El ilanları, havayolunun bagajı geride bırakmasına kızdı | Mangaluru Haberleri

SurahiO

Member
MANGALURU: Bir uçakta seyahat eden yolcular Baharat Jeti Dubai’den uçuş Mangaluru genellikle varışta bagajlarının ‘kayıp’ olduğundan şikayet ederler. Salı günü, Dubai’den SG60 uçuşuyla gelen yaklaşık 90 yolcu, vardıklarında bagajlarının ‘kayıp’ olduğundan şikayet etti.
Rahatsız olan yolcular durumu havayolu yetkililerine bildirdiğinde kontuarda form doldurmalarını söylediler. Kayıp bagajın iki veya üç gün içinde evlerine teslim edileceğini söylediler. Ancak öfkeli yolcular, havayolu şirketinin uçağa biniş sırasında bu tür düzenlemeler hakkında kendilerine hiçbir zaman bilgi vermediğinden şikayet ettiler. Yolcular ayrıca bagaj boşaltma konusunda havayollarından memnuniyetsizliklerini dile getirdiler. Valizlerin son derece çabuk bozulan ve iki veya üç gün sonra teslim edilirse bozulabilecek gıda maddeleri içerdiğini de sözlerine eklediler. Bagaj ücretinin tamamını ödeyen yolcular hem tazminat hem de ücret iadesi talep etti.
Birkaç gün önce el ilanlarından biri olan Abdul Nasir tweet attı: @__abdulnasir__31/10/2022 (dün) Dubai’den Mangalore’ye uçuş 4 kez ertelendi ve ardından bagaj iade edilmedi. sorumluluk almamak @flyspicejet çok kötü ve kötü hizmet #SpiceJet #public.
29 Mart 2021 tarihinde yolculardan Flavia Deena Lewis8 aylık bebeği ve eşiyle birlikte seyahat eden , bagajda bulunan bebeği için yiyecek ve giyecek olmadığı için Twitter’dan şikayetçi oldu. Bir dizi tweet’te şunları söyledi: @flyspicejet. 8 aylık bir bebekle Dubai’den Mangalore’a seyahat etti ve Mangalore’a bagajsız indi. Sihirli.. Acil izne çıktım. Tazminat 500. Geçen hafta @spicejet’e bindim ve sihir oldu. Mangalore’a indiğimde bagajım kayıptı. Spicejet’ten bagajımın kontrol edildiğine dair bir mesaj aldım. Bu sihri @spicejet nasıl yapıyorsunuz.
Ayrıca bir tweet’inde, birkaç gün sonra bagajda bulunan donmuş yiyeceklerin bozulduğundan bahsetmişti. 20 Şubat 2021’de başka bir tweet attı: Chelsealad @MoZee @HardeepSPuri Efendim lütfen tweet’lerime cevap verin. Spice jeflights’ta (@flyspicejet) Dubai’den mangalore’ye giden yolcular, mangalore havaalanında sürekli olarak kayıp bagajla karşılaşıyor. Bu 1 aydır devam ediyor. Yolcuların bagajlarının yarısı kayboluyor. Nazik müdahalenize ihtiyacım var.
SpiceJet sözcüsü, TOI’ye gönderdiği bir e-postada, yük kapasitesi kısıtlamaları nedeniyle bagajların boşaltılabileceğini ve bir sonraki uçuşa bağlanabileceğini belirtti. Bu, geçen hafta birkaç uçuşta oldu. Boşaltılmış bagaj bir sonraki uçuşa bağlandı ve doğrudan yolcunun konutuna teslim edildi.
Bu arada, Mangaluru havaalanından SpiceJet uçuşları, operasyonel nedenlerle 15 Aralık’tan itibaren bir sonraki duyuruya kadar geçici olarak askıya alınacak.