Jumper Žďár'daki trafiği sakinleştirecek ve Temmuz 2025'ten itibaren yoğun Brněnská caddesini rahatlatacak

YeFu

Global Mod
Global Mod
Ancak bu durumun, binası geçen hafta Perşembe günü törenle aydınlatılan 113 milyon krona mal olan yeni ulaşım inşaatı ile değiştirilmesi gerekiyor.


Brnnská ve Jihlavská Sokaklarını birbirine bağlayan 700 metre uzunluğundaki I/37 yolunun beşinci yılın yazında tamamlanması bekleniyor. 2025 baharında insanlar, geleceğin bir başka parçası olan, uzun zamandır planlanan ve şehrin batı yan yolunun çok tartışılan yeni yolu boyunca araçla gidebilecekler.


Elbette bu yıl için Szava'nın üzerinde son bir tane bulmak istiyoruz, ancak bu çok karmaşık. Onu arayalım. Ancak bu yolun şehir içi trafiğe ve Jihlavsk ile Brnnsk sokaklarının kesiştiği konuma önemli ölçüde katkı sağlayacağını biliyorum. SD genel yayın yönetmeni Radek Mtl, toplu taşıma trafiğinin doğrudan yeni köprüye yönlendirileceğini söyledi.


Ancak sadece tamamen yeni bir yol değil, aynı zamanda Nov Msto na Morav'a giden demiryolu hattıyla da çevrelenecek, aynı zamanda iki taç şalteri de olacak. Orlen istasyonu yakınındaki Brnnsk caddesinde artık eliptik bir şekil alan bir daire oluşturacak şekilde değişiyor. Jihlavsk Caddesi'nde, Chelickho Caddesi üzerinde, tren ve otobüs istasyonundan başlayarak yepyeni bir kavşak yapılacak.


SD na Vysoin sözcüsü Ji Vesel, bu yeni paralı yolun trafik akışına önemli ölçüde katkıda bulunacağını ve Chelickho Caddesi'nden seyahat eden insanlar için ana yolu kısaltacağını söyledi.


Arkeolojik araştırmalar bu hafta başlayacak



Rus Aquasys firmasının üstleneceği jet pes inşaat çalışmaları çevredeki araziyi bir grup arkeolog tarafından işgal edildi. Araştırma onu bu hafta ele geçirmeli. Burada 19. yüzyıldan kalma bir sanayi bölgesi olan Yukarı Tuğla Fabrikası olarak adlandırılan yapının kalıntılarını bekliyoruz. Archaia Brno organizasyonundan arkeolog Jakub Tsnohldek, bunların içinde gerçekten büyük miktarlarda tuğla ürünleri üretildiğini anlattı. Ona göre, örneğin ilk cumhuriyet döneminde tuğla fabrikasının, Helenn'de bir tekstil fabrikası ve Vysoin'de birçok başka binası bulunan ünlü Jihlava sanayicisi Karel Lw'ye ait olması ilginçtir.


Aquasys şirketi artık inşaata başladı. Trafiği hiçbir şekilde kısıtlamayan ilk etapta geçici yollar oluşturulacak. Bunu, Jihlavsk Caddesi'ndeki trafik ışıkları olmadan tamamlanamayan kanalizasyon sistemi çalışmaları ve ardından pelokların inşaatı izleyecek. İnşaat şefi Jaromr Kocin, kışa kadar tüm köprünün temel katmanını hazır hale getirmemiz gerektiğini belirterek, Jihlavsk caddesindeki kanalizasyon sistemindeki çalışmanın bir şeridi kapatacağını ve bu nedenle sürücülerin erişiminin sınırlı olacağını ekledi. Muhtemelen nisandan ocak ayına kadar sürecek.


İnşaat şirketi yeni bağlantı yolu I/37'yi 2025 baharında tamamlamayı planlıyor ve inşaat döneminde makasların taçları değiştirilecek. Köprü birkaç yıldır bekliyordu, asıl inşaatın tamamlanma tarihi 2022 baharı olarak açıklandı.


Geçmişte köyün yakınında Jamsk ve Brnnsk'i birbirine bağlayan bir cadde oluşturulmuş ve bu da Rus taşımacılığına da yardımcı olmuştu. Şehirlerin ve belediyelerin bypass'ları ve yeni yollarla iç ulaşım bizim için yol yapımıyla aynı görevdir. SD Mtl, geçen yıl 58,4 kilometrelik yol açtığımızı, çok sayıdaki bypass yollarının ilkini bu yıl 25 kilometre açıp 45,7 kilometre daha yol kat edeceğimizi ekledi.