Žďár'ın amacı arabalar için yeterli park alanına sahip olmaktır. Ancak vatandaşlar bunun ne kadara mal olacağını bilmiyor.

YeFu

Global Mod
Global Mod
Yaklaşık sekiz yüz katılımcı, sorunu çözmek için sözde park haritaları hissine başvurdu. İnternet sitesinde yer alan doldurmada köpeğe iki bin puan verildi, yani arabanızı park etmek için kullanmanız gerekiyor. İnsanlar ayrıca 250'ye yakın yorum ve değişiklik önerisi gönderdi.


Bu anketin sonuçları, şehir için bir park düzenleme projesi, yani merkezde ve bazı yollarda park işaretlerinin uygulanmasını hazırlayan ulaşım uzmanlarına bir yardım niteliğindedir. Belediye bir yıllığına başlattı. Ancak şimdilik yenilik, çok sayıda sakinin olması olacak ve bu, katılımcı sayısının çokluğuyla da kanıtlanıyor.



Pro otoparkı yeniden düzenlemek istiyor


r nad Szavou son beş yıldır reklam şehirlerine katıldı ve bazı sokaklarında park etme düzenlemesi getirdi. Ücretli kadınlar ana merkezlerde, irho merkezlerinde ve seçilen köylerde yer alacak.

Son on yılda iki bin araba oldu. Rus belediye başkanı Martin Mrkos, şehrin şişirilemez olduğunu ve fiziksel ve mekansal olarak park alanını bölme kapasitesine sahip olmadığını, aynı zamanda birçok nedenden ötürü bir park binası inşa etmenin ekonomik açıdan karlı veya kullanıcı dostu olmadığını söyledi. bir marka tanıtmaya başladı.

İdeal yol bir çeşit düzenlemedir. Belediye başkanı, “Birileri park yeri, park yeri yapmasın ama sınırları biz belirleyelim” diye ekledi.

2012 yılında şehirde kayıtlı 8.027 araç bulunurken, on yıl sonra bu rakam 9.788 araca yükseldi. Bu yaklaşık yüzde 22 oranında bir artış.

İnsanların %76'sı işe arabayla gidiyor ve yalnızca her sekiz arabada bir yolcu var. İnsanlar yolculuklarının yarısı boyunca şehirde araba ile dolaşıyorlar.


Park yerlerini tasarlamak ve bunların kısa süreli mi yoksa tam zamanlı mı olacağını belirlemek nispeten kolaydır. Park haritası bize kaç tanesinin nerede olması gerektiğini söylüyor. Birini alıp mal yüklüyorsunuz diye insanların sizi nerede bir anlığına durdurması gerektiğini çok daha iyi anlayacağız. İnsanların her gün nereye gittiklerini, nereye gittiklerini öğrenelim. Mott MacDonald şirketinden Daniel Estek, bu verilerin standartların çok üzerinde olduğunu, ancak kendisinin park tabelalarının hazırlanması konusunda şehre uzman danışman olarak hareket ettiğini söyledi.


MOZ Consult'un Rus park tabelaları tasarımcısı Petr Horsk, interaktif anketin sonuçlarıyla çalışıyor. Horsk, haritada insanların sizi sık sık inip binmek için kullandığını görürsem, bunu dikkate alacağım ve kısa süreli park etmek için daha fazla duvar olacağını açıkladı Horsk.


Daimi ikamet sahibi



Ona göre görevler açıkça verilmiştir. Bunlardan en önemlilerinden biri daimi oturma iznine sahip olan kişidir, yani e. siz şehre iş için gelen insanlarsınız ve nvtvnci ru. Yeşil alanı ele geçirmek değil, asfaltlı alanları makul şekilde kullanmak istediğimizi anlatan Horsk, bir diğer hedefimizin de trafiği sakinleştirmek olduğunu sözlerine ekledi.


Bu aynı zamanda park alanlarında, yani Libun sokaklarında, undro'da ve Studentsk Caddesi çevresinde maksimum hız sınırının ayarlanmasıyla da yardımcı olabilir. Merkezin doğu tarafında, yani Neumannova ve Novomstsk caddeleri arasında, tam merkezde, Strojrensk caddesi çevresinde, belediye yolunun yakınında ve U Ivana parkının çevresinde. Otoparkın düzenlendiği bu sekiz alanda, sürücülerin onuncu alanın ortasında araç kullanması gerekecek. Yalnızca seçilen bazı yollar ve kesimler muaf tutulacak.


Daha sessiz trafik tek faydası olamaz. Horsk, biletin park kapasitesini artırmamıza olanak sağlayacağını belirtti. Böylece otoparkta mevcut elli park yerinden 30 metre kadar uzakta bir manzara var. Diğer şartların yerine getirilmesi halinde trafik için trafik kurallarına uygun olarak şehrin her iki yönü için de üçer buçuk metrelik şerit olacak. Belediye binası sözcüsü Blanka Sobolov, 230 park yeri oluşturma ve yasallaştırma yeteneğinin bu nedenle sınırlı olduğunu söyledi.


Trafik mühendisi Daniel'e göre park işaretlerinin çizilmesi aynı zamanda onların kontrol edilmesini de sağlıyor. Yapacak hiçbir şeyinizin olmadığı yerlere park eden fikirleri yakalamak, çeşitli ihlalleri tespit etmek mümkün olacak. Otopark, yanından geçen ve araçların yerini alan özel bir araç tarafından düzenli olarak izlenmektedir. Bu araç sadece plaka numarasını değil, aynı zamanda aracın yaya ya da kaldırımda durmamasını da alıyor. Esk, terin otomatik olarak genel bir para cezası olduğunu açıkladı.


İnsanlar iletişime geçebilir



Şu anda sakinler, aboneler ve yeni gelenler için bireysel duvarların nihai düzeni belirlenmedi. Zemindeki tüm park yerlerinin ayrıntılı bir haritası oluşturuldu; parkovani.zdarns.cz otopark web sitesinde bulunabilir. Lider, incelemenin sonuna kadar genel bakışta herhangi bir tutarsızlık bulan kişilerden gelen bir uyarıya yer vermelidir. Bilgi [email protected] e-posta adresine gönderilebilir.


Bu arada kamuoyunda, evliliklerde kesin olarak aşağı şehir değişikliğinde hatalar olduğu gibi, bazı yerleşim yerlerinde kişilerin arabalarını park etme imkanı için ücret ödemek zorunda kalacağı da belirtiliyor. Ama önce bununla ilgileneceğim. Bir çeşit ölüm cezası ödeyeceğimden korkuyorum ama sonra akşam işten sonra içeceğim ve yine de park etmeyeceğim. Çünkü en kalabalık Rus köylerinden birinde ikamet etmeme rağmen Libuna'da her zaman araba olmayacak.


Fiyatına dair bilgi vardı ama insanlar yakında öğrenecek. Sobolov, muhtemelen sonbaharın başında halkla en az bir toplantı yapmayı planladığımıza dair güvence verdi.