Rudíkov yakınındaki bozuk yol daha güvenli olacak, iki “atlama köprüsü” de ortadan kalkacak

YeFu

Global Mod
Global Mod
Yerel fikirler ile dikkate değer olanlar arasında örülmüş olan bu yol, bazıları tarafından ironik bir şekilde iki kayakla atlama olarak adlandırılan bir cazibe merkezi olarak adlandırıldı. Yolun iki keskin eşiğiydiler, yeterli hızda geçerken araba kısa bir süre kendini yolun yaklaşık bir santimetre yukarısında buldu ve arabadaki insanlar coşkuya kapıldılar, tam tersine, sanki salıncak kullanıyormuş gibi duygular gibi.


Ancak yolun kötü özellikleri, yüzeyinin ıssız durumda olması, Nrama kenarından karışık olması ve iki tehlike nedeniyle Rudkov kavşağına doğru keskin bir virajda yoldan görülememesiydi.


Belediye Başkanı: Hadi yapalım



Bizler Size xiulian yoluyla bağlandığımıza göre, ilki artık ortadan kaybolmalıdır. Yeni bir geçiş hakkı bağlanacak, makas daha iyi görüşe sahip bir şehre taşınacak ve II/360 yolu üzerinde dönüş şeridi oluşturulacak.


Her ne kadar köyde trafik sıkışıklığımız artmış olsa da burada kapatma nedeniyle trafik sıkışıklığı olduğu için ama kavşak açısı bize çok küçük olduğu için bunu düzenli olarak yönetiyoruz. Rudkov belediye başkanı Zdenk Souek, orada bir süredir kazaların yaşandığını, burasının oldukça hızlı araç kullandığınız riskli bir kasaba olduğunu söyledi.


Bl köyünün arkasında Velky Mezi yönünde Rudkov'a bağlanan yol, muhtemelen beşinci yılda bu yolun bölgesel inşaatı sırasında aynı ruhla inşa edilecek. Rudkov ayrıca Hbitova kasabasında pes II/360 yolunda yayalar için basınçlı trafik ışıklarına sahip yeni bir yaya geçidi gördü. Belediye oraya bir alt geçit yapılmasını istedi ancak yaya sıklığının az olması nedeniyle Rudkov bölgeden eş finansman alamadı. Souek, çocukların ve yetişkinlerin Rudkovo'dan mağazaya bu yoldan gittiğini, bu yolun bisikletçiler için çok popüler bir rota olduğuna dikkat çekti.


Rudkovo yakınlarındaki hız sınırı belediye, yatırımcı ve polis arasında müzakere edilecek. Şimdi 70'ler var, 90'ları düşünüyorlar ama biz buna katılmıyoruz ve 70'lerin kalmasını isteyeceğiz. Rudkov belediye başkanı, oraya gürültü önleyici bir duvar da inşa ettirmek isteyeceğimizi açıkladı.


Proje belgeleri şu anda oluşturuluyor, polis bunu değerlendirecek. Bölgesel ulaştırma departmanından Stanislav Jurnek, yaz tatilinden sonra nasıl görüneceğini bileceğimizi söyledi.


Nram sapağının yakınındaki göletin hemen yanına inşa edilecek. Vysoin Bölgesi ulaşımdan sorumlu vali yardımcısı Miroslav Houka, binanın aynı zamanda yük trafiğini kontrol etmek amacıyla Bezina göletinin yakınında yer alacağını söyledi.


Yolun modernizasyonu 171 milyon krona mal olacak, yenilenen bölümün ardından yolların ilk kez bu kasım ayında sürülmesi gerekiyor. Bu ilk aşamanın Haziran 2025'te tamamen tamamlanması bekleniyor.


Kamyonların varlığını kontrol etmeye yönelik diğer işaretlerin, örneğin II/602 yolunun Luka nad Jihlavou sapağında, benzer şekilde Ehoova'da ve aynı yolun Pelhimovska'daki Olen yakınındaki sapağında olduğunu not ediyoruz.


Yol durumu ve yeni bir köprü



Vysoin'de D1'e bağlı güç şimdi nasıl daha fazla güce sahip oldu? Bir sonraki inşaat, Lede nad Szavou pes Hojanovice'den Koberovice yakınındaki D1'e giden II/130 yolunun onarımıdır. Bakan Yardımcısı Houka, bozuk bir yüzey bulunduğunu ancak yolun tamamen yeniden inşasının da sürdüğünü söyledi.


Vtrnho Jenkova ilçesinde ve Mna'da D1 otoyolu çevresindeki düz yolun onarımı, önceki yıllarda otoyolun genel yeniden inşası sırasında hasar görmüştü.


Yeni köprü artık Herlce na Humpoleck yakınındaki tarihi açıdan ilginç Nohavick değirmeninin yanında, D1 yolunun çökmesi durumunda alternatif rotalardan biri olan II/348 yolu üzerinde bir yol. Değirmende eski taş kemerli bir köprü hâlâ ulaşım aracı olarak kullanılıyordu. İkincisi eski bir yoldu, bu nedenle yolun çirkin kısmı nedeniyle, yolun bu bölümünde iki yıl boyunca rahatsız edici tek yönlü trafik bulundu, çünkü orada iki araç birbirinden kaçamadı.


Yeni köprünün tamamlanmasının ardından tarihi kemerli köprü kaldırılarak sökülecek. Kapanış z'nin sonuna kadar mevcut. Krajsk sprvy ve drby sylnic'ten Tom Mtl, buradaki karayolunun her iki yönde de araçla gidebilmeniz için genişletilip 6,5 metreye kadar genişletileceğini söyledi. Yolun yaklaşık bir metrelik bölümünün maliyeti 20 milyon kron olacak.