İnsanların park edecek yeri yok, sokaklarında boş alanlar var.

YeFu

Global Mod
Global Mod
Ayrıca, park makinesine park etmek için para ödeyen girenler tarafından boşluklar işgal edilirken, caddenin karşı tarafı tamamen girenler tarafından işgal edildi. Ne yazık ki, bu istasyonlar günün yarısında boş.


Sakinler araçlarını buraya sadece akşam ve gece 17:00-07:00 saatleri arasında ve hafta sonları park edebilirler. Memnun olmayan sakinler, yüzden fazla kişi tarafından imzalanan çevrimiçi ve basılı bir dilekçe yazdı.


İnsanlar bıkmış ve bıkmış durumda. İşten geliyorlar ve park edemiyorlar. Dilekçeyi başlatan Lucie Kivohlav, sonunda, sokağın sağ tarafı arabalarla dolu ve sol tarafı boş ve bizde yok gibi görünüyor, diye açıklıyor.


sistemin hakları tamdır



Kivohlav’a göre dilekçe, Ulaştırma Bakanlığı’ndan bazı komşularına gönderilen e-posta sorularına verilen mantıksız ve çoğu zaman kibirli yanıtlara bir tepki. Bu nedenle yüksek lisanstan sonra gerçek bir park sistemi istiyorsunuz.


Bu sadece bir şey hakkında. Bizler mahalleli olarak yolun iki tarafında durabilelim diye. Lucie Kivohlav, sağ tarafın tamamının yalnızca konut sakinlerine ayrılmasının ve konut sakinlerinin yanı sıra içeriden kişilerin de sol tarafta durabilmesinin ideal olacağını belirtiyor.


Ancak belediye başkanına göre, sakinlere akşamları ve hafta sonları caddenin batı tarafına park etme seçeneği verildi ve ayrıca, Tolstho Caddesi’ndeki veya Tolstho ve Fritzova Sokakları arasındaki Legion Caddesi’ndeki yakınlarda şehrin yerleşik otoparkı eklendi.


Orada oturan Lenka Kadlecov, mevcut durumdan dolayı çaresiz. Şehir sakinleri için gecikmiş olduğunu iddia ediyor. ama tam tersi doğru. Memeyi eski hastanenin biraz önüne park ettiğini iddia ediyor. Arabamı oraya park edebilirim ama neden eski hastanenin yanına park edeyim, evimin önünde hala boş olan 28 park yeri varken ve oraya girmeme izin verilmiyor, kadın kızgın.


Arabanızla korku içinde hiçbir yere gitmemenizi tavsiye ederim, park etmez. Belediye tarafından park projesini yönetme yetkisi verilen meclis üyesi David Beke’ye (ODS) göre, etrafında ortaya çıkan histeri sona erdi. Otopark sistemini ayarlayacağız ve bu gerçek olmasa bile yapardık. Sanırım bu sokaktaki insanlara orada, Beka’da bir değişiklik olacağının garantisini verebilirim.


Primtor sinsi chvlu



Bu lokasyonda yeni yerlere talep olmadığını öğrenince bir an önce mekanı değiştirmeye niyetlenir.


Bu inşaatçıların olduğu Lejyon caddesini de etkileyecek ama doğru olanlar da şehir merkezine giden sokaklarda, mesela Komern bankası önü gibi sokak satıcılarına çok ihtiyaç olmadığı anlaşılan caddelerde olacak.


Belediye başkanının bana yeni otopark sistemine olumlu bir yanıt verdiğini unutmayın.


Primtor Petr Ryka (ODS) da aynı şeyi söyledi. Sm on td Legion yaşadı, alt kısmında olur. komşunun beni görmediği gün. Tam tersine sokaktaki boşluklar boşaldığı için park edecek yer kalmadığı anı duyuyorum. Şu anda deneyimlediğimiz tüm uyaranları topluyor, analiz ediyor ve mantıklı geliyorsa doğru trafik işaretinin sonraki aşamalarına entegre ediyoruz. Aynı zamanda Legion Caddesi’nin de düşüşü olacak ve o gün bir sorun görmüyoruz, belediye başkanını onaylıyor ve değişiklik yapılması gereken yerlere işaret ediyor, örneğin Havsk, Ajkovskho, Lazebnick ve diğer caddeler yapım aşamasında.



Dava politikacıların baş belası


Jihlav’daki yeni otopark sistemi ve sakinlerin mutluluğu ile ilgili tüm dava, Lejyon’u muhalefet ile şehir liderliği arasında siyasi bir yol ayrımına getirdi.

Muhalefet temsilcisi Petr Hoek (STAN), Başbakan Petr Ryk’e (ODS) açık mektup bile gönderdi. İçinde, diğer şeylerin yanı sıra, Legion Caddesi sakinlerinin bütünlüğünü savunan park konsepti Dalibor Pituch vi obanm’ın yazarı ile Ulaştırma Bakanlığı ile iletişim kurması ve şehirdeki onarımları hızlandırması istendi. Yeni otopark konseptinin başarısız olduğunu ilan etti. Açık mektupta, yerleşik otopark konseptinin sadece halkla iletişimde değil, aynı zamanda koordinasyonda da başarılı olmaması kesinlikle dikkat çekicidir.

Primtor, bu mektuba herhangi bir kanıt olmaksızın kişisel olarak değer verir. Ayrıca Bay Hok’tan geçmişte park günü sistemi hakkında bir hatırlatma almadıklarına da dikkat çekiyor.

Belediye Başkanı Ryka ve meclis üyesi Beke, Lejyon’un üst kısmında yaşayanların sorunlarının siyasi oyunlara alet edilmesiyle mektubu popülist buluyor.

Hoek bu ifadeye kesinlikle katılmıyor. Beke’ye göre trafik rejimini günden güne değiştirmek mümkün değil. Açık mektubun yazarı, herhangi bir trafik rejimi değişikliğinin hangi süreçlerden geçtiğini hiç bilmiyor. Tüm operasyon falanca ayda. Daha hızlı yapmak istemediğimizden değil ama ne yazık ki başlangıçta genellikle bu kadar yavaş çalışıyor, diye ekledi Beke. (film)