Havlíčkův Brod toplu taşımanın güzergahını değiştirecek, her iki tarafa da üç durak eklenecek

YeFu

Global Mod
Global Mod
Yeni duraklar olacak, servis istasyonlarının aralık ortasından itibaren devreye girmesi gerekiyor. Havlkobrodt'un meclis üyeleri bir inşaat hakları yüklenicisi seçtiler. Bu arada geçerli itirazların yapılması için herhangi bir süre sınırı bulunmamaktadır. Ancak zaman kalırsa yaz tatili bitmeden ağustos ayında yeni durakların inşaatına başlanacak.


Kasım ortasına kadar tamamlanmaları gerekiyor. Tüm bu çift yönlü duraklar Ledesk Caddesi'nde oluşturulacak. Her çukur sokaklara göre farklı isimlendirilecek ve yakın mahallede paylaştırılacak. Buradan yerlerin nerede olacağı sonucunu çıkarmak mümkündür. Merkezden Perknov'a doğru Nerudova, Krlkova ve Splen str.


Şehir geliştirme departmanı başkanı Josef Bene, bu duraklarda indirim olacağını, ancak geri kalan durumlarda otobüsün yer yetersizliği nedeniyle trafik şeridinde durmak zorunda kalacağını söyledi.


deyimler eziyete eş değer olabilir



Nerudová caddesine giden şube yakınındaki ilk durak, sadece buradaki daire sakinlerine değil, aynı zamanda spor salonu kullanıcı ve ziyaretçilerine ve spor tutkunlarına da hizmet vermeli. Ayrıca salona giden bir yürüyüş yolu da olacak.


Öncelikle yol üzerinde her iki yönde de otobüsler burada duracak. Özellikle merkezden Perknov'a giderken diğer insanların başına bela oluyor, genellikle trafik ışıklarından Masaryková Caddesi'ne kadar kuyrukta birbirinin arkasında arabalar oluyor.


Polis böyle bir teklifi kabul etti. Ben, bunun pek çok kişinin düşündüğü kadar frenleyici olmayacağını söylüyor. Bunu yapma iznimiz var ve hatta teknik hizmetler editörü Vclav Lacina bile Brod'da toplu taşıma işletiyor.


Krlkova durağı, Rozko kavşağının altındaki döner kavşakta yer alacak. Merkezden itibaren dönel kavşağın önüne rampa yapılacak, ters yönde ise otobüs kavşağın diğer tarafındaki trafik şeridinde duracak. Yani burada yeni kaldırımın bir bölümü olacak.


Durak durağı, adından da anlaşılacağı gibi, Splen caddesinin kesiştiği noktada, atık su arıtma tesisi şubesinin somut olarak yakınında yer alacaktır. Burada her iki tarafta inşaat rampaları olmalı, otobüsler burada trafiği engellememeli. Burada da kaldırım sıkıntısı olmayacak.


Kent yöneticilerinin fikirlerine göre yeni duraklar görsel olarak mevcut duraklara benzemeli. Büyük olasılıkla kemiksiz, banklı bir cam pencere içerecekler. İşaretlenip yapıştırılan yol haritasının bulunduğu bir stant bulunacaktır.


Bina hatlarından biri yıkandı



Yeni güzergahların, yeni durakların eklenmesi yeni bir hattın eklenmesi anlamına gelmemektedir. Binalardan sadece biri Ledesk Caddesi'ne taşınacak.


Lacina, 1. ve 2. hatların Perknova'ya gittiğini ve 11. hattın ilk hattan ayrıldığını doğruladı.


Pratikte şu ana kadar Masarykova caddesinden Havlkova'ya çıkıp hastane ve psikiyatri hastanesinin yanından geçen veya Masarykova'dan Ledesk'e giden hatlardan biri biraz daha uzun olacak ve nehrin altından Perknov'a ulaşacak gibi görünmeli. Böylece hat hem merkezden Perknov'a hem de Perknov'dan merkeze olmak üzere her iki yönde de ilerleyecek. Böylece şehrin kenar mahallelerinde yaşayanlar hangi hattı seçeceklerini seçebilecek.


Ledesk Caddesi sakinleri uzun zamandır bu rotayı istiyordu, bana verin. Ayrıca Rozko'yu ve evleri mülkle paylaşmanın yeni bir yolu vardı ve en yakın otobüs durağının çok uzak olduğu nehir yönünde Vclav Lacina farklı bir rotayı savunuyor.


Şehrin olanakları ve sakinlerinin ihtiyaçları değişiyor ve bu nedenle şehir içi ulaşımın da değişmesi gerekiyor. Splen strni, Slunen vrch ve Rozkoi'de büyüyorlar. Toplu taşıma başkanı Lubomr Hepner, bazı değişikliklerin gerekli olduğunu belirterek, Ledesk caddesini 100 hatta bağlayan iki caddeyle anlaştı.


İnşaat duraklarının 15 Kasım'a kadar tamamlanması gerekiyor. İyi bir operasyonla, yeni sürüş günlerinin geçerliliğinden gelen ter ile Aralık ayı ortasında sağ kadoronlarına ulaşabilirsiniz.