Peki bu vapurlar kim? Çalışan buhar motorlarına sahip model gemilerin yapımcılarıdır. Toplamda, Çek Cumhuriyeti ve Slovakya’da bunlardan yalnızca on sekiz tanesi var. Diğer derneklerinin adı: skoslovak parnki.
Vapur olmak o kadar kolay değil. Avcının üstesinden gelmesi gereken şey nedir?
Şunları yapabilirsiniz: model serisi, iç mekan, buhar makinesini anlayabilir, minyatür boyutlarda metalin hassas işlenmesinde ustalaşabilir, ahşap ve malzemelerle çalışabilirsiniz, elektronikten anlayabilirsiniz, direksiyonu kontrol edebilirsiniz, sudan kaçınabilirsiniz
Aynı zamanda yetenekli ve sabırlı bir oyuncu olmak.
Öğrenin ve savaşın çünkü rekabet güçlü.
Sıcak olmasına şaşmamalı. Bunları konuşalım mı?
Çünkü birkaç yıldır Krucemburk yakınlarındaki küçük gölette dünya perileri ve perileri için bir depoları var. Kısa bir süre önce orada bir jübile toplantısı yaptılar. Bunlardan biri Vysoina’dan, en iyisi ise Havlkova Borov’dan Vladimr rmek. Eğer o en iyisiyse, beni biraz sevmelisin.
Ortaklar genellikle birbirleri hakkında saygılı bir şekilde konuştuklarından, belki her biri çok yakında erkekten bir şeyler öğrenebilir. Mirek rmek her yıl kazanan en iyi baştan çıkarıcı kadındır. Ve o en iyi araç, zorlu bir toplantı organizatörü, ortak Petr Stejskal.
İki yıl fırında
Vladimr rmek mesleği makinisttir ve on sekiz yıl boyunca vapur olarak çalışmıştır. Bugün beş sosisli sandviçin yaratıcısı ve sahibidir. Örnek vermek gerekirse, her gemi en az iki yıldır model olmuştur.
Her zaman tuzaklarda uykuya dalmaya çalıştım ve gerçekten birkaç kez kazandım. Bugün sosisli sandviçin ağırlığına çok dikkat ediyorum. İlki 19 kiloydu, arabadan çıkardım. Bu yüzden çok çalıştım, bu sadece 14 kilo ağırlığında.
Birkaç yıl önce bu partinin Vylovka’daki bir toplantısında Çek ve Slovak sosisli sandviçlerinin 78 yaşındaki gurusu Jiho Vorek ile tanıştığında sosisli sandviç haline geldi. O zamandan beri bunu onlarla yapıyorum, gülümse.
Vapur modellerinde iki tip buhar motoru bulunmaktadır. Birine salınan denir, katlanan, katlanan ve seansa dalanlar aptaldır. Ancak ben hiç Oscillan makinesi kullanmadım, böyle bir gücü yok, diye açıklıyor Rmek.
Nehirdeki geleneksel vapur buluşmasında, iki dünya şampiyonu Michal Enekel ve Ivan Hoej’in yanı sıra, günü dalgıç giysisiyle geçiren ve buharlı gemileri yüzeyden boynuna kadar fotoğraflayan en iyi vapur fotoğrafçısı Petr Kaprek de vardı. gölet.
Yüz mik ve lo su altında
Gerçek bir vapurun minyatürüne giden yol kolay değildir. Ya buhar makinesi çalışır, tekne yelken açar ve dümen tarafından kontrol edilir ya da çalışmaz. Vapur kullanmak bir yandan hıza, diğer yandan toplu yolculuklara yol açar. Çarpışmalardan kaçının.
Vapurun saniyeler içinde battığına inanamayacaksınız, Mike ve tekne sular altında. Bu yüzden teknelerde sarmal ipli kinder yumurtaları var, bu aslında bir ip, ardından tekneyi arkasından çekiyoruz, diye gülüyor Stejskal. Batan buharlı geminin sahibi, Titanik adı verilen seyahat bedelini ödedi.
Stejskal’a göre buhar makinesine hiçbir şey yapıştırılamaz. Bu, örneğin son buharlı lokomotiflerin mutlak mükemmelliğe getirilen teknolojisiydi, beş.
Diğeri ise minyatür vapurun üzerinde çalışan buhar makinesinin yaklaşık sizin boyutunda, 15 santimetre… Bana öyle geliyor ki, elektrik motorunu çalıştırdığınızda ve o hala aynı şeyi yaptığında, buhar makinesi bir biraz Stejskal’e hayat verdiğin bir varlığa benziyor.
Vapur olmak o kadar kolay değil. Avcının üstesinden gelmesi gereken şey nedir?
Şunları yapabilirsiniz: model serisi, iç mekan, buhar makinesini anlayabilir, minyatür boyutlarda metalin hassas işlenmesinde ustalaşabilir, ahşap ve malzemelerle çalışabilirsiniz, elektronikten anlayabilirsiniz, direksiyonu kontrol edebilirsiniz, sudan kaçınabilirsiniz
Aynı zamanda yetenekli ve sabırlı bir oyuncu olmak.
Öğrenin ve savaşın çünkü rekabet güçlü.
Sıcak olmasına şaşmamalı. Bunları konuşalım mı?
Çünkü birkaç yıldır Krucemburk yakınlarındaki küçük gölette dünya perileri ve perileri için bir depoları var. Kısa bir süre önce orada bir jübile toplantısı yaptılar. Bunlardan biri Vysoina’dan, en iyisi ise Havlkova Borov’dan Vladimr rmek. Eğer o en iyisiyse, beni biraz sevmelisin.
Ortaklar genellikle birbirleri hakkında saygılı bir şekilde konuştuklarından, belki her biri çok yakında erkekten bir şeyler öğrenebilir. Mirek rmek her yıl kazanan en iyi baştan çıkarıcı kadındır. Ve o en iyi araç, zorlu bir toplantı organizatörü, ortak Petr Stejskal.
İki yıl fırında
Vladimr rmek mesleği makinisttir ve on sekiz yıl boyunca vapur olarak çalışmıştır. Bugün beş sosisli sandviçin yaratıcısı ve sahibidir. Örnek vermek gerekirse, her gemi en az iki yıldır model olmuştur.
Her zaman tuzaklarda uykuya dalmaya çalıştım ve gerçekten birkaç kez kazandım. Bugün sosisli sandviçin ağırlığına çok dikkat ediyorum. İlki 19 kiloydu, arabadan çıkardım. Bu yüzden çok çalıştım, bu sadece 14 kilo ağırlığında.
Birkaç yıl önce bu partinin Vylovka’daki bir toplantısında Çek ve Slovak sosisli sandviçlerinin 78 yaşındaki gurusu Jiho Vorek ile tanıştığında sosisli sandviç haline geldi. O zamandan beri bunu onlarla yapıyorum, gülümse.
Vapur modellerinde iki tip buhar motoru bulunmaktadır. Birine salınan denir, katlanan, katlanan ve seansa dalanlar aptaldır. Ancak ben hiç Oscillan makinesi kullanmadım, böyle bir gücü yok, diye açıklıyor Rmek.
Nehirdeki geleneksel vapur buluşmasında, iki dünya şampiyonu Michal Enekel ve Ivan Hoej’in yanı sıra, günü dalgıç giysisiyle geçiren ve buharlı gemileri yüzeyden boynuna kadar fotoğraflayan en iyi vapur fotoğrafçısı Petr Kaprek de vardı. gölet.
Yüz mik ve lo su altında
Gerçek bir vapurun minyatürüne giden yol kolay değildir. Ya buhar makinesi çalışır, tekne yelken açar ve dümen tarafından kontrol edilir ya da çalışmaz. Vapur kullanmak bir yandan hıza, diğer yandan toplu yolculuklara yol açar. Çarpışmalardan kaçının.
Vapurun saniyeler içinde battığına inanamayacaksınız, Mike ve tekne sular altında. Bu yüzden teknelerde sarmal ipli kinder yumurtaları var, bu aslında bir ip, ardından tekneyi arkasından çekiyoruz, diye gülüyor Stejskal. Batan buharlı geminin sahibi, Titanik adı verilen seyahat bedelini ödedi.
Stejskal’a göre buhar makinesine hiçbir şey yapıştırılamaz. Bu, örneğin son buharlı lokomotiflerin mutlak mükemmelliğe getirilen teknolojisiydi, beş.
Diğeri ise minyatür vapurun üzerinde çalışan buhar makinesinin yaklaşık sizin boyutunda, 15 santimetre… Bana öyle geliyor ki, elektrik motorunu çalıştırdığınızda ve o hala aynı şeyi yaptığında, buhar makinesi bir biraz Stejskal’e hayat verdiğin bir varlığa benziyor.