Ruby-New Garia deneme hızı 83 mph | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod


KOLKATA: Cumartesi günü New Garia-Ruby bölümündeki test sürüşü, Doğu-Batı Metro denemeleri sırasındaki hızı, Medha tırmık saat hızı 83 mil ile aştı. Doğu-Batı Metrosu’nda hız testleri yapılıyor. CRS denetimi 2019’da 80 km/s idi.
MR 416 treni 5,4 km yol kat etti. Kavi Subhas istasyonu Yeni Garia’da ve Hemanta Mukhopadhyay istasyonu Ruby kavşağında kesintisiz sekiz dakikada. Tırmık, hatta üç kez yukarı ve aşağı gitti. Denemeler, Hindistan’daki herhangi bir yeni metro hattı için son işareti veren Havacılık Bakanlığı’na bağlı özerk kurum olan Demiryolu Güvenliği Komiseri (CRS) tarafından yapılan denetimden önce yürütülür.
Kuzey-Güney Koridoru tırmıklarının Noapara’nın araba deposundan çok önceden çıkarılmasını gerektiren Joka-Taratala hattının aksine, Yeni Garia-Ruby hattının yolcu hizmeti AC Medha tırmık, Kavi Subhas deposunun diğer tarafından sürüldü. operasyonel güzergahtan (Kuzey-Güney Hattı) yeni güzergaha (Yeni Garia Havalimanı Hattı).
Geçen yıl Ağustos ayında, iki bölüm, hem mevcut Kavi Subhas-Dakshineswar Metrosu hem de yaklaşan Yeni Garia-Havalimanı koridoru için ortak terminaller olan Kavi Subhas deposunda birbirine bağlanmıştı. Eski metronun (hat 1 veya mavi hat) yeni metroya (hat 6 veya turuncu hat) bağlanması, ikincisinin faz 1 denemeleri için gerekliydi çünkü yeni Kavi Subhas kompleksinde tırmık yüklemek için yeterli alan yok. Yine bir Cumartesi olan 24 Eylül’de hattın ilk tren denemeleri için aynı şekilde AC olmayan bir tırmık çalıştırıldı.
Cumartesi günü, güvenlik düzenleyicisi ticari hizmetler için zorunlu selamı verdikten sonra banliyöleri çekecek olan MR 416’nın denemeleri, Kavi Subhas deposundan sabah 11:39’da başladı ve saat 12:07’de Ruby kavşağında Hemanta Mukhopadhyay istasyonuna ulaştı. Hemanta Mukhopadhyay’dan 12:22’de ayrıldı ve 12:30’da Kavi Subhas’a ulaştı. Trenin ikinci rampaları 12:50’de başlayıp 13:13’te sona erdi. Günün üçüncü ve son testi 14:00’da başladı ve 14:31’de sona erdi.
Şehrin dördüncü hattında şimdilik tek tırmık var. RVNL uygulama dairesinden üst düzey bir yetkili, “Yeni Garia-Ruby bölümü için, yedek bir AC tırmığına ihtiyacımız yok çünkü hat, depo kompleksini Mavi Hat (Kuzey-Güney koridoru) ile paylaşıyor” dedi. “Joka-Taratala denemeleri için, tırmığın Noapara otoparkından sonuna kadar römorklarla parçalar halinde (her yolculuk için iki otobüs) taşınması gerekiyordu çünkü yan tarafta çalışan başka bir otopark yok. Burada operasyonel bir terminalimiz var. Yeni Kavi Subhas terminalinin bitişiğinde. Sadece iki depo arasındaki tamponu kaldırmamız ve 180 metrelik bağlantı rayları inşa etmemiz gerekiyordu” dedi.
Joka-Taratala hattı gibi, 20 millik Havaalanı-Yeni Garia koridorunun kesik Yeni Garia-Ruby bölümü de tek tren sistemiyle sinyalsiz çalışacak. Gelişmiş haberleşme tabanlı tren kontrol sinyalizasyon sisteminin davet edilmesindeki gecikme nedeniyle tek bir tırmık hatta yukarı ve aşağı gidecektir.