Jihlava'dan Znojmo'ya uzanan yeni yolun ilk bölümünün inşaatında imar kararı çıktı

YeFu

Global Mod
Global Mod
Yeni yolculuk 13 kilometrelik uzun bir köpek olacak. Tutuklanması Jihlava bypassına yol açıyor. Ranov'un düşüşünden kalma mjet'e göre. Sonra yine batı tarafından yolun etrafından dolaşıyor. Rotaya göre Vlanec'e gidiyor, ardından Beranovec'i geçecek, ardından bir köprüyle Loveckho potok'a inecek.


Bundan sonra küçük ülke, Such köyünün batısındaki kırsal bölgeden devam edecek. Sonra Stonaov'un kendisine ulaşırsınız. Bir mimorov kiovatka olacak. Koşu yolu boyunca giden trafik ilk rota 38'di, bu nedenle şu anda olduğu gibi doğrudan Stonaov'a gitmesi gerekmeyecek.


Yol, bağlantı bölümünün sağında dik bir eğimle I/38 yoluna bağlanmaktadır. Peloka ya geçici olarak mevcut yola bağlanacak ya da yeni yolun Dlouh Brtnice çevre yolu tarafından kapatılacak olan bir sonraki bölümüne sorunsuz bir şekilde bağlanacak.


Tüm projenin özünde beton bir köprü, iki üst geçit, iki ekstra seviye turnikesi ve altı adet gürültü önleyici duvar yer alıyor. Arazinin beklenen fiyatı bir milyar kronun altında. İnşaatın 2030 yılında başlayacağı ve iki yıl sonra tamamlanacağı tahmin ediliyor.


Yol operatörü trafiği park alanından çıkaracak. Bu bölgede yaşayanların yaşam koşulları iyileşecek.
O mutlubölgesel konuşma SD'si


Tüm inşaat planlarının temel amacı karayolu trafiğinin güvenliğini sağlamaktır. Vesel, planlanan yolun trafiği yerleşim alanından uzaklaştıracağı için bu bölgede yaşayanların yaşam koşullarının da iyileşeceğini söyledi.


Jihlava ile Stonaov arasındaki I/38 yolundan her gün neredeyse dokuz bin araç geçiyor ve bunun dörtte birini yük trafiği oluşturuyor. Kısa çizginin içsel anlamının yanı sıra, bilinen bir kişilerarası karaktere de sahiptir.


Bölgesel işlevi Jihlava yakınındaki D1 otoyoluna bağlıdır. Mlúv, fikir olarak Prag ile Vdn arasındaki bağlantıya alternatif olarak hizmet ettiklerini ekledi.