakanı Brod'un, fazla kargonun Dukovany'ye taşınması sırasında herhangi bir maliyet veya kod ortaya çıkar çıkmaz bununla ilgileneceğinin garantisini verdiğini söyledi.


Malların Brod'a taşınması, yeni çevre yolundaki veya Lidick Caddesi'ndeki köprülerin altına sığmayacakları için karmaşık olacak. Bu nedenle, döner kavşağın ortasında durmaları, inşaat tekerleğinin etrafından dolaşmaları ve demiryolu ile geçici bir geçişten sonra eski Jihlavská caddesinden çıkmaları gerekecek.


Bir defasında Ulaştırma Bakanı Martin Kupka, meslektaşlarına Dukovany'de inşaat çalışmalarının başlayabilmesi için tamamlanması gereken spesifik inşaatlar hakkında ayrıntılı bilgi verdi. Başbakan Petr Fiala (ODS), Jihlavsk ve Brnnsk ve e nad Szavou sokaklarını birbirine bağlamanın, D1 otoyolunda birkaç yol açmanın, Pelhimova veya Tebe çevre yollarını inşa etmenin gerekli olduğunu söyledi.


Brod çevresindeki GB rotası bir haftada tamamlanabilir



Havlkova Brod'un güneybatı yan yolu da arzu edilir. Dukovany'nin araç güzergahlarına dahil edilmedi, Bakan Kupka yapımına destek vermedi. Uygun bir rota bulunur bulunmaz, yakın gelecekte onunla birlikte kalın. Şu anda, bireysel değişkenlerin çevre üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi ve bunların ekonomik değerlendirilmesi devam etmektedir.


yol ve otoyol editörleri artık uygun bir seçenek arıyor; bunun birkaç hafta içinde seçilebileceğini umuyoruz. Kendi sözlerine göre Brod'daki trafik durumunun basit olmadığını anlayan Kupka, hükümet önünde bunun uzun süre devam edeceğini söyledi. Neyse, güneydoğu çevre yolu çok yardımcı oldu ve çok para kazandırdı, bu da Aralık ayında bizzat açtığı binayı daha pahalı hale getirdi.


Şimdilik, Vysoin Bölgesi temsilcisi ve bakanlar, Jihlava'dan Znojmo'ya ve ardından Vde'ye giden 38 kapasiteli yol için tam destek konusunda anlaşamadılar. Biz onun peşindeyiz. Ancak Avusturya'ya uzun mesafeli bir iletişim türüyle bağlıysa, Brno'dan Mikulov'a giden rotanın önceliğinin olmasını istiyoruz, dedi Vtzslav Schrek.