Svetlá, Sázava Nehri üzerinde yeni bir yol ve köprü yaptırmak istiyor, planlar 18 yıldır yapılıyor

YeFu

Global Mod
Global Mod
Yatırımcısı Vysoina Bölgesi olacak inşaatın 2026 yılında başlayabileceği belirtiliyor.


Şehir, on sekiz yıldan fazla bir süredir Szavu üzerinde ikinci bir tam teşekküllü köprünün ve ana yük trafiğini Trk meydanından Lpa'ya taşıyacak yeni bir yolun hayalini kuruyor. Ve artık akşam finale doğru gidiyor gibi görünüyor.


Uzun ve karmaşık görüşmelerin ardından şehir liderleri, yeni yol için ihtiyaç duyulan son arazi parçasının sahibiyle bir anlaşma yapmayı başardılar. Agrofo Svtl'den yaklaşık iki bin metrekarelik alanın toplam 2,14 milyon kron karşılığında satın alınması.


Aslında yol ve köprü inşaatı için ihtiyacımız olan son arazi parçasıydı. Svtl Belediye Başkanı Frantiek Aubrecht (KDU-SL) memnuniyetle, artık burada çok sayıda mülk bulunduğunu ve bu açıdan hiçbir inşaata izin verilmediğini belirtti.


Konseyin onayladığı bir anlaşma ve onay bile binaların kendisinden henüz çok uzakta. Artık inşaat ruhsatı almak ve inşaat işinin başlaması için tüm belgeleri hazırlamak gerekiyor.


Kara birlikleri



Diyelim ki yıl sonuna kadar inşaat ruhsatı alacağız ve belediyeyle pazarlık yapacağız. Ana yatırımcı Jitko Svatoov olarak Highland Valiliği sözcüsü, bölgesel konseyde aşamalı olarak görüşme olasılığının da olduğunu söyledi.


Yapılması gereken şeylerden biri de örneğin yol inşaatı süresince arazi edinimidir. Şehrin artık arazisi olmasına rağmen yol onun üzerinden geçecek. Ancak kurulum sırasında, örneğin kompozit malzeme ve ekipmanın taşınması için çevredeki alanları da çıkarmanız gerekecektir. Bu arazilerin kullanımı kiraya verilecektir. Bölge sözcüsünün de belirttiği gibi henüz inşaat ruhsatı verilmediği için yol inşaatı henüz bölgenin yatırım planına dahil edilmedi. Ancak belgenin tamamlanmasından sonra bu durum değişmelidir.


Belediye Başkanı Aubrecht'e göre ideal durumda inşaat 2026'da başlayabilir. Kesinlik adına bölge henüz bir tarih vermiyor.


İnşaatın zamanlaması da yatırımın büyüklüğüne göre belirlenecek. Valilik şu anda maliyetin 160 milyon kron olduğunu tahmin ediyor, diğer kısmı ise dokümantasyon projelerinden geliyor. Sekiz yıl önce tahmin edilenin iki katı kadar.


Şu an için Vysoina Bölgesi inşaat masraflarını kendi bütçesinden ödemek zorunda kalacak. Jitka Svatoov, ortak katılım olasılığını değerlendirdik ancak şu ana kadar uygun bir sübvansiyonlu program bulamadık, diye belirtti.


Mali kayıtların yapımı olarak belediye binasının aydınlatmasını takip edeceğim. Kaleyi kanalizasyon, kaldırım ve aydınlatmalarla dolduracağız. Aubrecht, toplam maliyetin yüzde onunun şehre gitmesi gerektiğini tahmin etti.


Dükkanla seralar arasında



Yeni yol Zmecká ve Ndran sokaklarını birbirine bağlamalı. Dolusavaktan Havlkv Brod'a kadar Penny pazarı ile Bohemya Kristali cam kompleksi arasında dönüp Bomma camı boyunca uzanan patikalar boyunca nehre doğru gidebilirsiniz. Daha sonra Lvky kasabasında p için bir yol köprüsü yapılmalı ve yeni yol giriş yoluyla Ndran Caddesi'ne bağlanmalıdır. Toplamda yaklaşık 400 metre olacaktı.


Jumper yıllardır konuşuluyor. Son sekiz yılda özellikle belediye binasının çabaları yoğunlaştı. Bu, diğer şeylerin yanı sıra Trk z Lpy meydanının yeniden inşasıyla da ilgilidir. İnşaat çalışmaları sırasında kamyonların merkezde gidecek yeri yoktu. Şimdi de belediye, araçların yeni döşenen yoldan çıkmaması için önlem alıyor.


Belediye binasının artık daha pahalı hale getirdiği argümanı aynı zamanda yüksek hızlı hatların (VRT) inşa edilmesidir. Demiryolları Ajansı'nın son planlarına göre Světl'in geleneksel demiryollarına sahip bir VRT kiti olması gerekiyor. Bu, bu adamın önemini çok arttırmalıdır. Havlkova Brod istikametinden hızlı trenle gelecek yolcuların yeni yol üzerinden şehrin tamamına ulaşımı kesilecek.