Kmrc, Ew Metro’nun Sec V’den Howrah Maidan’a Aralık 2023’e kadar tam olarak uygulanmasını planlıyor | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
Kolkata: Kolkata Metro Rail Corporation, 16,6 km’lik doğu-batı metrosunun tamamını çalışır hale getirmek için Aralık 2023’e kadar bir son tarih belirledi. Bunun anlamı, eğer KMRC zaman çizelgesine uyabilir, yolcular Sektör V ve Yaşasın Maidan Hooghly nehrinin altından geçen bir bölüm de dahil olmak üzere metroda bir yıl içinde.
KMRC’nin yeni MD’si Naresh Chandra, “Doğu-Batı metro hattının tamamını Aralık 2023’e kadar tamamlamak için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz, bu çok büyük bir zorluk olsa bile,” diyor. karmalıPazartesi günü TOI’ye söyledi.
Bu, Bowbazar’daki çökme de dahil olmak üzere birçok zorlukla karşı karşıya kalan metro hattının teslim tarihini iki ay öteliyor. En son Madan Dutta Lane çökmesinden kısa bir süre sonra KMRC, Demiryolu Kuruluna Ekim 2023 olarak bir son tarih vermişti. Doğu-Batı Metrosu artık Sektör V’ten Sealdah’a 9,3 km uzaklıkta çalışıyor.
KMRC’de yönetmen (projeler) pozisyonundan organizasyondaki en üst pozisyona yükseltilen 1990 IRS görevlisi, “Howrah Maidan ile son ayak bağlantısını gelecek yılın sonuna kadar elde etmek için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz” dedi. .
IIT-Kharagpur’dan bir inşaat mühendisi olan Karmali, Bowbazar’daki üç çöküntü sırasında kriz yönetimine liderlik etmişti. Şubat 2021’e kadar, karmaşık salınım testlerinden geçen 6 km’lik yükseltilmiş bölüm ile Central Park deposu ve vagonlarından sorumlu Genel Müdür (Sivil) olarak görev yaptı.
“Ağustos 2012’den Eylül 2015’e kadar rotanın yeniden düzenlenmesi ve Duttabad engeli nedeniyle durma noktasına gelen inişler ve çıkışlar gördüm. Kaos sona erdiğinde müteahhitler geri çekildi. Projeyi oradan canlandırmak zorunda kaldık, ”diye paylaştı Karmali.
Sealdah’ın üç çapraz geçidinin ve havalandırma bacasını Nirmal Chunder Caddesi’nin altındaki ikiz tünellere bağlamasının projenin ana zorlukları olduğunu kabul ederek, Esplanade’den Howrah Maidan’a kadar olan 3 millik yolun tamamlandığını ve geriye kalan tek şeyin bu olduğunu söyledi. 1,5 mil (2,4 km) uzunluğundaki yoldu. hattı tamamlamak için Sealdah ve Esplanade arasında.
Durga Pituri Şeridi ile aynı gözenekli toprakta planlanan çapraz geçişler için ITD-Cementation müteahhitlerinin alternatiflerini sunmalarını bekliyoruz” dedi.
Çapraz geçitler dışında, batıya giden tünelin 38 metrelik bir boşlukla iki açık ucu, Durga Pituri Şeridi altında birleştirilecektir. Karmali, “38 metrenin 16 metresi tamamlandı” dedi. Batıya giden tünelin inşaatı, 31 Ağustos 2019’da tünel açma makinesinin (TBM) Durga Pituri Lane’de bir akifere çarpmasıyla tehlikeye girdi. Diğer TBM, tüneli doğuya doğru kazmak için Sealdah’a gittikten sonra tüneli tamamladı. 11 Mayıs 2022’de Durga Pituri Lane’de başka bir çökme meydana geldi.