ŘSD, Brod yakınlarındaki köprünün onarımından milyonlar tasarruf edecek. Ancak D1'in geri kalanı daha pahalı olacak

YeFu

Global Mod
Global Mod
Sözleşmenin değeri SD tarafından KDV hariç 44 milyon kron olarak tahmin edildi. Genel kurulda son teklif yaklaşık on milyon ni idi. Teklif, seçim komitesinin ihaleyi kazanan ilan ettiği Mados MT şirketi tarafından sunuldu.


Köprünün sahibine Orlicky Hory eteklerindeki şirket tarafından onarımı için 180 takvim günü süre verildi. Vysoina Bölgesi SD sözcüsü Ji Vesel, eylemi bu yılın dördüncü çeyreğinde tamamlamak istediğimizi söyledi.


Pohledski Dvoky üzerindeki köprü çok eski değil. Geçen yüzyılın 90'lı yıllarında, 34 numaralı yolun tamamı inşa edilirken inşa edilmiş, başlangıçta Brodská yerel caddesine gidiyordu ve burada şehirden demiryolu geçişine doğru hoş olmayan geçişlerle alçalıyordu. Önce Pardubice'ye ve Bevnick deresine giden demiryolu hattıyla birlikte köprü artık cehennem gibi.


Köprü 223 metre uzunluğunda olup, açıklığı 24 ve 33 metre olan yedi açıklıktan oluşan sürekli bir yapıdan oluşmaktadır. Destekleyici yapı, iki kirişli ek olarak öngerilmeli betonarme monolitik yapıdan oluşur. Köprünün yapısı yaklaşık iki metre yüksekliğinde ve 14 metre genişliğindedir.


Yarımlar halinde ve trafik ışıklarıyla yeniden yapılanma



Teşhis, köprü tabliyesinin, özellikle de köprünün, korkulukların, yalıtım ve drenaj sisteminin iyi durumda olduğunu gösterdi. Bu nedenle köprünün mevcut ladininin kaldırılıp yenisiyle değiştirileceğini ifade eden Vesel, inşaat işinin beklenen kapsamını açıklayarak, alt yapının da tam ölçekli bir rehabilitasyonunun yapılacağını sözlerine ekledi.


Yeniden yapılanma yarı yarıya gerçekleşecek. Birinde çalışılacak, diğerinde trafik ışıklarıyla mekik çalışması yapılacak. Trafiğin yoğunluğundan dolayı kolonlar ve trafik sıkışıklıkları dakikalar içerisinde giderilebilmektedir. Ancak kısıtlamaların ne zaman kaldırılacağı kesin tarih henüz bilinmiyor.


Kuyrukta beklemek istemeyen arabalı kişiler, Pohledsk Dvoky üzerinden eski yol üzerinden şehri dolaşabilirler. Ancak yol yalnızca Havlkova Brod'dan Pardubice'ye kadar tek yönde geçilebilir.


Havlkov Brod ve yakın çevresinde fikirler sınırlı olacak, bu da yollarda sıkıntı anlamına geliyor. En erken Mayıs ayında, Lidick Caddesi'nin büyük ölçekli yeniden inşası Jihlava'ya bir giriş yaratabilir. Hatta burada shuttle hizmeti devreye girdiğinde işlerin yarı yarıya yapılması gerekiyor.


Dobrovskho caddesi ve Batnov kapatıldı



Trafiği tarihi merkezden kuzey yönünde ikinci büyük Brod bölgesi olan Vina'ya yönlendiren şehir merkezindeki Dobrovska caddesine de kapalıdır. Diğer şeylerin yanı sıra, bira fabrikasının yanından yürüyün ve burası kentsel toplu taşıma için önemli bir rotadır. Barbory Kobzinov Caddesi ve PF Ledvinky Caddesi kapalı.


Dobrovskho Caddesi tamamen asfaltlanacak. Brod belediye başkanı Libor Honzrek, onarımlardan sonra bile içinde bir delik olacağını, yerini asfaltla değiştirmeyeceğimizi söyledi.



Havlkova Brod'un doğu ucunda, I/34 üzerindeki Pohledské Dvok'taki köprü.


Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler
www.shocart.cz



Belediye Başkanı Zbynk Stejskal, onarım çalışmalarının bu yıl sona ermesi gerektiğini ekledi. Çalışmalarda ikinci aşamaya gelindi, Dobrovskho'nun Husová, Horn ve Tflová caddeleriyle kesişimi temizlendi.


Vysoká ve Lapanov'a doğru gidenler için bir rahatsızlık, Brod'un Batnov bölgesindeki yolun kapanmasıdır. Orada pas göleti onarılıyor. Resmi dolambaçlı rota Lapan'dan dere tarafından ve Havlkova Brod'a giden 38 numaralı yol boyunca işaretlenmiştir.


Bu çok uzun ve karmaşık. Herlify'a ve köpeğim Mrovka'yı Batnov'a sürüyorum. Her gün Brod'dan Lapanov'a işe gelen kadınlardan birinin yanına, kapalı kavşağın bir metre gerisinden gidiyorum. Belediye meclisinin internet sitesindeki belgelerde bu bölüm biraz bilinmeyen ve yalnızca otobüsler ve yerel ulaşım için geçerli olarak listeleniyor.



Rozen D1'e bir prodra ile yaklaşık bir hektar yanıtını verdi



D1'in 95. kilometresindeki cevap, düzenine göre alışılmadık bir durum. SD şu anda diğer şeylerin yanı sıra daha fazla park yeri sağlayacak modernizasyonunu hazırlıyor.


Pohledské Dvok yakınlarındaki köprünün onarımı için Yollar ve Yollar Müdürlüğü'ne (SD) on milyon tahsis edilecek ve Mikulov yakınındaki 95'inci kilometredeki yol kavşağının yeniden inşası için en az çift haneli miktarlar harcanacak. D1.

Müteahhitle olan mücadele orada bitmek üzereydi, yeni teklif imkânı ortadan kalkmıştı.

İhaleye katılan bu şirketlerin teklifleri KDV'siz 198 ile 209 milyon kron arasında değişiyor. SD'nin bölgesel sözcüsü Ji Vesel, kamu düzeninin değerini 180 milyon olarak tahmin ettiğimizi belirtti.

Burada iki taraflı cevap, mülkiyet oranının sınırlı olması nedeniyle standart bir forma sahip değildir. Aptalların alıştığı yerde Pesto nabz, yani erpac istasyonu, otopark, tuvaletler ve otopark.

Yeniden yapılanma sırasında, SD bir hektarlık piblin alanına karşılık geliyordu; kabaca aynı sayıda park yeri için ödeme yapılması gerekiyordu. Ayrıca mobilyalarda kapalı koltuklar ve LED aydınlatma da yer alacak. Çocuklu ailelere yönelik çocuk oyunu oynanacak. Ayrıca yeni ağaçlar da dikilecek.

Ji Vesel, duvar kapasitesinden daha iyi yararlanmak amacıyla depoların doluluk durumunu izlemeye yönelik bir sistem ve kamyonları ayrı sıralara ayırmaya yönelik bir telematik sistemi ile donatılacağını ekledi.