Yüzey Aşınmaları, Gariahat Üst Geçidi Artık Motosikletçiler İçin Tehlike | Kalküta Haberleri

YeFu

Global Mod
Global Mod
KOLKATA: Güney Kalküta’nın en işlek yerlerinden biri olan Gariahat Viyadüğü boyunca bir sürüş her geçen gün daha da heyecan verici hale geliyor. Yol yüzeyinin üst tabakası soyuldu ve altında çok sayıda krater açığa çıktı. Sürücülerin içinde bulunduğu kötü durumu daha da artırmak için, gevşek kırma taş ve toz, viyadük üzerinde araç kullanmayı bir kabusa dönüştürüyor.
Daha fazla risk altında olan iki tekerlekli sürücüler, üst geçidin engebeli yüzeyi hakkında trafik polisine ve Kalküta Belediye Şirketi (KMC) yetkililerine şikayette bulundu. göre bir KMC Yol hizmeti yetkilisi, aralıklı olarak yağan birkaç yağmur bir kazaya yol açmış olabilir. bozulma Gariahat viyadüğü durumunda. Bir belediye yetkilisi, viyadükte iki tekerlekli araç kullanmanın son derece riskli hale geldiğini itiraf etti.

Uzak


Şehir yönetimi, tümsekleri ortadan kaldırmak ve sürücüler ve iki tekerlekli araçlar için daha keyifli bir sürüş sağlamak için yol düzeltme projesinin ikinci aşamasını üstlenirken, yoğun Gariahat kavşağı üzerindeki üst geçit sarsıcı bir sürüş sağlamaya devam ediyor. “Başka hiçbir viyadük böyle değil. Park Street üst geçidi, JL Nehru Road’un geri kalanından daha pürüzsüz bir yüzey sağlar. AJC Bose Yolu Viyadüğü ve Maa Viyadüğü de öyle, ancak yüzey onarımlarının planlandığı bağlantı kolları için. ikiz kolları Ultadanga VIP Yolu üzerindeki Kestopur üst geçidi ve viyadüğü de kaygan yüzeylere sahip” dedi.
Bir KMDA yetkilisi şunları ekledi: “Gariahat Viyadüğü, asfalt tabakasının aşındığı ve bitüm tabakasının soyulduğu bir istisnadır. Kırık yüzey, lastikler tutunamadığı için iki tekerlekli araçlar için tehlike oluşturur. Kayma ihtimalini arttırır. Sürücüler için daha çok sarsıntılı bir sürüşün verdiği rahatsızlıkla ilgili.”
“Birkaç gün önce, viyadük motosikletçiler için uygun görünmüyordu. Savrulma riskinin yanı sıra, gevşek talaşlar her araba geçişinde bir toz bulutu oluşturuyordu. Jadavpur’da ikamet eden Arup Das, yetkililer yol yüzeyinden çıkan pulları kaldırmış gibi görünüyor, ancak kraterler hala risk oluşturuyor” dedi.
KMC’nin yol departmanı, ölçeği kaldırmak için viyadüğün yüzeyinin süpürülerek temizlenmesini ayarlarken, şehir yetkilileri uygun bir onarım başlatmak için Hooghly Nehri Köprüsü Komiserleri (HRBC) ile koordinasyon yapmaları gerekeceğini söyledi. köprünün bakımı. viyadük. “Viyadük yüzeyinin erken onarımını yapmamız gerektiği doğru. HRBC Bir KMC yetkilisi, öne çıkmalı ve bizimle koordineli çalışmalıdır” dedi.
HRBC alıcısına yapılan aramalar ve mesajlar cevapsız kaldı.