Ordu bypass'a yardım edecek mi? Yollar birlikler için stratejik yollara aittir

YeFu

Global Mod
Global Mod
Bu nedenle, etkinliğin milyarlarca kron için eylemleri yatırımcı, yol ve dlnic editör (SD) tarafından askıya alındı. Finansal ilerlemenin Provyuit kurallarına göre belirlenen ekonomik eleştirilere uymaz. İntikam dolu Danimarka arazisi olan sınırlardaki anlaşmazlık ve ekonomik bölgelere bir göz atacağız, ancak Jihlava SD editörü Kratina.


Ama bu MSCI idi. Çanta bir alternatif gösterdi, inşa edilebilir. Mylenko'yu tamamen reddetmek istemiyoruz. R Peloku Hem Northyin hem de Havlkv Brod'daki SMRU'da hak ediyor. Başka yolları arayacağız, örneğin indirimli inşaat için ölümle. Ve MF Dnes Kratina için yapılan bir röportajda boş bir monost gittiği ortaya çıktı.


N'de, sözleriyle, ilk yol I/37 oyunlarının ilk rolü, bir intikamdır. Armdy için güçlü bir urn urn içinde bulunur. Ve reklamın rotasında, orgn anıt pe'nin bir şehir ve IR şehrine izin vermediği ve inşa etmeyen tarihi bir barok köprüm var, bölgesel SD'nin editörünü askeri konvoylar için bir sorun olabilir.


Dolayısıyla Pzt NM, baypas ekonomisinin daha önce olduğu kadar harcanması gerekmeyecek olan Armda ile işbirliği içinde yol açıyor, Mn Kratina. Böylece, MyCle editörünün Armda ile işbirliği için çalışıyordu. Ancak Vysoin'de Armdy ve J'nin bölgesel merkeziyle temaslarım var. Mantık içiyorum, cumhuriyetin güvenliği ve savunması için kaliteli altyapıya ihtiyacınız var, kısa gösterdi, sadece Ağustos 2023'ten beri Jihlava SD'de duruyordu.


Organ yoğun çalışma birlikte



Çek Cumhuriyeti'nin (AR) kollarından biri olan Magdalena Dvokov'a göre, askeri ulaşımın organlarıyla yüksek orgalarda (AR) konuşuluyor, yoğun işbirliği yapıyor ve esas olarak askeri teknolojinin salgıları ve aşırı sınırları için. Benzer şekilde, yolların parametresi olan bir topluluk durumunda, yani değişim urns güçlü st.


Bu rota için kontrol odası yük kapasitesi, maksimum askeri ekipman artışı, kara yolunun durumudur; Ve tanıtım aynı zamanda gelecekteki gelişmeleri ve dedikodularıdır. Dvokov, Armda'nın bu şeylerde intikam, bölgeler, Ulaştırma Bakanlığı, SD ve Dalmi ile işbirliği yaptığını söyledi.


Bu alandaki birincisi, bypass tarafından RSK için uygulanabilir veya diğerleri urnines güçlü ST figürleri listesinde I/37 yolunu doğruladığı için. Yolları oraya koyarken, süpürmek için. Güçlü ST ve harita belgeleri çok yakın değildir, sınıflandırılmış bilgilerdir, çift -IN gösterilmiştir.


Torbayı atlamaktan biri n'ye göre uyanmaz. En azından ofiiln değil. Armda gut oficiln, SD veya intikamın bypass'ındaki işbirliği hakkında yeterince almadı, Dual -Dvokov Pli.


İnşaatın hazırlanmasındaki madenlerin vardiyaya veya intikam tarafından yönlendirildiği bilgileri. RSK Belediye Başkanı Martin Mrkos Navc geçen yıl ekonomik analizin atlamak zorunda olmadığını, bunun sadece toplulukta uzun bir faaliyet olduğunu söyledi. Proje için Fatlnho, Ekrkos hiçbir şey yok. Belediye Binası böylece Dolno Hbitov çevresindeki I/37 yolundan, Grandk kolonisinin dl köpeği olan Klafar'ın üzerindeki I/37 yolundan önde gelen ve r 6 ak ndra diyor.


Dilekçe Um Köpek 1 200 İmza



Şehir, 800 bin kronun da Giriş rotası köpek Dol Stream ve çevresinde Mlkovice, Vysoká, Potky ve Pank'ın çalışmasını araştırdı. Ancak, FZI Arama Çalışması ve Belediye Binası veya SD SN DL PLI'da bu döküntü daha ucuz versiyonu sorulmayacaktır.


Kratina'ya göre, MSTO kelimesi. Bir varyant kabul ederse, Pelok'u kapalı koridorda hazırlayacağız. Koridor değişmeye karar verdiğinde, sürece saygı duyduğumuzda, yeni rotaya karşı puttal yapmaya hazırız, Kratina'nın karanlığıyla aynı şekilde SD için terör olduğunu söyledi. Bu bağlamda, bypass'ın giriş yoluna açık bilmiyor. Daha fazla belediyenin kadastrosuna ve sorun olan Chrnn Peyzaj Alanının dokunuşuna liderlik ediyor, MN Kratina.


Unzor Nzor'un kalkış versiyonuna sahip, dilekçeleri bir köpek 1 200 imzası. Teknik ve ekonomik çalışmaların çok fazla ZSADN'si yoktu. Sonunda, sadece değiştirilmeyeceklerdi, Kiovatky'nin yerini Mimorovov aldı, böylece arabalar mümkün olduğunca çabuk sürebilir. Böylece, durum için, tünel bir tünel değil, taşıma düğümünü amortismana uğratan yarı -open zezdir. Her şeyden önce, bu binanın uygulanması Ru'ya yıkıcı Zsah, zihin, ancak dernekten Petinho.


Peters, SD ekonomisini giriş yoluna vermek için meclis üyelerine itiraz etmek istiyor. Bu yapılmadı ve NJ olmadan karar vermek bir TK, Studen ekledi.



Barok köprü tozlu puntemdir


RSKHO değişikliğinde I/37 yolundaki kokuşun pomzası tozlu bir taşıma punt. Sekiz heykelle Barok Köprü Kaza ve Onarıma Kapalı olduğunda, şehrin sokakları tarafından atlanamaz. Idii, köyün etrafında uzun köpek seyahat etmelidir Ai Kyvadlov trafik uzun sütunlar yaratır. Adrenalin, bu rotadaki aşırmadır.

2008 yılında, otobüs I/37 Pikompletn Yolunda Sıkı Sıkı Sıkı Sıkıdır Orijinal heykelleri kaldırdı ve 2009 yılında Telona Ampapov'daki anıtın sözü olan kabinle ilgili olarak doğru anıtlardan biri olan kopyalar tarafından ödendi. Origin olarak artık alt çeviklikte görülebilir. Diğer dolu hakların altında, telsiz söz konusu bilgiye göre Pesuna bile yapamaz.

Barok Güçlü Köprü Ru Nad Szavou m SV Dan parametrelerinde, n için n kültürel anıtlardan getirildi. Kuşkusuz estetik değerin değerli ve değerli bir teknik doğasıdır. Alel Kltera Visov ile baskın özelliği ve barok ry'nin heykel ve taşının kanıtı, Ampapov binasının değerini vurguladı.