Jihlavsk'ta Řehořov yakınındaki köprünün yıkılması otoyolu kapatacak. Belediyeler tazminat istiyor

YeFu

Global Mod
Global Mod
Toplam altı inşaat şirketinin katıldığı SD ihalesini, merkezi Frdecko-Mstec'in Bystic şehrinde bulunan Mrozek kazandı. İşi KDV'siz 2,45 milyon kron karşılığında yapacağına söz verdi. Yıkımın kesin tarihi bilinmiyor ancak Ocak ayının ikinci yarısında gerçekleşmesi bekleniyor.


Çalışmada D1 karayolunda bir hafta sonu trafik sınırlandırılacak, bir gece ise tamamen kapatılacak. Bölge sözcüsü Ji Vesel, şu anda dolambaçlı güzergahlar hakkında bir tartışmanın sürdüğünü açıkladı. Otobana alternatif olarak Velk Beranov ile Mne arasındaki kesimde 602 numaralı ortak bölgesel yol inşa edildi.


Otoyol üzerindeki köprü 1979 yılında inşa edilmiş ve öncelikle tarım makinelerini yoldan karşı taraftaki tarlalara taşımak için kullanılmıştı. Ancak son yıllarda kötü durumu nedeniyle trafiğe kapatılmıştır.


2022 yılında gerçekleştirilen teşhis araştırmasına göre köprü binasının teknik durumunun kötü olması nedeniyle yıkılması planlanıyor. Vesel, köprünün gelecekte mevcut gücü veya tarım trafiğini taşıyamayacağını açıkladı.


Olgun gergi halatı nedeniyle yaralanma tehlikesi vardır



SD uzun süredir üst geçidin yıkılmasını düşünüyordu. Nihai karar geçen yıl Ocak ve Kasım ayının ortasında verildi. O dönemde SD Jan Rdl, Karayolları ve Yollar Müdürlüğü'nün Ulaştırma Bakanlığı'ndan yollar için doğru yol talimatını aldığını, binanın güvenli bir şekilde yıkılmasına karar verdiğini ve yetkili olduğunu duyurdu.


Alt yapının ve destekleyici yapının inşaat durumu tatmin edicidir. Ji Vesel, kullanılabilirliğin beşinci seviyede olduğunu, bunun da kullanılamaz olduğu anlamına geldiğini söyledi.


Sorun yapıyı tutan gergi halatındadır. Olgundur ve rolünü yerine getirememe tehlikesi vardır. Rdl, yol verdiğinizde tüm köprünün çökme tehlikesiyle karşı karşıya olduğu konusunda uyardı.


Şimdilik yıkım tazminatsız olarak tamamlandı. Ve bunu çevredeki toplulukların yapmasına izin verin. Bunlardan ilki çiftçilerdi ve geçmişte köprüyü bölge sakinleri kullanıyordu. Bu olmadan, Vnice köyünün arkasındaki araziye ulaşmak için birkaç kilometre uzunluğunda bir dolambaçlı yoldan gitmeniz gerekir. Ve o tarım ekipmanlarının yerel yollardan geçişi kolay değil.


Köprünün yapılıp daha sonra stt'ye ait olması için çabalıyoruz. Kamenice belediye başkanı Hana Krejov, yıkımın, yıkılmış ve yapım aşamasında olan beş toprak yolun yerine geçen köprünün inşa amacına aykırı olduğunu belirtti. Vnice Belediye Başkanı Bohumr Kriegsmann da aynı görüşte.


SD işbirliğini artıracak ancak işbirliğini artırmayacak



Geçmişte bölge halkı köprünün yeniden inşası ve yeni bir köprünün yapılması için dilekçelere imza atmıştı. Başlatıcıları 500 imza topladı. Ehoov'daki yerleşim komitesi başkanı Jan Rathousk, Polonya Kızılının tutuklanmasına dikkat çekerek, Ehoov'da on sekiz yaşındaki tüm vatandaşlar tarafından imzalandığını belirtti.


İnşaat gerçekleşirse SD topluluğunun işbirliğini sağlayın. Bu işin sonu. Finann, mülkle ilgili daha sonraki endişeleri reddedebilecek ve reddedebilecektir. Ancak on milyonlarca kron karşılığında bir köprü inşa etmesi onun için intikam alması imkânsızdı, tam da bunu ararken Krejov öfkeliydi.


Kamenice ve çevresinin yeni köprü için bir gün barışçıl bir şekilde sahiplenmeye devam edeceğini de sözlerine ekledi. Ama gerçek bir etkisi olmazsa özür dilerim. Hana Krejov, eğer çabalarımız sonuç vermezse ilk yoldan binayı almayı düşünüyoruz dedi.


Sorun köprünün sahibinin tam olarak belli olmamasıdır. SD'ye göre önce belediyeler olmalı, bağlantı yolları da onlara ait olmalı. Belediye ise köprünün otoyol inşaatı sırasında yapıldığını, köprünün kendisine ait olduğunu ve kendisinin sahip çıkması gerektiğini savundu. Mahkemeler bile henüz tek sahibini kesin olarak belirleyemedi.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz