Žďár park bölgelerinin kurulmasını erteliyor. Muhalefet itiraz ediyor: Bu bir seçim öncesi hamledir

YeFu

Global Mod
Global Mod
Geçen yıl Szava'nın yukarısındaki yüzlerce nehirde planlanan düzenleme ve ücretli park yeri insanlarda büyük bir duygu uyandırdı.


Belediye binası, hava kararana kadar biri Norveç'te, diğeri kırmızı olmak üzere iki halka açık toplantı düzenledi ve çok sayıda insanın ilgisini çekti. Kent sakinleri, geçiş ücretlerinin 2025'te nasıl getirileceğinin yanı sıra, araçlarını belirli yerlere park edebilmek için ödemek zorunda kalacakları ücretler konusunda da endişeliydi. Ancak ücretle ilgili sorular yönetici tarafından, insanların bir sonraki halka açık toplantıda öğreneceğini söyleyerek reddedildi. Geçen yılın sonuna kadar gerçekleşmesi gerekiyordu. Bu olmadı.


Şimdi belediye binası haberlerle içti. Park işaretlerinin uygulanması ertelenecek veya belediye başkanı Martin Mrkos'a göre program önümüzdeki birkaç yıl içinde gevşetilecek.


Bir anda yapılacak büyük bir değişikliğin fikir açısından büyük bir değişiklik olabileceğini, bunun da trafikte pek çok komplikasyona yol açabileceğini yavaş yavaş değerlendirdik. Bunun diğer şehirlerde de sorun olduğu kanıtlandı. Mrkos, başkalarının hatalarından ders almaya çalışıyoruz, yorumunu yaptı.


Bu park değişikliği, örneğin rüya kalabalığın oldukça uzun ve duygusal olduğu Jihlav'da daha şiddetliydi.


Mrkos'a göre belediye ve ilçe, tabelaların otoparkları düzenlemeye yönelik başka bir araç olduğu gerçeğinin arkasında duruyor, ancak proje ilerledikçe ilk önce tabelalar yayınlanacak.


Öncelik? Bir devrime hazırlanıyor



Bu yıl için öncelik, trafik önlemlerini kademeli olarak uygulamak, vatandaşların – abonelerin, sakinlerin ve abonelerin – park devrimine hazırlanmaları gerekiyor.


Bu adımlar arasında izin verilen maksimum hızın saatte 30 kilometre olduğu alan ve trafiğin tek yönlü olduğu caddeler belirlendi. Bunun resmi park yerlerinin yollarını genişletmemize yardımcı olacağını söyleyen belediye başkanı, diğerlerinin yanı sıra Chelickho ve Hakova caddelerinde çam ağaçları olacağını da sözlerine ekledi.


Meclis üyesi Blanka Sobolov, örneğin Doleal meydanı için yenisinin hazırlanmakta olduğunu söyledi.


Büyük olasılıkla Libun paylaşımını, ndro yakınındaki alanı ve Studentsk caddesi çevresindeki alanı içerecek ücretli park alanları. Merkezin doğu tarafı boyunca – Neumannova ve Novomstsk caddeleri arasında, merkezin çevresinde, Strojrensk caddesi, belediye parkı ve U Ivana parkı çevresinde. Daha sonra Merkeze yani merkeze, Kuzeye ve Güneye bölünmeleri ile. Her şeyden önce doğrudan ilk 10'a girmeleri gerekecek. Ancak, yolların belirli kısımları ve seçilen yol bölümleri hariç tutulmalıdır. Bu yeni lokasyonlarda, örneğin Pedndra'da veya merkezde bu yıl ayaklarını gazdan çekmek zorunda kalacaklar.


alışmak zaman alacak



Gelecekte belediye binasının renkli tabelaları fiziksel olarak sergilensin, ancak şimdilik yalnızca kesin olarak, ücretsiz olarak.



Her zaman e'ye park etmek için mi?

  • İnsanların %76'sı işe arabayla gidiyor, yalnızca sekiz kişiden birinin yolcusu var. İnsanlar şehirdeki yolculukların yarısını araba ile yapıyor. Özellikle iş merkezindeki otopark kapasiteleri yetersizdir. Sorunlar doğrudan reklam sdli'sindedir.
  • Son on yılda sadece iki bin civarında araba vardı. Geçen yüzyılın 70'li yıllarında inşa edilen kent, ne çok sayıda arabayı, ne de köpek şeklinde bir otoparkı barındırabilecek durumda. Çalışma günlerinde çalışanlar şahsi ve şirket araçlarıyla, ziyaretçiler ise alışveriş ve kültür amaçlı geliyor. İntikam eksikliği bir sonuçtur. Ancak Belediye Başkanı Martin Mrkos'a göre daha fazla park inşa edemezsiniz.
  • Yeni bir park yeri, İrlanda'nın merkezinde arabalar için bir rüya, yayaların ve bisikletlilerin güvenliği de dahil olmak üzere şehrin korunması için daha iyi erişilebilirliği, sessiz ve açık trafiği ve bisiklet taşımacılığı için daha iyi koşulları tanıttım.


Böylece insanlar buna alışabilecek ve ihtiyaç duydukları otopark seçeneklerini haritalandırabilecekler. Mrkos, o zaman işaretli ve ücretli park izinlerinin olacağını söyledi.


Muhalefete göre bu prosedürün nedeni seçimlerin karıştırılmasıdır. Bir yıldan fazla süren hazırlıklar ve yüz bin kron harcamanın ardından şehirdeki ücretli otoparkın ertelendiğini öğrendik. Temsilci Jaromr Brychta, 2018 Değişikliği'nin ertelenmesiyle ilgili olarak, bunun temel nedeninin elbette 2026'daki belediye seçimleri ve ücretli otoparkın kendi kendine sürdürülebilirliğine olan saf inanç olduğunu söyledi.


Belediye başkanı aynı fikirde değil. Gururla söylenebilir ki, bazı seçimler olur ve o zaman kimse bir şey yapamaz. Projeyi ertelememizi bile talep etmeyiz çünkü Mrkos'a göre, keneler ve bekarlar bile başından beri bunun önemli bir parçasıydı.


Muhalefet, trafik önlemlerinin yanı sıra araçların park edilmesi için yeni alanların da yapılması gerektiğini vurguluyor. Şehir büyüklüğündeki bir şehirde ulaşım için binek otomobiller hayati önem taşıyor ve milyonlarca kronun yerine toplu taşımanın veya ortak bisikletlerin yerini tutabilecek hiçbir şey yok. Bu fonların öncelikle park yerleri için kullanılmaması çok yazık Bay Brychta.


Stalingrad kalesi için otoparkların incelenmesi



Ona göre, tıpkı sizin gibi, Libun ve Pedndra'nın kesiştiği noktada, park imkanlarının yetersiz olduğu Stalingrad bölgesi için de park çalışması yapılmasının nedeni, yüze yakın eksik park yerinin yaratılması gerekliliğidir.


Ulaşım ve kentsel planlama çalışması, Stalingrad'daki durumu bir arada tutması beklenen bir dizi önlem (tic-tac-toe, tek ladin ve inşaat müdahaleleri) önerecek. 1950'lerden kalma bina otopark açısından da oldukça özeldir. Bu gerçekten kendiniz için bir ppad sm. Mott MacDonald şirketinden şehrin uzman danışmanı Daniel estek, buradaki iletişimin minimum park yeri olan üç metrelik köpeklere dayandığını yazdı. Belediye binasına göre çalışmanın ne kadara mal olacağı belli değil. Şu ana kadar tüm park projesinin inşaatı 578.000 krona mal oldu.


Kapalı otopark şehir için çok pahalı olacağından, belediye binası bu yıl mevcut otoparkın bir versiyonu üzerinde çalışmaya başladı. Uygun bir belediye arsası aramanın yanı sıra özel bir alan da arıyorlar.


Jihlava ve Brno'daki deneyimler, örneğin alışveriş merkezi sahipleriyle işbirliğinin, otoparkın şehrin ihtiyaçlarına göre etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olabileceğini gösteriyor. Sobolov, kolay park etmenin park izni olmayan insanlara yardımcı olacağını, ancak aynı zamanda trafik sıkışıklığından da kurtulacaklarını özetledi.


Ona göre yıl sonunda şehir, polis ve diğer uzmanlar arasında bir toplantı yapılacak ve bunun sonucunda yeni bir proje takvimi ortaya çıkacak. Daha sonra kamuoyuna sunulacak.