Trafik ışığı yayaların yan geçitten geçmesine izin verir, ancak trafiği engeller. Brod mağazalara giden yolu çözüyor

YeFu

Global Mod
Global Mod
Alışveriş parkı, orijinal Stbrn dvr çiftliğinin bulunduğu yerde büyüyor. Geliştirici onu ilk sahibinden satın aldı. Binayı kaldırdı ve boş alanda mağazalar, restoranlar ve büyük bir otopark büyüyecek.


Geliştirme şirketi Immomarket'in yöneticisi Vclav Vitek, vizyonun, giyim, ayakkabı, eczane, ev eşyaları, elektronik, restoranlar ve benzerleri gibi tüketici malları ve hizmetlerinden oluşan geleneksel bir bileşime sahip bir alışveriş parkı inşa etmek olduğunu söyledi.


Şu anda bile bu sözlerinde ısrar ediyor. Ancak daha fazla ayrıntı açıklamayı reddetti. Almanca kompozisyonu yaz ortasında ve sonbaharda yayınlayacağız. Vitek, “Sadece Kasım ayı sonunda açmak istediğimizi doğrulayabilirim” dedi.


Geç dönem açık



Yatırımcı iki yıl önce Stbrn'de inşaat yapma fikrini sundu. Ancak binanın kendisi aşağıdan iyileştirildi. İlk planlara göre alışveriş merkezinin 2021 yılından itibaren faaliyete geçmesi gerekiyordu.


Bu bir birleştirme projesi. Bir yandan covid benzeri durumdan etkilendi, bu da AS'ye hazırlıkları oldukça karmaşık hale getirdi. Daha sonra inşaat malzemeleri ve enerjideki keskin düşüş nedeniyle binanın kapatılması ertelendi. Geliştirici, durumun artık nispeten istikrara kavuşmuş gibi göründüğünü özetledi.


Belediyelerin çoğu yatırımcıyla sözde performans sözleşmesi imzalamıştır. Alışveriş parkını şehrin altyapısına bağlamanın koşulları bunlar. Proje kapsamında şehrin toplu taşıma araçlarının gideceği kaldırımlar, otoparklar, meyve bahçeleri ve otobüs durağı oluşturulmalı.


Sorumluluğu Teknik Servis'e ait olan belediye başkanı Marie Rothbauerov (ODS), önceki örnekte, yatırımcının şehrin toplu taşıma araçlarının komşu Lidl'den Stbrný dvor'a bağlantısı için ödeme yapacağına dair bir anlaşma bulunduğunu belirtti. Brod'da toplu taşıma işletiyor.


Otobüs, araba, pky ile



Şehir içi otobüsler müşterilerin yeni mağazalara ulaşım alternatiflerinden biri olacak. Evet ve muhtemelen açık ara en çok tercih edilen seçenek kendi arabanız olacaktır. Ancak alışveriş parkına Bay Trump da erişebilecek.


Sadece p'ye yönelik ilk yaklaşım, kent sakinleri arasında birçok tartışmanın konusudur. Alışveriş merkezi çevre yolunun arkasında olacak ve insanların buraya karayoluyla ulaşması gerekecek. Güneydoğu çevre yolunun inşası sırasında döner kavşağın yakınında oluşturulan ışıklı sinyalizasyonlu yaya geçidi onlara bu konuda yardımcı olabilir. Ama insanların ona çok itirazları var.


Döner kavşaktaki trafik ışıkları sadedir. Yayalar için ışık yeşile döndüğünde ve araçlar durmak zorunda kaldığında tüm kavşak kapatılıyor. Kentin merkezinde St. Kateina yakınlarındaki kavşakta her gün böyle bir durum görüyoruz, Jan Kerber (Pirti) son belediye meclisi toplantısında sinirlendi.


Belediye başkanı yaya bölgesi sorununun farkında. Hiçbir şey bununla fazla bir şey yapamaz. Belediye başkanı Libor Honzrek (TOP 09), yayaların tam anlamıyla ideal olmasa da mümkün olan tek uzlaşma yolu olarak yaratıldığını açıklıyor.


Belediye binası, bu trafik inşaatıyla dolu pi'de çevre yolunu güvenli bir şekilde geçme olasılığı konusunda ısrar etti. Geçmişte kavşağın etrafından geçen bir patika vardı. Sadece Stbrný dvor'a değil, aynı zamanda komşu Pohledt Dvoci caddesine de erişimi başlattı. Orada insanlar yaşıyordu, orada şirketler satılıyordu, bir restorana gidip oradaki kültürü görebiliyordunuz. Bu caddeyi geride bırakmak ve patikayı korumak gerekiyordu. Honzrek'e göre alışveriş parkının oluşturulması da bunun bir başka nedeni.


Dişi aslan, alt geçit mi? Ob çeşitleri değirmen pekkas



Başlangıçta buna miromovov ken deniyordu, yani bir dişi aslanla cehennemi atlamak veya onu bir alt geçitten geçirmek. Ancak her iki seçeneğin de imkansız olduğu ortaya çıktı. Bu kasabaların içinden geçen dere ve altındaki su nedeniyle alt geçit hariç tutulmuştur.


Yol ve otoyol editörleri ise mevcut standartlar nedeniyle üst geçit veya set yapmayı dahi istemediler. Onlara göre dişi aslanın da arabaya binebilmesi gerekiyordu. Aynı zamanda, düşen aşırı yatırımların atlatılması için yeterli alana sahip olabilmesi için yüksek inşa edilmesi gerekecekti.


Kaldırımın mümkün olan maksimum eğimi nedeniyle aslana her iki tarafa da yüz metrelik rampa yaptırmamız gerekecekti. Bir yandan inşaat çatıdan geçecekti. Belediye başkanı, insanları zaten bu kadar uzun bir rotaya götürmeyeceklerini ve en kısa rotanın etrafından koşacaklarını açıkladı.


Şehirde trafik ışıkları bulunan yaya geçididir. Yeşil gösterge, düğme bırakıldıktan sonra yalnızca birkaç saniye yanar. Baypastaki trafik yalnızca kısa bir süreliğine durdu. Şehir yönetimi, trafik ışıklarının yalnızca tek veya maksimum derecede alçak levhalar olmadığı durumlarda günlük olarak kullanılacağını varsaymamaktadır.