Kolkata Sivil Organı Baypasın Durumunu Değerlendirmek İçin Bir Ekip Oluşturuyor | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: ‘dan bakım sorumluluğunu devraldıktan bir gün sonra EM baypasKolkata Belediye Şirketi (KMC) Cumartesi günü yüksek hızlı koridorun en kötü kısımlarında kapsamlı bir araştırma yapmaya karar verdi.
KMC’nin karayolu departmanından üst düzey bir yetkiliye göre, dört ilçeden üst düzey mühendislerden Ultadanga’dan Garia’ya kadar 17 km uzunluğundaki EM yan yolunun ayrıntılı bir araştırmasını yapmaları ve en erken bir zamanda bir rapor hazırlamaları istendi.
Yol şartlarına göre parkurların onarım çalışmalarını üstleneceğiz. Ancak onarım çalışmalarına başlamak için fazla beklemeyeceğiz” dedi. Ona göre, bazı yörüngeler boyunca gelişen kraterlerin onarımına öncelik verilecek. Yetkili, “Acil onarım çalışmalarının yanı sıra, soruşturma tamamlandıktan sonra döşeme çalışması da yapmamız gerekebilir.”
Kalküta Belediye Başkanı ve Kentsel Gelişmeden Sorumlu Devlet Bakanı Firhad Hakim Cuma günü EM Bypass’ın mevcut koruyucusu KMDA’dan KMC’ye devredildiğini duyurdu çünkü KMC, bölgenin günlük onarım ihtiyaçlarını karşılamak için daha donanımlıydı. Hakim’e göre, düzenli bakıma ek olarak, uzmanların tavsiyesine bağlı olarak KMC’nin Karayolları departmanından bazı rotaları elden geçirmesi istenebilir. Ancak, KMDA tarafından yürütülen bir önceki Bypass anketinin akıbeti hakkında sorular sorulmaktadır.
Daha önce KMDA, EMBypass’ı araştırmak ve durumunu değerlendirmek için Mumbai merkezli bir ajansla anlaştı. Ajans, yorgun bitümlü tabakanın soyularak ve yeni bir tabaka ile tekrar uygulanarak kapsamlı bir profil düzeltmesi yapılmasını önermişti. Tavsiyelerin ardından KMDA, projenin dahil edilmesi için eyalet hükümetine sunulan 200 milyon Rs tutarında bir ayrıntılı proje raporu (DPR) hazırladı.
Kaynaklar, daha sonra KMDA’ya acil onarım ihtiyacı olan parçalara öncelik vermesinin söylendiğini, çünkü mali kısıtlamalar nedeniyle hükümetin tüm miktarı bir kerede onaylamasının mümkün olmadığını söyledi. Buna göre, KMDA yetkilileri plana bir son verdi ve Ambedkar köprüsünden Ruby kavşağına kadar olan ve kazaya en yatkın olduğu düşünülen bölümün onarımı için 70 Rs tutarında bir teklif yayınladı.
KMC yol departmanından bir yetkiliye göre, sivil taraf departmanın EM Bypass için özel bir yol güçlendirme projesini üstlenmesini isterse, belediye ajansı gelecekte KMDA yetkilileriyle birlikte çalışacak.