Havaalanı-Yeni Garia Metrosu: VIP Bazar açığını kapatmak için önümüzdeki hafta ziyaret edin | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod


KOLKATA: Genel Sekreter HK Dwivedi’nin metro inşaatını kolaylaştırmak için Cuma günü yaptığı toplantı, yeni Garia-Havalimanı hattının Ruby’nin ötesinde tamamlanması için umutları artırdı.
VIP Bazar’da Metroviaduct’un yapılacağı yerin teslimi için henüz bir tarih belirlenmemiş olsa da paydaş toplantısında RVNL ve CESC’nin VIP çatısı altında yer altı yüksek gerilim kablolarını ortaklaşa sağlamasına karar verildi. parça çalışmaya başlamak için serbest bırakılacak şekilde güvenli bir şekilde yönlendirilecektir. Devlet yetkilileri, CESC kablolarının kaydırılmasının, önümüzdeki hafta RVNL ve CESC tarafından yapılacak ortak denetimden kısa bir süre sonra başlaması gerektiğini söyledi.
Şu an itibariyle, Yeni Garia-Orange Havaalanı hattının New Garia ve Ruby arasındaki 5,4 km’lik bölümü hizmete hazır, ancak Science City’ye doğru bir sonraki etap VIP Bazar’daki yer altı kablo engeliyle karşı karşıya. RVNL, Ruby’den Metropolitan Crossing’e (Beliaghata istasyonu) kadar olan 4 km’lik yolu bu yılki pujaya kadar tamamlamayı hedefliyor, ancak VIP Bazar’da 110 metrelik geniş bir boşluk endişe kaynağı olmaya devam ediyor. Boşluk bir üst geçitle kapatılacak ve VIP Bazar istasyonunun dördüncü girişi, EM Bypass’ın havaalanına bağlı kanadındaki ikinci yaya köprüsü (FOB) ile birlikte inşa edilecek. Ancak o zaman raylar inşa edilebilir ve yolcuların seyahat etmesi için bölüm tamamlanabilir.
Cuma günü Dwivedi, Demiryolları Bakanı olarak Başbakan Mamata Banerjee tarafından 2009 yılında başlatılan metro projelerini kolaylaştırmak için İçişleri Bakanı, Maliye Bakanı, KMC ve Kalküta Polis Komiserleri ve RVNL, KMDA, CESC ve diğer kurumların yetkilileriyle bir araya geldi.
RVNL, VIP Bazar istasyonu için dördüncü girişi ve bağlantılı FOB’u inşa etmek için CESC’nin itirazsızlık beyanına ihtiyaç duyar. CESC Distribution İcra Direktörü Avijit Ghosh şunları söyledi: “VIP Bazar istasyonunun girişlerinden birinin altında yer altı kabloları var. Toplantıda bize, kabloların güvenli bir şekilde yönlendirilebilmesi için RVNL ile bir inceleme yapmamız söylendi. metro inşaat bölgesinin dışında bir rota.” “Metro öncelik listemizin başında yer alsa da, EM Bypass önemli bir elektrik koridoru. Şehrin büyük bir kısmına elektrik sağlayan sekiz elektrik hattı Metro hizalaması altında çalışıyor. Bu yüzden emin olmak bize bağlı. elektriğin güvenli bir şekilde taşınması için kablolar uygun bir güzergahtan yönlendiriliyor. Projeleri kolaylaştırmak için RVNL ile iletişim halindeyiz.”
EM Bypass’ın koruyucusu KMDA’dan bir yetkili, “RVNL, altındaki toprağı kontrol etmek için 18 ay önce 8 metre derinliğinde bir kuyu kazmıştı. Ancak hiçbir CESC kablosu bulunamadı” dedi. Bu çalışma ve Arsalan’ın karşısındaki kanal boyunca başlatılacak 76 metrelik tek açıklıklı kiriş, Turuncu Hattın Ruby’nin ötesine 4 km uzatılması için kritik önem taşıyor. RVNL, kirişin fırlatılması için 45 günlük bir trafik blokajı talep etti. Bölgede alternatif bir çapraz kanal menfez inşaatı tamamlanmak üzeredir.