On yıl sonra Vysočina'nın arazisi var, Rytířsk çevre yolunun inşaatı başlayabilir

YeFu

Global Mod
Global Mod
2024 yılının yaz ortası ve sonbaharında inşaat müteahhitlerine ihale açmayı planlıyoruz. Vysoina Bölge Valisi Vtzslav Schrek, uygulamanın 2025 ve 2026'da gerçekleşmesini beklediğimizi bildirdi.


II/353 yolu kenarındaki bu yerleşimin nüfusu on yılı aşkın süredir yaşamaktadır. Başlangıçta Jamnho bypass'ıyla birlikte tamamlanması gerekiyordu. Ancak bölge arazi sahiplerinden biriyle anlaşmaya varılamadı. Bu nedenle Rytsko bypass'ı belgeler listesinde yer aldı ve Jamnho bypass'ı bağımsız olarak inşa edilmeye başlandı. 2014 yılında tamamlandı.


Artık araziyle ilgili durumun netleşmesi gerekiyor. Valiye göre binanın bulunduğu şehirdeki tüm araziler Vysoin Bölgesi'ne ait. Lesy R. Nicmn'in sahip olduğu yalnızca son küçük olanı satın almaktan başlayarak, satın alma seçeneklerinin müzakere altında olduğunu da sözlerine ekledi.


Son trafik raporuna göre her gün Rytsia'dan aralarında kamyonların da bulunduğu üç bin araç geçiyor. Trafiğin yoğunluğunun yüksek olduğu, Rytsko'nun altına düştüğü Jamnho belediye başkanı tarafından da doğrulanıyor.


Bu, nad Szava nehrine giden en kısa yol olduğundan, kamyonlar da dahil olmak üzere her türlü ulaşım oraya gitmektedir. Yolu takip etmek sorun oluyor. Belediye Başkanı Varhank dahil burada çok fazla trafik kazası oluyordu.


Hızlandırmanız için düz çizgi svd fikri



Ona göre sorun aynı zamanda arabaların yerleşim alanına uzun düz bir çizgi boyunca girmesi ve bunun da yüksek hızlara yol açması. Varhank, Rytsk'tan önce fren yapamazsınız, bu yüzden oraya oldukça hızlı gidin, diye ekledi.


Karmaşık trafik durumu, basına konuşan Vysoin Dana rtkov polis memuru tarafından doğrulandı. Ayrıca köyde, önceki yıllarda kötü görüş koşulları nedeniyle gözlem aynasının yerleştirildiği nispeten çirkin bir kiovatka da bulunmaktadır. İzin verilen maksimum hız şehirde belirlendi, işaretlenmiş bir bisiklet yolu var ve bisikletçiler ana yoldan geçiyor. Ayrıca yoğun trafik nedeniyle park ettiğim pansiyonlu bir restoran da rtkov'un durumunu anlatıyor.


Ancak kötü hava koşullarında yol geçilemez hale geliyor. Polis, nispeten dik bir eğim, dik trafik sıkışıklığı olduğunu ve yolda buzlanma, don veya kar tabakası olması durumunda, genellikle yokuş yukarı çıkmakta sorun yaşayan kamyonların trafiğini engellediğini ekliyor.


çok sayıda trafik kazasının yaşandığı saniye



Baypasla değiştirilecek bölümde de oldukça sık çöküyor. Ocak 2019'dan Ocak 2024'ün sonuna kadar burada 28 trafik kazası yaşandı. Dan Rtkov, trafiği Rytsko'dan uzaklaştıran ve aynı zamanda karayolu trafiğinin güvenliğini ve akıcılığını artıran yol geçiş yolunun inşasından gurur duyuyor.


1,1 kilometre uzunluğundaki bypass ise yerleşimi kuzeyden çevreleyecek. D1 Velk Beranov'un girişinden tamamlanmış Jamnho bypass'ına bağlantıyla tasarlanmıştır. Ulaştırma ve ekonomi alanından sorumlu vali yardımcısı Miroslav Houka, inşaatın bir kısmının bu yıl yolun doğu tarafındaki vadi ile kavşakta bir hava durumu kulesi ve iki gürültü koruma duvarı olacağını söyledi.


Hejtman Schrek, bölgenin inşaat için Avrupa IROP sübvansiyonunu kullanmak istemesi nedeniyle yatırımın 120 milyon kron olacağını tahmin ediyor.


Jihlava ile nad Szava nehri arasındaki rotada bypass yapılacak. Geçtiğimiz yıllarda valilik Velkho Beranov, Jamnho, Bohdalov ve Novho Vesel'in çevre yolunu inşa etti.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz