Havlkv Brod, Vina duraklarının yapısının yıkıldığı toplu taşıma yollarının hakkını yerine getiriyor

YeFu

Global Mod
Global Mod
Vina durağı ile ilgili anket belediye tarafından mayıs ayında duyuruldu. Mayıs ayında, sakinler durakları korumak veya kaldırmak için oy kullanabilirler.


Vina durağı, aynı adı taşıyan köyün ortasında yer almaktadır. Otobüslerin apartmanlar arasında geçiş yapması karmaşıktır. İletişim zayıf, genellikle yanlış park edilmiş araçlar tarafından engelleniyor. Otobüsler ayrıca Na Vin Caddesi’ndeki iki kavşakta bulunabilir.


toplu taşıma şoförleri, lütfen yolcularla geri gidin. Şehrin belediye başkanı Marie Rothbauerov, iki trenin birbirine zıt gitmesi durumunda, önceliğe sahip olacak sevkıyat görevlileriyle anlaşmaları gerektiğini açıkladı.


Bu nedenle Belediye, şehrin toplu taşıma araçlarının Na Spravedlnosti caddesine hiç gitmemesini talep ediyor. Doğrudan Penny Market ve Prask duraklarının hizmet vereceği Praska Caddesi’nden geçeceklerdi. İlki, Vina durağına sadece 250 metre uzaklıktadır.


Anket bir hacker tarafından etkilendi



Anket, bölge sakinlerinin değişiklik hakkında nasıl hissedeceklerini öğrenmek için belediye tarafından yapıldı. Köpeğin bile nispeten net bir sonucu vardı ama sonunda hiçbir şey söylemedi. Rothbauers’a göre, bir bilgisayar korsanı özellikle onlara müdahale etti ve son anda sonuçları önemli ölçüde etkiledi.


Birisi işin içine girdi ve sesli mesajı manipüle etti. Ya tekrar tekrar oy verdi, dürüstçe çerezleri sildi ya da ankete başka bir şekilde girdi, dedi.



Bir toplantıya davet


Şehir yönetimi, Vina durağının yıkımı ve korunması konusunu sakinlerle etraflıca tartışmak istiyor. Hava karardıktan sonra belediyenin düzenlediği mitingde böyle oldu. Toplantı 31 Nisan Pazartesi günü saat 15:00’de belediye binasının büyük toplantı salonunda gerçekleştirilecektir.


Seçmenlerin yüzde 66’sı olan durakların tutulması yönünde 1.214 oy vardı. Durakların kaldırılması için 636 oy yani kalan yüzde 34 oy kullanıldı. Numune anketinden iki saat önce her iki grup eşit olarak eşleştirilmiş, tutma oranı yüzde 51’e 49 oranında durmuştur. Sonra birdenbire bu olasılık için beş yüz oy geldi.


Ankete yorum yapanlar bile bir arada değildi. Yaşlılar kararın yıkılmasına sevinmeyecekti. Ama bence yıkılsa iyi olur, en azından otobüsler park halindeki beş arabanın arasına sıkışmak zorunda kalmazdı, Petr Orfk çıktı mesela.


Şehirde durağın yolcular için cazip bir konumda olduğu birkaç yerden biridir. Petr Vozb, fırınların bu kadar ilkel bir insanı yok edilmiş gibi göndermeyeceğine itiraz etti.


İki şehrin liderleri, anketin kararın dayanaklarından yalnızca biri olacağını açıkladı. Artık manipüle edilmiş sonuçlar nedeniyle seçmenin hiç kabul edilmemesi mümkündür.


Unutulmamalıdır ki toplu taşıma sistemi durakları yıkılırsa 3.300 kilometre tasarruf sağlayacaktır. Ve bütün bir gün içinde yalnızca birkaç düzine yolcunun Vin’e binip ineceğini biliyor. Buna karşılık 800 daire ve sadece 470 park yeri var. Şehrin ağırlığının yöneldiği Marie Rothbauerov, otobüs durağının yıkılmasından bazı şehirlerin fayda sağlayabileceğini öne sürüyor. Değişiklik geçerse, Aralık ayında yürürlüğe girecek.


Perknov’a giden yollar



Perknov’a doğru toplu taşıma hatları için çağrıda bulundu. O kadar hızlı olmayacaklar, hadi birine katılalım. Ancak şehir, bazı bağlantıları Ledesk Caddesi’ne taşımaya çalışıyor. Bu kasabanın sakinleri yıllardır bunu istiyor, belediye başkanını alay ediyor.


Artık merkezden Perknov’a iki hat var. Havlkova ve Rozkosk caddeleri boyunca. Şehrin ölümüyle, bunlardan biri Ledesk’e giden Stamicová caddesinin inşasıdır. Duraklardan biri spor salonunun yukarısındaki eski apartmanlar arasında, diğeri ise Rozko kavşağının altındaki döner kavşakta olacaktır. Ve Perknov’daki teyze, kanalizasyon sistemine şubenin yanında.


Ledesk Caddesi’ndeki duraklar için indirim yeri yoktur. Bu nedenle otobüsler trafik şeritlerinde durmak zorunda kalacak, ayrıca duraklarda yayalar için yaya geçitleri veya her iki tarafta da kaldırımlar inşa etmek gerekecektir. Belediye başkanı, tüm bunlar için onay almanın son derece zor olduğunu, çünkü her seferinde bir yolun başka bir yol olduğunu belirtti.


Tarikat üyeleri ve bu durumda Vysoina Bölgesi olan yolun sahibi ile bir anlaşmaya varmak mümkün olsaydı, inşaat hakları geçtikten sonra hatların hakları öne çıkacaktı ve içinde en geç beşinci yıl. Şu anda, tüm tesis bir fizibilite çalışması aşamasındadır. Ve örneğin, Ledeská ulica’yı sadece tek yönlü geçme olasılığı olduğundan, azalma kesin değildir.


Sdlit Rozko önceliği sakinliğe verdi



Aksine gelecekte de yeni Rozko kavşağından otobüslerin geçmeyeceği artık kesin. Geçmişte, aile evlerinin sakinleri, sokakların sessizliğini tercih ederek bu fikri reddettiler. Havlkova caddesinin yeniden yapılanması nedeniyle artık merkezden otobüsler geçemeyecek.


Gerçekten uygun biri gibi görünmüyor. Günde 100 ila 50 otobüs bu konum için çok fazla, Rothbauer sakinleriyle aynı fikirde.