Bisikletçiler ve yayalar koşuşturmadan kaçacak, Pelhřimov en uzun bisiklet yolunu açtı

YeFu

Global Mod
Global Mod
Yeni rotanın avantajı bisikletçilerin Rynreck yolundan kaçınmak için bir alternatife sahip olmasıdır. İkisi bisiklete binmek, işe gitmek ve işten sonra kalabalık bir yolda yürümek zorunda kaldı. Bisiklet ulaşımını teşvik eden Belediye Başkanı Zdenk Jaro (TOP 09), yeni rotayı takip ederek artık gitmeleri gereken yere endişelenmeden gidebileceklerini ve ayrıca çevredeki pazarların güzelliğinin tadını çıkarabileceklerini söyledi.


Bl boyunca yeni bir asfalt şerit uzanıyor. Yol, Pelhimov, Rynrec, Horn Cerekev, Potky, irovnice güzergahındaki otobüs duraklarının bulunduğu kasabadaki III/11244 yoluna çıkıyor. Ayrıca turist tabelalarına ve Rynrec ve Vokov köylerinin girişine de bağlantı bulunmaktadır.


Gelecekte bisiklet yolu da yeni bir ağaç standıyla korunmalıdır. Yeni bisiklet yolunun çevresinde ağaç dikmek için birçok fırsatımız var. Pelhimov'da annelerin belediyeyle işbirliği yaparak yeni doğan çocukları için ağaç dikme geleneğimiz var. Belediye başkanı, her yıl bu şekilde yaklaşık 50 ila 60 ağaç diktiğimizi belirtti.


Bisiklet yolunun inşaatı sırasında yanına eski bir şapel inşa edildi. Bu küçük şeytani bina aslında DEKTRADE şirketinin mülkünde bulunuyordu. Şirketin elinde olmadığı için hediye olarak bağışladılar. Şapeli temizledik. Zdenk Jaro, artık iyi bir şekilde onarıldığını ekledi. Rahip onu hafta sonu atadı.


Şapelin otoparktan kısa bir mesafede yeni bir yeri ve yeni bir bisiklet yolu var. Bisiklet yolu aynı zamanda banklar, çöp kutuları ve bisiklet rafları şeklinde hareketlidir. 64,5 milyon kronluk yatırımın büyük kısmı sübvansiyonlarla karşılandı.


Bisiklet yolları bittikten sonra vatandaşlar uzun süre seslendi



Şehirdeki bisikletçiler yıllardır belediye binasının kendilerine bisiklet sürebilecekleri güvenli bir alan sağlanmasını talep ediyorlardı. Örneğin 2018'de şehrin en acil sorunlarına ilişkin bir anket sırasında seçmenler Pelhimov'un en acil sorunu olarak güvenli bisiklet alanı eksikliğini algıladılar.


Son beş yılda birçok bisiklet yolu oluşturuldu. Örneğin, yeniden canlandırılan Str göleti etrafındaki bisiklet yolu ve Pelhimov ile Skrov arasındaki bisikletçilerin yolu değişti. İleride ip bisikletlere uygun rotalar da oluşturulabilir.


Çoğu kişi için en önemli bölüm Pelhim'in Aziz Anne Şapeli ile bağlantılıdır. Rotanın başlayabileceği arazileri seçtik. St. Anna's'ta durmak yerine Olen'e kadar yol boyunca devam etmek güzel olurdu.


Pelhimov'da bu ulaşımın destekçisi David Vec, bisiklet taşımacılığının son yıllardaki gelişimini övüyor. Mikromobilite konusundaki başlangıçtaki tamamen bilgisizlikten, önemli ölçüde ilerledik. Hem Stre yakınlarındaki spor-dinlenme alanı hem de Pelhimov çevresindeki bağlantı köprüsü övgüye değer. Bir süreliğine de olsa araba trafiği dışında bisiklete binmek, işe gidiş-geliş uçuşları ve ulaşım açısından en önemli yönün Rynrec yönü olduğunu düşünüyorum.


Pesto torbası hala rezerv görüyor. Örneğin bisikletçiler için şehirle daha iyi bir bağlantıya sahip değil. Yani şehirden sonra girişte hala çok fazla resmi hasar var, örneğin el arabaları bile. Ayrıca çok sayıda tek yönlü yol var, ancak bisikletçiler için çift yönlü yollar da olabiliyor. Geçen yıldan beri şehirde mikromobilitenin geliştirilmesine yönelik yeni bir konsept var, dolayısıyla bunun işe yarayacağını umuyoruz.