Žďár'da dört yüz park yeri yok ve ücretli bölgeler yardımcı olabilir

YeFu

Global Mod
Global Mod
Beş yıl içinde nehrin merkezinde ve civar bölgelerde yeni trafik işaretleri ve yol üzerinde renkli işaretler yer alacak. Şimdi belediye binası projeyi hazırlamak için trafik mühendisleriyle birlikte çalışıyor.


Belki bazılarınız bunu günde 8-10 saat arabaların park edildiği köyden biliyordur, çünkü Rusya'dan bile gelmeyen biri işe gitmek, alışverişe gitmek veya oradan trene binmek için burada içki içerdi. Ve bu insanlar kasabayı yıllardır ele alıp, bir dizi yerel belediye başkanı Martin Mrkos'un sakinleriyle yaptığı toplantıda günlük gerçekleri anlattı. Park tabelalarıyla ilgili ilk halka açık tartışmada düzinelerce insan belediye binasında görüldü ve diğer bazı kişiler de toplantıları çevrimiçi olarak gerçekleştirdi.


Belediye başkanına göre mevcut otopark sosyalizminden uzaklaşılıp yeni bir sisteme geçilmesi öncelikle bölge halkına fayda sağlayacak bir yaklaşım. Açık alana park edebilecekler, yerleri yabancılar tarafından kapatılmayacak.


Bugün insanların hâlâ şehirdeki yaklaşık bir buçuk bin park yeri mevcut, buna yerel yollardaki izole alanlar ve park alanları da dahil. Bu yıl için park işaretleri tasarlayan MOZ Consult şirketinden Petr Horsk, her avcının evinin yüz metre yakınına park etmesini isteseydik 416 park yerimiz olurdu ki bu yeterli değil, dedi.


Otoparkın yüzde 100'ü doldu



Aynı zamanda trafik analizinin de yazarıdır ve onlara trafik sıkışıklığının en kötü olduğu yerleri göstermiştir. Doluluk oranı yüzde 126'yı aşan, resmi park yeri bulunmayan yerlerde bile araçların durduğu U Ivana parkı çevresinde bir gün boyunca yer bulunuyor. Şehir merkezinin ortası bile yüzde 100’dü.



Park haritası


Rusya belediye binası, park işaretlerinin son şeklini oluştururken trafik mühendisleriyle birlikte sakinlerin deneyimine ihtiyaç duyuyor. Şehir bu nedenle sözde park haritasını başlattı. Kullanıcılar bunu parkovani.zdarns.cz web sitesinde bulabilirler. Clem, insanların park etme konusundaki ihtiyaçlarının yanı sıra sorunlarını da karşıladığını kaydetti. Sakinlerin arabalarını sıklıkla park ettiği yerler konusunda sizi uyarabiliriz.

Belediye meclis üyesi Blanka Sobolov, haritada bize hangi durumlarda ve ne kadar süreyle şehirde park etmeniz gerektiğini söyleyin, bunun Nisan ayı sonuna kadar başlatılabileceğini söyledi.

Park haritası aynı zamanda örneğin iş için, çocuklarla, tıbbi nedenlerle veya diğer kişisel nedenlerle şehre gitmek zorunda olan kişilere de açıktır.

Mott MacDonald şirketinin şehir uzmanı danışmanı Daniel estek, kararın yalnızca kapalı Rus topluluğuna yönelik olmadığını ekledi.

Taranan verilerin değerlendirilmesiyle Mayıs ayında kamuoyuna bilgi verilecek.


Merkezdeki alanın yarısı çalışanlarla dolu, tüm gün park alanı işgal edildi. Sonuçlara göre, çalışanlar ve çalışan olmayanlar da Palachova ve Pedndra bölgelerinde park ediyor. Bu nedenle düzenleyici gündem esas olarak bu grupları etkileyecektir.


Geceleri sorunlar merkeze taşınıyor, burada uzun süre park edilmiş otomobil, kamyonet ve şirket araçları için daireye giriş ücretli. En kötüsü, Palachova caddesinin düştüğü Ndra yakınlarında durumun olmaması; Doluluk oranı yüzde 110. Libun'u ve merkezin doğu yakasını, yani Neumannova ve Novomstsk sokaklarını paylaşmak için yüzde 102'den fazla bir oranla takip edin.


Bu nedenle gelecek burçların sınırları öncelikle bu yerleri kapsamaktadır. Merkeze ve daha küçük alana ek olarak, tüm ülke Studentsk caddesi, belediye yolu ve Strojrensk caddesi boyunca paylaşılabilir. Ancak Petr Horskho'ya göre burada park kapasitelerinin olması iyi bir fikir, ancak bunlar etkin bir şekilde kullanılamıyor.


Bu nedenle, esas olarak otopark organizasyonunun iyileştirilmesinin önerileceğini belirten tasarımcı, otopark olanaklarıyla uğraşmanın gerekli olmadığını da sözlerine ekledi. Böyle bir bina yaklaşık 400 milyon krona mal olacak.


Şehrin kalkınmasının sorunu bu ve bunu karşılayıp karşılayamayacağımız da bir soru Bay Horsk. Böyle bir cihazın yeterli kullanıcıya sahip olup olmayacağından bile emin değiliz. Yeni bir parkın oluşturulması da yeşil alanlara ihtiyaç duyuyor.


Stalingrad inşaat hakları olmadan yapamaz



Stalingrad park tabelalarının dışında tutuldu ve hatta park tabelası olan tabelalar bile var. Bu benim için gerçekten bir ppad sm. Mott MacDonald şirketinin şehrin uzman danışmanı Daniel estek, burada iletişimin minimum park yeri olan ölçülü köpeklere dayandığını yazdı.


Yasal park yeri bulmanın imkansız olduğu araç sayısı o kadar fazla ki, park düzenlemesinin hiçbir etkisi olmayacak. Estek, yapmanız gereken ilk şeyin inşaat hakkı istemek olduğunu ekledi. Halka açık toplantıda bazı sakinler belirli sokaklar ve bu sokakların gelecekteki gelişimi hakkında birçok soru sordu; belediye binası bu yönde spesifik olmak istemiyor.


Ücrette bile kurallar bilinmiyor. Şehir, sakinlerini sözde park haritalarını doldurmaya teşvik ediyor; girdiler projeye girilecektir. Sonuçları Mayıs ayında kamuoyu öğrenecek. Taslak üzerinde yaz boyunca çalışılacak ve somut sonuçlar en geç 2018 yılında nihai hale getirilecek. Halkın katılımıyla tartışma odası şeklinde en az iki toplantı gerçekleştirilecek.