Şimdi Kalküta’nın ‘merkez caddesini’ atlayın, Metropolitan en işlek geçit | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: 32 km doğu Büyükşehir Kalküta trafik polisinin Aralık ayında yaptığı bir araştırmaya göre, kuzeyde Hudco’dan güneyde Garia Dhalai Köprüsü’ne uzanan çevre yolu şu anda Kalküta’daki en işlek yolken, bu şeritteki Metropolitan Geçişi şehrin en işlek kavşağı. 2022.
Anket, Aralık 2022’de yaklaşık 8,8 bin aracın büyükşehir kavşağından tek şeritte geçtiğini gösteriyor. EM Bypass’ın her kanatta üç şeridi olduğundan, gerçek sayı çok daha yüksek olacaktır. Ekim 2021’de, aynı şeritte aynı şeritte 6,2 bin araç kaydedildi.
Aralık ayında, Beliaghata-Phoolbagan çevresindeki Bypass şeridi tek bir şeritte 6,6 bin araç kaydederken, Ruby Hastanesi yakınlarındaki Mandirpara kavşağı tek bir şeritte 4,7 bin araç kaydetti.
Karşılaştırıldığında, tek şeritli Binbaşı şapkası Köprü, Aralık ayında 6,9 bin araç taşıdı ve AJC Aynı dönemde bir şeritte Bose üst geçit rampası 5,5 lakh araç. Otobüslere izin vermeyen Kırmızı Yol, bir şeritte 4,6 bin aracı elleçledi ve Rani Rashmoni Caddesi – Esplanade’deki şehrin sinir merkezi – tek şeritte 5,6 lakh araç taşıdı.
DC (Trafik) Sunil, “Önemli olan hız kamerası olduğu için tek şeritteki araç sayısını ölçüyoruz. Bunlar geçen ay düğün sezonunun en yoğun olduğu dönemde kaydettiğimiz sayılar.” Kumar Yadav.
Kalküta’daki trafik polisi tarafından yapılan bir soruşturma, EM baypas şehrin en işlek yolu olmak. “EM Bypass’ın Metropolitan, Mandirpara ve Mani Meydanı kavşakları, AJC Bose üst geçit rampası, Mother House yakınlarındaki AJC Bose Yolu, Gariahat üst geçidi, Howrah köprüsü, Majerhat köprüsü, Red Road ve Rani Rashmoni Bulvarı için hesaplamalar yaptık,” D.C. (Trafik ) dedi Sunil Kumar Yadav. Polis, artan araç baskısı ve her iki tarafta hız kameralarının bulunmasının, Majerhat Köprüsü’ndeki %94’e kıyasla Bypass’ta %99’u aşan hız uyumuyla sonuçlandığını söyledi. “Sürücüler, Diamond Harbour Yolu’nda veya Majerhat Köprüsü’nde çok fazla hız kamerası olmadığını biliyor.
Ancak Bypass’ta araç kullandıklarında, birden fazla hız kamerasının onları izlediğinin farkındalar” diyor bir trafik görevlisi. Yadav, daha iyi hız ve kask uyumluluğunun şehir yollarını eskisinden daha güvenli hale getirdiğini söyledi. “Bazı kavşaklarda geçen araç sayısı artmış olsa da kurallara uyma eğilimi sevindirici bir adım. Önümüzdeki günlerde, araç basıncını inceleyerek gerçek zamanlı çözümler bulmamıza yardımcı olacak anketler yapmak için daha gelişmiş kameralar yerleştireceğiz” dedi.