Mondl'da Tden, Strovajcho'nun yollarını ve Dlnice (SD) yıkımını ve Habr'ın eteklerinde yeni bir köprünün inşasını başlattı. BT Yolu 38 bağlı Havlkv Brod ile kulübe ile kapatıldı. Vysoin üzerindeki en sık hareketlerden biridir.
Yolda Denn on bin arabaya geçecek. Ve teyzesi kamyonu oluşturur ve sağa geçer. Bunlar ilk Tdy Dog Chrudi ve Drrec Nad Dobravou yolunda uzun bir nesneydi. Butt Idi'nin TM ama Dil. Çoğu ilk günlerde geldi ve inşa etmek için ve sadece orada, DL. Kısa yol köpek Bakov, Zbo ve Thous'u yönlendirir.
Burada yapılan keten doluydu. Ana çekiş, büyük ve doku kamyonuna akan sağa doğru, ZK Road Tet Tdy ve NM'ye köye koştu. Bir dakika içinde, Tiso David Kozlk Belediye Başkanı olan 25 kamyondan bile buradayız.
Tamam ve PST'yi her tarafta durumun böyle olmadığını. Habr'daki komşu meslektaşları da duyuldu. Birkaç gün sürdü, durum en azından sakinleşmedi.
Pibyl sarktı, polis de aldı
RMEC'in üstünde, nakliyeyi, inşaata ve orada, vagonları ile Manvruj'a veya SD'nin resmi rotaya geçmesinin mümkün olmayacakları ve gereksiz olmalarının mümkün olmayacağı gerçeğine verdik, m.
Polis de karşılaştırıldı. Habr Takka çevresinde hldky izleme içmeyin. Taşımacının taşınmasını ve günlük olarak bölgeye gittik. Polis memuru, kapanış sırasında para cezası vermişti. Oyları yeni ayarladım, ama yavaş yavaş cezalandırmak için koştum. Polis, Dan Rtkov'un bildirdiğine göre, maksimum CZK 2.500'deyiz.
Ter DLCE'de ve rota kısmını biliyor. İki tonun üzerindeki araçlar Slavi'de yırtılmalı ve köpek Doubra Nad Doubavou'nun Havlkov Brod'a gittiği Chrudi'ye ulaşmalıdır. Ve tam tersi. Bununla birlikte, ilk günlerde hiç kimse bilinmiyor ya da kayıtlı değildi ya da isim dit ve mil ve yüz kilometre nad istemiyordu.
Yardım ve ekle -up ve baskı
Nesne çok uzun olmasına rağmen, ancak idie kamyonu bu tür arabaların çalışması için yol olmayan yoldaki ZK'ya gitmek için VJDT'yi onarmıyor, RTOK ekledi.
12 tonun üzerindeki araçların girişi ve polis baskısı ile bir karmaşa ile yardımcı oldu ve tamamlandı. Konuşlandırılanlar için ve bir polis memuru çok fazla almak istiyoruz. Kozlk gerçekten günlük ve durum var. Polis kontrol etmeyi vaat ediyor.
Sonuç olarak, durum hem Tiso'da hem de diğer çevrede iyileşti. VJD'ye bakan ve giden Idia tarafından bulunabilirler. Ama UBV'nin zamanı geldi. Aynı zamanda VC'ler varsa, etrafındaki belediye başkanlarıyla temas halindeyiz ve esnek olan Habr Pavel Vek'in belediye başkanı.
Habr M'deki ana gerginliğin kapanması, JNU'da faaliyet gösteren yeni köprü olan MSC'yi alıyor. Bu zamana kadar, depolama araçları, değişimde olduğu gibi, Chrudim'de. Kişisel hak bir köpek Eskkou Wlou ve Chotbo'ya binmelidir. Hornbeams aracılığıyla arabalar kapatılmayacak.
Köprüden iki ton ton enkaz kaldı
Köprünün kendisi, Quantums, Manvertes'in manifreleri pratikte yoktur. Geçtiğimiz günlerde, hidrolik nami olan ekskavatörler dökülmüş ve taşmıştı. Intermediateponi'ye yaklaşık iki bin ton enkaz sürüldü. Vesel, Maleril'in inşaata yeniden çalışması için vapord ve sten geri dönüşüm fabrikası olacak.
Köprünün teknik durumunun hiçbir şekilde olmadığı için küçük bir paradoksn şişirilebilir. Profesyonel teknisyenler bile III. Sınıf – iyi sınıflandırdı. 1982 yılında inşa edildi, son kez tam onarım ve yedi yaşında.
Bir köprünün değiştirilmesi gereken başka bir zayıflık var. M nznou yük kapasitesi, BN sadece 34 ton, istisna ve 240 ton. Yol 38, Dukovany'de elektriğin inşası için SO -Constreded Nvozov yolları arasında bulunduğundan, değil. Tutarlılık setleri İnşaat için bileşenlerin taşıma Can BT ve Tikrt t 잚.
Bunlardan karar en çok pestavb kompleksine karar verildi. SD konuştu, Nov'un yük kapasitesi ve 900 ton ve yüz yıllık bir ömrü olacağını söyledi. STRABAG yüklenicisi, KDV'siz anormal 48 milyon kron için çalışmaya gelen yüklenici olarak seçildi.
Köprünün yıkılması Habr yakınlarındaki I/38 Yolu'nu kapattı. Kamyonlar için dönüştürücü köpek Chrudi ve Drec Nad Dobravou'ya liderlik ediyor.
Haritalar © Shocart ve OpenstreetMap yazarı tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncının bir geleneğidir. Daha www.shocart.cz
Yolda Denn on bin arabaya geçecek. Ve teyzesi kamyonu oluşturur ve sağa geçer. Bunlar ilk Tdy Dog Chrudi ve Drrec Nad Dobravou yolunda uzun bir nesneydi. Butt Idi'nin TM ama Dil. Çoğu ilk günlerde geldi ve inşa etmek için ve sadece orada, DL. Kısa yol köpek Bakov, Zbo ve Thous'u yönlendirir.
Burada yapılan keten doluydu. Ana çekiş, büyük ve doku kamyonuna akan sağa doğru, ZK Road Tet Tdy ve NM'ye köye koştu. Bir dakika içinde, Tiso David Kozlk Belediye Başkanı olan 25 kamyondan bile buradayız.
Tamam ve PST'yi her tarafta durumun böyle olmadığını. Habr'daki komşu meslektaşları da duyuldu. Birkaç gün sürdü, durum en azından sakinleşmedi.
Pibyl sarktı, polis de aldı
RMEC'in üstünde, nakliyeyi, inşaata ve orada, vagonları ile Manvruj'a veya SD'nin resmi rotaya geçmesinin mümkün olmayacakları ve gereksiz olmalarının mümkün olmayacağı gerçeğine verdik, m.
Polis de karşılaştırıldı. Habr Takka çevresinde hldky izleme içmeyin. Taşımacının taşınmasını ve günlük olarak bölgeye gittik. Polis memuru, kapanış sırasında para cezası vermişti. Oyları yeni ayarladım, ama yavaş yavaş cezalandırmak için koştum. Polis, Dan Rtkov'un bildirdiğine göre, maksimum CZK 2.500'deyiz.
Ter DLCE'de ve rota kısmını biliyor. İki tonun üzerindeki araçlar Slavi'de yırtılmalı ve köpek Doubra Nad Doubavou'nun Havlkov Brod'a gittiği Chrudi'ye ulaşmalıdır. Ve tam tersi. Bununla birlikte, ilk günlerde hiç kimse bilinmiyor ya da kayıtlı değildi ya da isim dit ve mil ve yüz kilometre nad istemiyordu.
Yardım ve ekle -up ve baskı
Nesne çok uzun olmasına rağmen, ancak idie kamyonu bu tür arabaların çalışması için yol olmayan yoldaki ZK'ya gitmek için VJDT'yi onarmıyor, RTOK ekledi.
12 tonun üzerindeki araçların girişi ve polis baskısı ile bir karmaşa ile yardımcı oldu ve tamamlandı. Konuşlandırılanlar için ve bir polis memuru çok fazla almak istiyoruz. Kozlk gerçekten günlük ve durum var. Polis kontrol etmeyi vaat ediyor.
Sonuç olarak, durum hem Tiso'da hem de diğer çevrede iyileşti. VJD'ye bakan ve giden Idia tarafından bulunabilirler. Ama UBV'nin zamanı geldi. Aynı zamanda VC'ler varsa, etrafındaki belediye başkanlarıyla temas halindeyiz ve esnek olan Habr Pavel Vek'in belediye başkanı.
Habr M'deki ana gerginliğin kapanması, JNU'da faaliyet gösteren yeni köprü olan MSC'yi alıyor. Bu zamana kadar, depolama araçları, değişimde olduğu gibi, Chrudim'de. Kişisel hak bir köpek Eskkou Wlou ve Chotbo'ya binmelidir. Hornbeams aracılığıyla arabalar kapatılmayacak.
Köprüden iki ton ton enkaz kaldı
Köprünün kendisi, Quantums, Manvertes'in manifreleri pratikte yoktur. Geçtiğimiz günlerde, hidrolik nami olan ekskavatörler dökülmüş ve taşmıştı. Intermediateponi'ye yaklaşık iki bin ton enkaz sürüldü. Vesel, Maleril'in inşaata yeniden çalışması için vapord ve sten geri dönüşüm fabrikası olacak.
Köprünün teknik durumunun hiçbir şekilde olmadığı için küçük bir paradoksn şişirilebilir. Profesyonel teknisyenler bile III. Sınıf – iyi sınıflandırdı. 1982 yılında inşa edildi, son kez tam onarım ve yedi yaşında.
Bir köprünün değiştirilmesi gereken başka bir zayıflık var. M nznou yük kapasitesi, BN sadece 34 ton, istisna ve 240 ton. Yol 38, Dukovany'de elektriğin inşası için SO -Constreded Nvozov yolları arasında bulunduğundan, değil. Tutarlılık setleri İnşaat için bileşenlerin taşıma Can BT ve Tikrt t 잚.
Bunlardan karar en çok pestavb kompleksine karar verildi. SD konuştu, Nov'un yük kapasitesi ve 900 ton ve yüz yıllık bir ömrü olacağını söyledi. STRABAG yüklenicisi, KDV'siz anormal 48 milyon kron için çalışmaya gelen yüklenici olarak seçildi.
Köprünün yıkılması Habr yakınlarındaki I/38 Yolu'nu kapattı. Kamyonlar için dönüştürücü köpek Chrudi ve Drec Nad Dobravou'ya liderlik ediyor.
Haritalar © Shocart ve OpenstreetMap yazarı tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncının bir geleneğidir. Daha www.shocart.cz