Köprüler büyür, şaşılıklar derinleşir. Cihlava çevre yolunun inşaatı tüm hızıyla devam ediyor.

YeFu

Global Mod
Global Mod
Terno u’da, Rje yakınlarındaki kiovatka’nın tacı ve II/405 yolunun Puklice’ye giden kolu üzerinde, yani mevcut yola giden çevre yoluna bağlı kasabalarda. Jihlvky madeni üzerindeki ilk köprü için kereste fabrikaları da dahil olmak üzere binalar böylece yaratıldı. İnşaat tüm hızıyla devam edecek. Peyzaj, yan yol boyunca hızla derecelendirilir. Ancak 2024 Kasım ayı başındaki devreye alma tarihi değişmedi.


İnşaatın yatırımcısı olan valilik adına konuşan Jitka Svatoov, inşaatın şu anda onaylanan programın birkaç gün gerisinde olduğunu ve hiçbir şekilde azaltılmadığını söyledi.


Her şeye rağmen, inşaat güzergahı üzerinde henüz ilginç bir arkeolojik buluntu bulunamadı. Uzmanlar, Jihlvka madenindeki kazılar sırasında, cevherin sağ tarafında ortaçağ maden tesislerinin kalıntılarının bulunabileceğini umuyorlardı. Geçen Aralık ayında inşaatın başlamasından bu yana orada böyle bir şey bulunamadı.


Üst topraktan binlerce küçük buluntumuz olmasına rağmen, önemli bir şey bulamadık, sadece bina kalıntıları ve eski yol. Jihlava Highlands Müzesi’nin arkeoloji bölümü başkanı David Zimola, bir şeylerin keşfedilmesi olasıdır, ancak bu konuda fazla bir şey bilmiyorum.


En alttaki temel köprüdür



İnşaatçılar çevre yolu güzergahına bir köprü inşa ettiler ve köprünün ortasında kaba toprak işleri yapıldı. Önümüzdeki birkaç hafta içinde ana güzergahtaki kayalar kesilecek ve toprak ana güzergah hizasına kadar eritilecek. Svatoov, ayaklar ve köprü testerelerinin betonlanacağını ve Jihlava’dan Teb’e giden yolun taç kısmındaki çalışmaların tamamlanacağını söyledi.


Ona göre en önemlisi, Jihlava Stonaov bölümünde bu yolun tüm güzergâhının gelecekte planlanan yan geçidi ile bağlantılı olarak, temel köprü ve baypas ve I/38 yolunun tepesinin yaş ve eğiminin koordinasyonu. .


Jihlava’dan Znojmo’ya girişteki paralı yol ve Jihlava’dan Teb’e, Kolbl tepesinde Studnky’ye giden iniş çıkışı gibi, bu yıl 31 Ocak’ta hizmete girecek. Jihlava çevre yolunun bu kısmının inşaatı 575 milyon krona mal olacak. Altı köprülü 2,4 kilometre uzunluğundaki yeni bir yol, Jihlava’dan gelen girişi Znojmo ve Teb yönünde birbirine bağlayacak.


Mayıs ayından itibaren, şehirde büyük çevre yolunun oluşturulacağı Jihlava’dan I/38 Znojemská ulica yoluna giriş tüm trafiğe kapatıldı. I/38 ve II/523 yollarının mevcut kavşağı olan şehirde – yani Znojemsk caddesi bölgesinde – V Rji şehrinde, trafik ışıkları inşaat süresi boyunca servislerle çalıştırılır.


Zahrdki bir aslan köpek binası alacak



Şimdi, II/523 yolu burada baypas yolunun taranmış koridoru tarafından geçilmektedir. Şimdi, birçok mal sahibinin kalıcı olarak yaşadığı Jihlav pilehl yazlık kolonisinin girişinden ayrılmıştır. Bu nedenle bölge, köpeğe Mr.


Bölgenin valisi Vtzslav Schrek, dişi aslan için orada hazırlıkların yapıldığını, dişi aslanın beş gün içinde inşa edilmesi gerektiğini söyledi.


Arkeologlara, Jihlvky deresinin çukurunda, Stedovka’da çıkarılan ve nehrin aşağısındaki yakındaki Ranov’da işlenen bir cevher yatağı olduğu söylendi.


Bunun için su ve aşağı yukarı hareket eden demire, eritme fırınlarına ihtiyaçları vardı ve bu demir dere boyunca konsantre edildi. Zimola, Ranova yakınlarındaki maden kasabalarında bu bulguların %100 beklenebileceğini, ancak şimdilik keşif için uzun bir süre beklenebileceğini söyledi.


Jihlava yan yolundan, yani şu anda yapım aşamasında olan ve Jihlava-Helenna yakınlarındaki II/602 yoluna bağlanan bölümün bir uzantısından kurtulmak, beş yıl içinde inşa edilmelidir.


Diğer baypasların yapımından sonra



Bölgede, önümüzdeki birkaç yıl içinde benzer büyüklükte bir yan yol inşaatına başlanmalıdır. Bunlar, Dukovany nükleer santralinin başka bir bloğunun inşaatının hazırlanması ve aşırı yüklerin karayolu ile taşınması gerekliliği ile ilgilidir.


Beşinci yıldan itibaren, İçişleri Bakanı ile anlaştıktan sonra, Jihlava’dan Dukovan’a giden yolda veya Brtnice, Zaovice, Slavtice ve Okky için bir yan yol inşaatına başlamalıyız. Vali Schrek, beşinci yılda en az birini, hatta ikisini bir araya getirip hayata geçirmek istiyoruz dedi.


Schrek’e göre bu yatırımlar için bölge, Ulaştırma Altyapısı Devlet Fonu’ndan (SFDI) binaların ilk inşaatı için emekli maaşı aldı. Schrek, bu binaların hazırlanması ve uygulanmasının SFDI tarafından sübvanse edileceğine dair bir söz verildiğini de sözlerine ekledi.