Pistin tuhaf modernizasyonu. Tren yerine otobüsler çalışıyor ancak lokavt başlamadı

YeFu

Global Mod
Global Mod
Bu gerçekten alışılmadık ve tuhaf bir durum. Bunu ilk dile getiren halk olacak, Kianoviç Belediye Başkanı Ivo Klime, Kianov ile Vlkov arasındaki demiryolu hattının modernizasyonu konusunda ulaştığı duruma şaşırıyor.


Birinci Demiryolunun bu bölümü tamamen kapatmak istemesi üzerine ray ve demiryolunun büyük ölçüde yeniden inşası, yenisi olmadan ilk gününü çoktan geçirmişti. esk demiryolları bu nedenle önceden bir yedek otobüs taşımacılığı sözleşmesi imzaladı ve tren tarifelerini yayınladı.


Ancak her iki hattın da kapatılmasıyla Çek Cumhuriyeti'nin en yoğun hatlarından birinin CityRail nakliye şirketi tarafından kullanılmasına bir süre izin verilmedi ve yük taşımacılığı bu hat üzerinde düzenlendi. Sonuçta şirket İSG'ye tam bir saldırı gerçekleştirdi. İkincisi birkaç gün önce buna uydu ve ihtiyati tedbirlerle tam bir dalgaya ilişkin orijinal kararı iptal etti.


Amacımız gün içinde modernize edilen eylemi iptal etmek değil. Sadece uçuşun başlangıçta planlandığı gibi geçtiğinden emin olmak istiyoruz.
Jan HrukaCityRail'in yöneticisi


Bu, akşamları kişisel trenlerin Kianov veya Vlkov u Tinova'da durduğu ve yolcuların iki istasyon arasında otobüse binmek zorunda kaldığı paradoksal bir duruma yol açtı. Yük trenleri demiryolu hattı boyunca sınırsız bir süre boyunca hareket eder. Bu durumun fırtınaya tekrar izin verilene kadar günler ve haftalar sürmesi gerekiyor.


Kurt tutuklandı ve tutuklanıp tutuklanmayacağım kesinlikle belli olacak, dedi Dpopravy młuva Sprvy eleznic sunucusu için Duan Gavenda.


Daha sonra iDNES.cz'ye talihsiz olayın nasıl gerçekleştiğini açıkladı. 28 Kasım'da kararlaştırılan ulaşım altyapısına erişim ilanı, yazdan bu yana uçuşa onay vermedi. 11 Aralık'ta Demiryolu İdaresi bu karara itiraz etti ancak 11 Aralık'ta bu gündemin Ocak ayından bu yana faaliyet gösterdiği Ekonomiyi Koruma Derneği karar verdi ve bir nevi gönülsüzce karara itiraz etti. Demiryolu Kurumu konuştu.


Kendisinin de belirttiği gibi, şehir, bölgesel ve uzun mesafe tren taşıyıcısının yedek otobüs hizmetine başvurmak zorunda kaldığı bir dönemdi.


Eksiksiz bir tren CityRail tarafından büyük beğeni toplayacaktır



CityRail şirketinin yöneticilerinden Jan Hruka da benzer bir durumu anlatıyor. Bütün bu duruma ilk demiryolu şirketinin neden olduğunu iddia ediyor. Orijinal fikir, önce bir üniversiteyi, sonra diğerini olmak üzere sistemi teker teker modernize etmekti. Geçmişte de, diğer ülkelerde de bu böyleydi.


Ama sonra 2022'de tamamen kapanıp parçaları bir anda değiştireceği fikrini gördü. Sebebi yatırımları olmalıydı. Hruka, başlangıçta demiryollarının kadınlarda olmasına izin verilmese bile böyle bir kurt üzerinde ısrar ettiğini açıklıyor.


Şirketi, rayın tamamen çökmesinden gözle görülür şekilde etkilenecekti. yeniden yapılanma aşamasındaki bölüm, karayolunda araba ile olduğu gibi demiryolu üzerinde atlanamaz. Taşıyıcının, örneğin Teb ve Jihlava üzerinden Brno'dan veya Eská Tebová ve Pardubice üzerinden ana demiryolu koridoru gibi tamamen farklı bir rota izlemesi gerekecekti. Bu, maliyetleri önemli ölçüde artıracaktır.


Demiryollarında yolcu taşımacıları ödedikleri masraflar dışında kanunen tazminatla güvence altına alınırken, yük taşımacıları için herhangi bir tazminat söz konusu değildir. CityRail yöneticisi, serbest piyasada ve sübvansiyonlar olmadan iş yapacağımız konusunda ısrar ediyor.


O gün otobüs yok



Tren henüz ulaşmamışken ve yük trenleri hala raylarda çalışabiliyorken, neden yolcu trenleri bile çalışamıyor diye düşünüyor birçok insan. Çek Demiryolları basın departmanından Filip Medelskho'ya göre bu mümkün değil.


Koşu sırasında kurdun çok zorlandığı parkurda inşaat faaliyeti de yaşanıyor. Bu nedenle Çek Demiryolları'nın görünüşte değişmeyen kararı, 1 Ocak'tan itibaren halka açık kurt sürüş günlerine göre taşımaya başlayacağımızı doğruladı.


Bu gezgin için büyük bir komplikasyondur. Özellikle Brno yönünde en çok korunan ağaçlar bile kullanılıyor ve sınırlı olacak, bu da onları önemli ölçüde etkileyecek. O halde öğrencilerden ve Brno'ya bisikletle ve uzun mesafelerden iş için gelen insanlardan bahsetmeyin. Öte yandan Ivo Klima için üzerinde anlaşılan, sözleşmeye bağlanan bir şeyin olması gerektiğini ve bunun değiştirilemeyeceğini de düşünüyorum.


CityRail şirketinden Jan Hruka, itirazlarıyla pistteki tuhaf duruma kendi şirketinin neden olduğunu açıkça reddetti. Amacımızın modernize edilen eylemi iptal etmek olmadığını vurgulamak isterim. Biz sadece trenin başlangıçta planlandığı gibi sınırlı trafiğe sahip bireysel raylar boyunca ilerlemesini sağlamak istiyoruz, dedi.


Tinov yakınlarındaki Kianov ile Vlkov arasındaki yedek otobüs seferleri, yolun başlangıcından sonuna kadar fırtınanın tüm süresi boyunca sürebilir.Kararla bağlantılı olarak durumun yeniden değerlendirilip değerlendirilmeyeceği şu anda belli değil.


On bir kilometrelik kesimin modernizasyonu demiryolu hattını önemli ölçüde değiştirmelidir. Bazı virajlardan doğrudan geçebiliyorum, bu da pist hızını mevcut 100 kilometreden 160 kilometreye çıkarmamı sağladı. Aynı zamanda yeni bir güvenlik sisteminin kurulması, menfezin yenilenmesi, istinat ve ses geçirmez duvarların da yükseltilmesi gerekiyor. Yeniden yapılanma Osov Btce ve Oechov'daki durakları da etkileyecek. Eserlerin 1,8 milyar krona mal olması bekleniyor.