Kalküta’daki Arabalar, Taksi Sürücüleri İçin Gerçek Zamanlı CCTV Kayıt Dersi | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod


KOLKATA: Kalküta Trafik Polisi şehrin 50 farklı noktasında profesyonel üç tekerlekli ve dört tekerlekli bisiklet sürücüleri ile tüm ihlallerin gerçek zamanlı kullanılarak canlı olarak görselleştirildiği atölye çalışmaları duyurdu. CCTV çekimleri. Düzeltici önlemler konusunda tavsiyelerde bulunurlar.
Bu, ‘Güvenli Sürüş Hayat Kurtarır’ kampanyasının bir parçası olacaktır. Sunumlar, çocuklara yönelik trafik bilinçlendirme gösterileri, özel kask kampanyaları ve JL Nehru Road’dan Park Street’in her yerine uzanan bir insan zinciri içerir. Mullickbazar.
Ticari sürücüleri eğitmeye yönelik bu girişim, araba, uygulama taksi, otobüs ve kamyon operatörlerini içerir. Bir memur, “Bu eğitim, sürücülerin trafik kurallarına nasıl uyacaklarını anlamaları için uygulamalı olacak – para cezalarından kaçınmak amacıyla değil, daha güvenli bir şehirde yaşamak amacıyla” dedi. DC (Trafik) Sunil Yadav, 25 korumanın tamamının bu tatbikata katılacağını belirtti.
Kaynaklara göre, özellikle otobüs ve ticari araçların sıklıkla kaza yaptığı şehirdeki kazaların en fazla olduğu bölgeler, atölye çalışmaları için belirlenecek. Karar, Kalküta trafik polisinin Cuma günü düzenlediği trafik inceleme toplantısında alındı. Sürücüler için tazeleme kursu olasılığı da tartışıldı. Trafik görevlileri, tehlikeli yolların yoğun bir şekilde insanlı ve en son teknoloji ile donatılmış olmasını sağlamakla görevlendirildi.
“Şirket araçlarında challan’ları daha sık dövmek bir çıkış yolu olabilir. Ancak onlara bunun neden yapıldığını çoğu zaman söylemiyoruz, bu da pek çok kişinin polisin aşırı olduğunu tartışmasına neden oluyor. Ancak şimdi hataları açıkladığımızda düzeltebilirler ve bir memur, bize onlara tekrar meydan okuma şansı vermiyorlar” dedi.
Polis ayrıca herhangi bir rotadaki hatalı sürücüleri tespit etmek için mal sahipleri ve sendika liderleriyle konuşabilir. “Ticari otobüs şoförlerine ilişkin bir veri tabanımız var, ancak atölyeler bize bunları yükseltme fırsatı verecek. Daha önce kazalara karışan otobüslere odaklandığımızdan farklı olarak, artık bireysel kanunsuz sürücülere odaklanıyoruz. taksiler için başvuracağız.” memur dedi.
Özellikle Sektör V’de uygulama taksileri ve şirket araçlarına yaklaşım da tartışıldı. Geçen Cuma günü yapılan bir etkileşimde bir ACP, hiçbir sürücünün belirli saatlerden fazla direksiyon başında olmaması gerektiğini iddia etti.