Kalküta: Joka-Taratala Metrosu 1 saatlik bir boşlukla çalışabilir | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: Metro demiryolu kaynakları, Cuma günkü lansmandan önce, Joka ve Taratala arasındaki metro hizmetinin muhtemelen bir saatlik aralıklarla çalışacağını söyledi.
Joka’dan Taratala’ya kadar olan 6,5 km’lik mesafeyi istasyon durakları dahil 15-20 dakikadan fazla sürmemesi gerekirken, trenlerin sefer sıklığı saatlik olabiliyor. Öğleden sonra bir mola olabilir ve akşam trenleri Joka’dan 15:00’te ve Taratala’dan 15:30’da başlayabilir.

Ele geçirmek


Yeni metro için ticari seferler başladığında, Joka’dan ilk tren sabah 10:00’da ve Taratala’dan sabah 10:30’da kalkabilir. Joka ve Taratala’dan son tren sırasıyla 17:00 ve 17:30 olabilir.
Takvim henüz kesinleşmedi. Çarşamba günü boyunca şehrin hızlı ulaşım ağından sorumlu Metro Demiryolu yetkilileri bir araya toplandı. Bazıları, Kolkata’nın üçüncü hattı olan 14 km’lik Joka-Esplanade koridorunun 6,5 km’lik kesik Joka-Taratala uzantısı için program hazırlıyordu. Bir yetkili, “Joka’dan ilk trenin sabah 10’da ve son trenin 17.00’de, Tartala’dan gelen ilk ve son trenin sırasıyla 17.00 ve 17.30’da hareket etmesine izin veriliyor” dedi.
Başbakan Narendra Modi Cuma günü yeni Metro’nun (Mor Hat olarak da bilinir) bayrağını çekecek. Ticari hizmetlerin 2 Ocak Pazartesi günü başlaması bekleniyor. Hat 3’ün altı istasyonu vardır: Joka, Thakurpukur, Sakherbazar, Behala Chowrasta, Behala Bazar, Taratala.
bu Joka-Taratala metro istasyonu Yeni Garia-Havalimanı koridorunun 5,4 km’lik Yeni Garia-Ruby’si de sistem üzerinde tek bir trenle çalışacak ve Gelişmiş Haberleşmeye Dayalı Tren Kontrolü (CBTC) sinyalizasyon ihalesindeki gecikmeler nedeniyle yine hizmete almaya hazır .
Sinyallerin yokluğunda, raylara yalnızca bir tren girip çıkabilir. Diğeri beklemede olacak. Chennai ICF’den gelecek yıla kadar yeni tırmıklar gelemeyeceğinden, Joka-Taratala hattı için Kuzey Güney Hattının (Mavi Hat) Noapara çöplüğünden iki AC Medha tırmık nakledildi. Bunlardan biri olan MR-418 yolcu hizmetleri için kullanılacak, diğeri ise beklemede olacak.
16 Kasım’da Demiryolu Güvenliği Komiseri (CRS), yeni geniş hatlı metro hattının açılması için zorunlu onay verdi.
Minimum ücret 5 Rs ve maksimum 20 Rs’dir. Bir banliyö 2 km’ye kadar olan yolculuklar için 5 Rs ödemek zorundadır.
Sonraki 3 km ila 5 km için ücret 10 Rs. 5 km-10 km levha için 20 Rs ücret alıyorlar.
Mevcut Kuzey-Güney ve Doğu-Batı hatları için de aynı oran yapısı izlenmektedir. Esplanade’ye giden koridorun tamamı tamamlandığında Joka-Taratala uzantısı 14 km’lik bir alanı kaplayacaktır.