Sıkışıklığı giderme planı: Kalküta çevresinde Hooghly üzerinde bir çevre yolu | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: İkinci Vivekananda Köprüsü geçiş şirketi (SVBTC), Nivedita Setu’yu veya ikinci Vivekananda Köprüsü’nü geçen Hooghly Bally-Dakshineswar’da, şehri rahatlatmak için 200 km’lik bir dış çevre yolu önerildi.

Hooghly GFX üzerinden çevre yolu


Araçlar, şehir merkezini atlayarak ve çevrede Howrah’dan Kolkata’ya, Kuzey ve Güney 24-Parganas’a seyahat ederek çevre yolunu kullanabilir.
SVBTC’nin yuvarlak masa tartışması Salı günü özürlüler, nakliyeciler ve polis memurları arasında yankı uyandırdı.
Önerilen 200 km’lik, sekiz şeritli yüksek hızlı çevre yolunun, Howrah’daki Bauria’yı Güney 24-Parganas’taki Budge Budge’a bağlayan Hooghly üzerinde bir köprü, üç demiryolu viyadüğü (RoB) ve önemli kavşaklar üzerinde dokuz yükseltilmiş koridor içermesi bekleniyor. Maliyetinin 4.000 Rs’den fazla olduğu tahmin ediliyor. SVBTC Danışma Kurulu Başkanı Lala KK Roy, “Karayolu Taşımacılığı ve Karayolları Bakanlığı’nın (MoRTH) bütçesi mega şehir merkezlerindeki bu tür çevre yolu projeleri için tahsis edildiğinden fon sorun olmayacak” dedi.
Daha önce, National Highway Wing, PWD’nin baş mühendisi Rajib Chattaraj, eyaletin kamyon trafiğini düzene sokmak için bir dış çevre yolu planları olduğunu söylemişti. Chattaraj, şehir erişim noktalarından önce kamyon bölmeleri oluşturma ve otoyolları genişletme önerisinin altını çizdi. “Tüm büyük şehirler, Delhi, Bengaluru ve Haydarabad dış çevre yollarına sahiptir, böylece şehirlerin merkezleri, bu kısımlardan geçmek zorunda kalmadan hedeflerine ulaşabilen araçların yükünü taşımaz.”
Teklife göre Hooghly üzerindeki köprü Budge Budge’a bağlanacak. Daha sonra yol Maheshtala, Garden Reach, DH Yolu (NH117), Amtala, hemzemin geçit rampası, Sonarpur, Baruipur, Basanti Otoyolu, Taki Yolu, Basirhat, Kuzey Duvarı Havaalanı, Kalyani Otoyolu, Belgharia Otoyolu, Nivedita Setu, Dankuni’den geçer ( NH2) ve Panchala (NH16).
Devlet finans departmanı proje tasfiye komitesi başkanı Srikumar Bhattacharya, trafiği düzene sokmak ve sınırlı yol alanında yoğun nüfuslu bir nüfusa mantıklı bir şekilde hizmet etmek için bir çevre yolunun yararı konusunda anlaştı. Roy, önerilen çevre yolu güzergahının, arazi edinimini kolaylaştırmak için daha az nüfuslu bir hat boyunca seçildiğini ekledi. “Bengal ve Kuzeydoğu’da gözlemlenen büyümeyle birlikte kentsel trafiğin artması muhtemel” dedi ve tüm paydaşları en uygun karayolu ağı çözümü bulmaya çağırdı.