Kuvvetler, santralin planlanan üretimi nedeniyle de Dukovan yakınlarındaki köprüyü güçlendirdi.

YeFu

Global Mod
Global Mod
Köprünün güçlendirilmesi trafik tarafından kullanılabilecek. Son duvara göre yük taşımacılığı da dahil olmak üzere her gün binlerce araba köprüden geçecek. Yakın çevresinde sanayi ve lojistiğe odaklanan çok sayıda şirket bulunabilir. Buna ek olarak, Roads and Roads Yazı İşleri Bürosu’nun (SD) Jihlava şubesinde konuşan Ji Vesel, köprünün gerçek yük kapasitesinin Dukovany’deki nükleer santralin başka bir bloğunun planlanan inşaatı tarafından verildiğini doğruladı.


Ona göre köprünün altındaki yapı hareket etmeyeceği gibi köprünün çökmesini engellemek için de çok çalışmayacak. Vesel, büyük boy setin rota boyunca çok çok yavaş ilerleyeceğini söyledi.


Bütünlük adına, köprü yerine burada I/38 yolunun altından geçen Pstrunho deresinin yatağını temizlediklerini de eklemek gerekir. Özel bir şirketin yakındaki lojistik kompleksinden araçları bulmak için kullanılacak olan tesiste yeni bir bağlantı şeridi oluşturulacaktır. Köprü çalışmalarının yıl sonuna kadar tamamlanması gerekiyor.


Orta Bohemya’daki Tnec nad Labem yerleşiminden Köln ve Golv Jenkov arasındaki Vysoina bölgesine giden Dukovany için beklenen aşırı yatırım rotasında bir dizi kalıcı ve geçici önlem arasındaki yaya köprüsünün güçlendirilmesi.


Ancak gelenler için bir soru işareti var.



onlar küçük bir soru, ama yine de ele alındı. Ek önlemler, örneğin, bir köprü desteği veya iyileştirilmiş ve yerle bir edilen barajdır. Kriz şehirleri tatsız bir tırmanış olabilir. Bölgenin ulaşım alanından sorumlu vali yardımcısı Miroslav Houka, analizlerini yaptırdık ancak henüz hazırlamadık dedi.


Bununla birlikte, geçici önlemlerin, örneğin, yükün taşınması sırasında Havlkobrodska’daki Skuhrov’daki I/38 yolu üzerindeki karayolu üst geçidinin kaldırılmasını kapsayacağı zaten açıktır. Bakan Yardımcısı Houka’ya göre, Helenn’de destekli ve güçlendirilmiş bir köprü ve Velkho Beranova yakınlarındaki D1 otoyolunun giriş ve çıkışı.


Aşırı yatırımın rotası, on yıl önce hükümet komitesi tarafından belirlendi ve başka bir nükleer güç kaynağının inşası için gerekli olan aşırı yatırımın ağırlığı ve büyüklüğünün bir tahminiyle hesaplandı.


Büyük boy kargo Havlkova Brod’dan Jihlava’ya gitmeli, ancak Jihlava’dan önce Brno yönündeki D1 otoyoluna gitmelidir. Velk Beranov yokuşunda, yük alçalacak ve Jihlava Helenna yakınlarındaki anahtarın gelecekteki tepesine ulaşacak. Ayrıca, 2026’dan itibaren Jihlava’nın güneydoğu çevre yolunun tüm doğu tarafı boyunca faaliyette olacak. Jihlava çevre yolunun bu yeni bölümünden sonra yük, yol II/405’e ulaşacağı Kolbl tepesinin altındaki kavşağa ulaşacak. Jihlava’dan Teb’e kavşak.


En kolay inşaat, Sizi baypas etmek olacaktır.



Bu yolu takip ederek, tıpkı Zaovice, Okka ve Teb yolu gibi gelecekteki çevre yolu ile atlanacak olan Brtnice’ye ulaşacak. Tece’den Dukovany’ye gideceksiniz ve yeni inşa edilen Hrotovice Dukovani yolu orada da açılmalıdır. Böylece Slavtice, gelecekteki bypass’ı atlayacaktır.


Böylece Brtnice’nin 10 kilometrelik çevre yolunun 2024 ve 2026 yıllarında yapılması gerekiyor ve yapımı için yapı ruhsatı verilmiş durumda.


Zaovice Yan Geçidi 2025 ve 2026’da inşa edilmelidir ve burada da geçerli bir inşaat ruhsatı verilmiştir.


İki köprülü ve 6,6 kilometre uzunluğundaki Okek çevre yolunun 2025 ve 2027 yıllarında yapılması planlanıyor. Tek köprülü 2 kilometrelik Slav yan geçidine inşaat izni verildi ve 2025 ile 2027 yılları arasında inşa edilmesi gerekiyor.


En pahalı inşaat, yaklaşık milyarlarca krona mal olması gereken ve teorik olarak 2026 ile 2029 yılları arasında inşa edilecek olan yedi kilometrelik Tebe çevre yolu olacak. Bir köprü ve bir üst geçit içerecek. Dokuz metre yüksekliğinde bir tünel de olabilir.



Köprü, Havlkov Brod ve Jihlava arasındaki I/38 yolu üzerinde yer almaktadır.


Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap’in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, geleneksel bir turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncısıdır. üzerinde şeyler
www.shocart.cz