Sealdah: Trenler yakında her iki Ew tünelinden de geçecek | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod


KOLKATA: 2. set platformlarda çalışmalar başladı Mühür Sealdah ve Phoolbagan arasında trenleri çalıştırmak için batıya giden tünelin kullanımının önünü açan istasyon ve ardından Doğu-Batı Metro yetkililerinin 10 millik (16 km) Sealdah-Sector V segmentindeki hizmetleri genişletmesine izin veriyor.
Şu anda yalnızca Phoolbagan ve Sealdah arasındaki doğu tüneli kullanımda olduğundan, bu bölüme bir tırmık takılabilir. Sealdah’a giden trenler batıya giden tüneli Phoolbagan’a kadar kullanırken, daha sonra Sektör V’e giden trenler için tasarlanan doğuya giden tünele gider. Bu tren daha sonra aynı tünelden dönmeden önce Sealdah’ta durur.
Sealdah’ta KMRC, banliyö demiryolu ağına sahip önemli bir merkez olduğundan, burada binip inmesi beklenen çok sayıda yolcuyu barındırmak için hem doğuya hem de batıya giden tüneller için ikili boşaltma platformları planlamıştı. Ancak sadece doğu tüneli kullanımda olduğu için bu tünelin iki yanındaki çifte boşaltma platformlarından biri şimdiye kadar kullanımdaydı. KMRC, batıya giden tüneli işletmeye başlamayı planlarken, çift tahliyeli platformları tamamlama çalışmaları sürüyor.
Faaliyette olan Sector V-Sealdah bölümünde, hızlı yolcu biniş ve inişini kolaylaştırmak için yalnızca Sealdah ikili bir boşaltma platformuna sahip olacaktır. Diğer iki metro istasyonu – Esplanade ve Yaşasın – ayrıca çift boşaltma platformuna sahip olacak.
“Geçen yıl Sealdah istasyonu açıldığında, doğu yolundaki 1A ve 1B peronları ticari operasyonlar için hazırlanıyordu. Şimdi Howrah’a bağlı tünelin 2A ve 2B platformlarını işletmeye almaya başladık, “a Demiryolları mühendis dedi.