Kavi: Kalküta’nın ilk hızlı geçiş merkezi olan Kavi Subhas istasyonuna bir göz atın | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod


KOLKATA: Şubat ayı sonunda dördüncü metro koridoruna kavuşan kentte tüm gözler KOLKATA’da. Kavi Kolkata’da iki metro hattının ilk kez birleştiği, şehrin ilk toplu hızlı ulaşım merkezi olan Subhas terminali.
Yeni Garia-Havalimanı koridorunun kısaltılmış Yeni Garia-Ruby kısmının lansmanı ile 10.000 metrekarelik Kavi Subhas kompleksi, iki metro güzergahı ve bir banliyö demiryolu hattı için bir arayüz haline gelecek. Baruipur-Basirhat metro hattı onaylandığında gelecekte merkezden üçüncü bir metro hattı çıkacak. Yeni Garia-Ruby bölümü için hizmete girecek trenlerin hareket edeceği peronun üzerine 3. metronun peronu yapıldı. İstasyon için yaklaşık 200 Rs crore harcandı.
Kompleks, son teknoloji bir otoparka ve Doğu Demiryolları ile bir arayüze sahiptir. Baruipur astar. Hooghly sakini, “Mavi ve turuncu hatların entegrasyonunu sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi. Ananda Dash (60), her hafta Ruby Crossing’deki özel bir hastaneyi ziyaret ediyor.
Metro Demiryolu genel müdürü, “İşe gidip gelenlerin rahatlığı için tek bir jeton ve entegre bir ücret yapısı olacak” dedi. Harun Arora Salı günü ticari operasyonlar için yeni hattın zorunlu güvenlik onayını açıklarken söyledi.
232 metre uzunluğunda ve 45 metre genişliğindeki istasyon şu anda iki katlı platformlar ve bir bodrum olmak üzere üç katlıdır. Bodrum katın yarısı yolcu taşımacılığına, diğer yarısı ise otoparka ayrılmıştır. Binaya ticari faaliyetler için 5 kat daha eklenecek. Bir yetkili, “Bu olursa, Metro büyük bir trafiğe sahip olacak çünkü insanlar buraya bir alışveriş merkezini, restoranları ve her türlü ticari faaliyeti görmeye geliyor” diyor. RVNL dedi yetkili.
Şair Subhas Mukhopadhyay’ın devasa bir duvar resmi tarafından karşılandıktan sonra, bilet almak için 22 fit aşağı inmek gerekiyor. Bodrum katından cam asansör, yürüyen merdiven veya merdiven boşluğu ile Ruby’ye giden trene binebilirsiniz. Mevcut işleyen yeraltı istasyonlarında yolcular bir trene binmek için platforma inerler. Bir RVNL mühendisi, “Yeni Kavi Subhas istasyonunun düzeni, iki metro güzergahının ve bir banliyö demiryolunun entegrasyonu nedeniyle farklı,” diye açıklıyor.